گشت و گذار کانر مک گرگور در نیویورک ؛ جیک پاول در لیست بدنام !

گفته می‌شود کانر مک گرگور پیشنهاد جیک پاول برای رقابت را پذیرفته است.
کدخبر (155701) | 27 اسفند 1401 | ساعت 14:41
0 270
گشت و گذار کانر مک گرگور در نیویورک ؛ جیک پاول در لیست بدنام !
گفته می‌شود کانر مک گرگور پیشنهاد جیک پاول برای رقابت را پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانر مک گرگور روز گذشته برای تماشای یکی از بازی‌های لیگ NHL میان نیویورک رنجرز و واشنگتن کپیتالز در مدیسون اسکوئر گاردن حضور پیدا کرد و هوادارانش را شگفت زده کرد. مک گرگور در حالی که ساعت رولکس 108 هزار پوندی خود را به دست داشت، طبق معمول لباس بسیار شیک پوشیده بود. قهرمان سابق دو دسته وزنی UFC به خاطر کلکسیون جذاب ساعت‌هایش در دنیا معروف است و همیشه یکی از آنها را در مراسم‌ها و رویدادهای مختلف در دست دارد.

وقت گذرانی کانر مک گرگور با طرفدارانش

ساعت او با برند Jacob & Co با الماس راسپوتین، گرانترین ساعتی است که مک گرگور دارد و ارزش آن 1.91 میلیون پوند است. حضور مک گرگور برای تماشای این رقابت باعث شد تا طرفداران این مبارز ایرلندی لذت بیشتری از این بازی هاکی روی یخ ببرند و مدت زمانی را هم با این مبارز سپری کنند. کانر مک گرگور هم با حوصله برای طرفدارانش وقت گذاشت و به آنها امضا داد و عکس گرفت. پس از بازی مک گرگور به یکی از بارهای ایرلندی در نیویورک رفت و به همراه هوادارانش از مشروبات الکی برند خودش مصرف کرد. مک گرگور از اتفاقات این شب چندین عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرد و برای آن نوشت:
همیشه بازگشت به نیویورک و مدیسون اسکوئر گاردن جذاب است. به تیم نیویورک رنجرز تبریک می‌گویم.
مک گرگور از زمان مسابقه سه گانه خود با داستین پویریر در جولای 2021 که به دلیل شکستگی استخوان ساق پای مک گرگور دچار توقف پزشکی شد، دیگر در هیچ رقابتی شرکت نکرده است. با این حال، در اواخر سال جاری مک گرگور به رینگ هشت ضلعی برمی‌گردد تا در برابر همکار قدیمی خود مایکل چندلر قرار بگیرد.

کانر مک گرگور پیشنهاد جیک پاول را پذیرفت ؟

مک گرگور اخیراً با حضور در برنامه «My Mom's Basement» رابی فاکس عنوان کرده:
من در این دنیا به چه چیزی امیدوار هستم؟ من به 100 مبارزه امیدوارم. امیدوارم 100 مبارزه دیگر برگزار شود. من برای ثبات خودم تلاش می‌کنم. من از طریق سیاست مبارزات، مصدومیت‌ها، زندگی و هر چیز دیگری، روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کردم. این چیزهایی است که اتفاق می‌افتد. این برنامه خداست. همه چیز برای خداست. بنابراین آن را می‌‌پذیریم و درکش می‌کنم. اما من هیجان زده و امیدوار هستم که بتوانم مسابقات متوالی خوبی داشته باشم. مبارزات زیادی در پیش است که برای تک تک آنها هیجان زده هستم.
قبل از مبارزه مک گرگور با چندلر ، این دو مبارز اخیرا مشغول فیلمبرداری آخرین فصل The Ultimate Fighter بودند. گفته می‌شود مک گرگور حتی پیشنهاد جیک پاول برای رقابت را هم پذیرفته و به نظر می‌رسد در میان 100 رقابتی که او برای آینده در نظر گرفته، نام پاول هم وجود دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...