رکوردی که جان جونز از کانر مک گرگور ربود !

جان جونز که پس از مدت ها به رینگ مسابقات UFC بازگشته بود، موفق شد تا رکورد کانر مک گرگور را در شبکه های اجتماعی از آن خود کند.
کدخبر (155404) | 25 اسفند 1401 | ساعت 13:11
0 493
رکوردی که جان جونز از کانر مک گرگور ربود !
جان جونز که پس از مدت ها به رینگ مسابقات UFC بازگشته بود، موفق شد تا رکورد کانر مک گرگور را در شبکه های اجتماعی از آن خود کند.

به گزارش سرخ نیوز، بازگشت جان جونز پس از سه سال دوری از رینگ هشت ضعلی مسابقات آن هم در رقابت قهرمانی سنگین وزن UFC 285 باعث شد تا پیرامون این مبارز حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد شود. جان جونز برای عنوان سنگین وزن جهان به مصاف سیریل گین رفت و موفق شد این مبارز را در ظرف دو دقیقه ناک اوت کند تا بازگشت شکوهمندی به عرضه مبارزات داشته باشد. این مبارزه حدود 1.62 میلیون بار در اینستاگرام نام برده شد. رکورد قبلی مربوط به رقابت UFC 264 بود که حدود 1.34 میلیون بار مورد اشاره قرار گرفت؛ این رقابت میان داستین پویریر و کانر مک گرگور برگزار شد و در اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار گرفت. با توجه به اینکه کانر مک گرگور اخیرا مبارزه‌ای نداشته، جان جونز پس از غیبت سه ساله توانسته محبوبیت خوبی در شبکه‌های اجتماعی کسب و یکی از رکوردهای کانر مک گرگور را مال خود کند. رکوردی که جان جونز از کانر مک گرگور ربود! رکورد دیگر که جونز با بازگشت خود شکست، 518 میلیون بازدید از پست‌های مربوط به این رقابت در اینستاگرام بود که متعاقب آن حدود 35.95 میلیون بار به عنوان UFC 285 واکنش نشان داده شد. ویدیوهای مربوط به این رقابت حدود 536 میلیون بار دیده شد و این عنوان به مدت 8 ساعت در بین 10 ویدیو پربازدید شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. همه این اتفاقات حاکی از تاثیر جان جونز به عنوان یک سوپراستار UFC است. طرفداران به مدت سه سال انتظار بازگشت جان جونز را داشتند و هنگامی که او سرانجام به عنوان یک مبارز تمام عیار به رینگ بازگشت، طرفداران با تمام وجود خود را برای تماشای این مبارزه آماده کرده بودند. رکوردی که جان جونز از کانر مک گرگور ربود!

جان جونز رکورد کانر مک گرگور را شکست!

جان جونز در حالی رکوردهای کانر مک گرگور در فضای مجازی را شکسته که چندی پیش در اظهار نظری هیچ جایگاهی را برای بدنام ایرلندی در میان 5 مبارز برتر تاریخ UFC قائل نشده بود. جونز که پس از سال 2020 که دومینیک ریس را شکست داد، در هیچ مبارزه‌ای حضور نداشته، در بازگشت خود مانند یک قهرمان در رینگ ظاهر شد. از سوی دیگر کانر مک گرگور هم پس از مدت‌ها دوری از مبارزات، قرار است در اواخر سال جاری میلادی به مصاف مایکل چندلر برود. اگرچه مک گرگور یکی از بهترین ورزشکارانی است که تا به حال در این رشته مبارزه کرده و در دوران اوج به قهرمانی دو وزن مختلف دست یافته اما با این حال جونز نام افرادی مانند حبیب نورماگومدوف رقیب سرسخت مک گرگور و حتی خودش را بالاتر از دو قهرمان سابق معرفی کرده است. جونز به RMC Sport گفته است:
اگر اجازه داشته باشم خودم، اندرسون سیلوا، جرج سنت پیر، حبیب نورماگومدوف و خوزه آلدو را به عنوان 5 مبارز برتر تاریخ معرفی می‌کنم. البته اینها نظر من است.
رکوردی که جان جونز از کانر مک گرگور ربود! بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...