دانا وایت درباره‌ کشمکش میان کانر مک گرگور و کمیته ضد دوپینگ: برایم مهم نیست!

دانا وایت خودش را درگیر مشاجره کانر مک گرگور و USADA بر سر تست دوپینگ نمی‌کند.
کدخبر (157762) | 03 فروردین 1402 | ساعت 13:07
0 192
دانا وایت درباره‌ کشمکش میان کانر مک گرگور و کمیته ضد دوپینگ: برایم مهم نیست!
دانا وایت خودش را درگیر مشاجره کانر مک گرگور و USADA بر سر تست دوپینگ نمی‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، در یو اف سی 264 در ماه جولای سال 2021 بود که کانر مک گرگور در مبارزه‌اش با داستین پویریر دچار شکستگی تیبیا و فیبولا شد. مک گرگور پس از این مصدومیت نه مبارزه‌ای انجام داده است و نه تست دوپینگ داده است. پس از یک دوری طولانی مدت حالا مک گرگور آماده است تا به رینگ بازگردد. او قرار است به زودی در یو اف سی با مایکل چندلر مبارزه کند. البته برای این مبارزه هنوز تاریخ رسمی تعیین نشده است و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی‌ بر اینکه کمیته ضد دوپینگ ایالات متحده (USADA) ممکن است مبارزه را به تعویق بیاندازد. این کمیته می‌گوید که مک گرگور باید در طی شش ماه آزمایشات تصادفی دوپینگ را پشت سر بگذارد تا دوباره اجازه‌ی مبارزه پیدا کند.

واکنش کانر مک گرگور به بیانیه USADA

USADA هفته‌ی گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «بدنام» علیرغم مبارزه‌ی رزرو شده‌اش با چندلر ابتدا می‌بایست تست‌های دوپینگ را پشت سر بگذارد. کانر مک گرگور مکررا ادعا کرده که او می‌بایست تنها دو تست دوپینگ انجام دهد تا بتواند به مبارزه بازگردد. مک گرگور اخیراً با انتشار یک رشته توییت در توییتر با عصبانیت به بیانیه‌ی USADA واکنش نشان داده است. او حتی با انتشار یک فایل صوتی و با ریتم آهنگ معروف «مندی» اثر «بری مانیلو» ترانه‌ای را خطاب به این کمیته سر داده است:
ای USADA! تو آمدی و دادی بدون اینکه بگیری! اما من تو را رد کارت می‌فرستم! آه ای USADA! تو به آخورت باز خواهی گشت!
پس از یو اف سی 286 از دانا وایت، رئیس سازمان UFC درباره‌ی کشمکش میان کانر مک گرگور و کمیته ضد دوپینگ سؤالی پرسیده شد. او پاسخ داد:
آیا جف نوبیتسکی را می‌شناسید؟ اینگونه سؤالات را از او بپرسید. من دیگر توجهی به این مسائل نمی‌کنم. این مسأله مربوط به نوبیتسکی‌ (معاون امور مربوط به سلامت ورزشکاران در یو اف سی) است. من به هیچ وجه درگیر موضوعات مرتبط با تست دوپینگ نمی‌شوم. من چیزی در این باره نمی‌دانم و نمی‌خواهم هم که بدانم. این موضوع را به متخصصش می‌سپارم. جف یک متخصص در این حوزه است و شما می‌توانید با او با تماس بگیرید و تقاضای مصاحبه کنید.
از کانر مک گرگور بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...