داور بازی پرسپولیس النصر مشخص شد/ او برای ایرانی ها خوش یمن است!

داور بازی پرسپولیس النصر تعیین شد و مشخص شد که دیدار رفت تیم های پرسپولیس و النصر را ایلگیز تانتاشف ازبکستانی قضاوت خواهد کرد.
کدخبر (227753) | 17 شهریور 1402 | ساعت 08:28
0 162
داور بازی پرسپولیس النصر مشخص شد/ او برای ایرانی ها خوش یمن است!
داور بازی پرسپولیس النصر تعیین شد و مشخص شد که دیدار رفت تیم های پرسپولیس و النصر را ایلگیز تانتاشف ازبکستانی قضاوت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دقایقی پیش صفحه رسمی AFC اعلام کرد که ایلگیز تانتاشف ازبکستانی داور بازی رفت پرسپولیس النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. داور بازی پرسپولیس و النصر از سال ۲۰۱۳ در لیست داوران بین‌المللی فیفا قرار گرفته است و قضاوت این دیدار با حضور ستارگان بی شمارش، می تواند فرصت خوبی برای پیشرفت این داور ازبک باشد. داور بازی پرسپولیس النصر مشخص شد/ او برای ایرانی ها خوش یمن است!

آمار داور بازی پرسپولیس و النصر

ایلگیز تانتاشف داور بازی پرسپولیس النصر تاکنون بارها برای نمایندگان ایران را قضاوت کرده است؛ لیگ قهرمانان آسیا النصر ۲ – ۰ سپاهان پرسپولیس ۴ – ۰ شارجه مقدماتی جام جهانی 2022 ایران 1 - عراق 0 قهرمانی زیر ۲۲ سال آسیا ایران ۳ – ۲ چین دوستانه ایران 1 - روسیه 1 داور بازی پرسپولیس النصر مشخص شد/ او برای ایرانی ها خوش یمن است!

رد پای سپاهان در کارنامه داور بازی پرسپولیس مقابل النصر

تانتاشف تاکنون در ۳ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس سوت زده که سرخ‌پوشان موفق به کسب ۲ برد و یک شکست شده‌اند. نکته ای که شاید اما قابل توجه باشد این است که ایلگیز تانتاشف ازبکستانی سابقه داوری بازی النصر و یک تیم ایرانی را در کارنامه دارد. اتفاقی که در سال 99 رخ داد و تیم سپاهان با نتیجه 2-0 از النصر عربستان شکست خورد. امیدواریم داور بازی پرسپولیس مقابل النصر این بار هم برای نماینده ایران خوش یمن باشد قضاوتی عادلانه داشته باشد. گفتنی است که زمان و ساعت بازی پرسپولیس و النصر 28 شهریور ساعت ۱۹:۳۰ است و این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...