دربی استقلال و پرسپولیس در قطر برگزار می شود!

بازی دربی استقلال و پرسپولیس شاید در اقدامی عجیب به کشور دیگری منتقل شود.
کدخبر (227754) | 17 شهریور 1402 | ساعت 07:48
0 191
دربی استقلال و پرسپولیس در قطر برگزار می شود!
بازی دربی استقلال و پرسپولیس شاید در اقدامی عجیب به کشور دیگری منتقل شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، زمان دربی 102 استقلال و پرسپولیس هنوز دقیقا مشخص نشده است و حالا درباره این بازی یک خبر عجیب و باورنکردنی منتشر شده است. امروز در یک برنامه زنده تلویزیونی مجری برنامه ناگهان خبری عجیب را اعلام کرد که باور آن سخت است.

تصمیم عجیبی که مجری تلویزیون اعلام کرد: دربی 102 در قطر!

این مجری اعلام کرد که دربی 102 و بازی استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر در کشور قطر برگزار خواهد شد. وی دلیل این تصمیم احتمالی را وجود VAR در قطر اعلام کرد. باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این خبر عجیب چه واکنشی را نشان خواهند داد اما اگر واقعا چنین موضوعی حقیقت داشته باشد بازتاب هایی را خواهد داشت و بی شک بار دیگر فوتبال ایران را در جهان مورد نقدهای فراوانی قرار خواهد داد، فوتبالی که به دلیل ضعف های زیرساختی مهمترین و پر تماشاگر ترین دیدارش که در زمزه مهمترین دربی های جهان قرار دارد باید به کشوری دیگر منتقل شود. دربی استقلال و پرسپولیس در قطر برگزار می شود! پیش از این سابقه داشته که دربی تهران به شهرهایی چون بندرعباس و تبریز منتقل شود اما انتقال آن به کشوری دیگر اتفاقی بی سابقه و تاریخی در فوتبال کشورمان خواهد بود.

ادعای مجری تلویزیون: دربی 102 در قطر با حضور تماشاگران استقلال و پرسپولیس و VAR

در برنامه دقایقی پیش «ورزشگاه» اعلام شد که دربی 102 استقلال پرسپولیس با حضور تماشاگران و VAR، در کشور قطر برگزار خواهد شد.

زمان و مکان دربی این فصل ؛ دربی 102 در قطر شدنی است؟

گفتنی است که ساعت و زمان بازی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی هفته پنجم لیگ بیست و سوم، قرار بود ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ باشد که به نظر می رسد این تاریخ منتفی است و زمان و ساعت دربی پس از برگزاری بازی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و بازی های تیم امید مشخص خواهد شد. به دلیل اینکه سرخپوشان 2 روز پیش تر، یعنی 28 شهریور ماه در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه آزادی باید به مصاف تیم النصر عربستان بروند و عملا امکان حضور در این مسابقه را نخواهند داشت. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...