مهاجم خارجی پرسپولیس زلزله به پا می کند؛ یک نفر رفتنی شد؟

مهمترین خواسته یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات که به جذب مهاجم خارجی پرسپولیس مرتبط می شود هنوز محقق نشده و به یک شایعه بزرگ منتهی شده است.
کدخبر (227775) | 17 شهریور 1402 | ساعت 09:00
0 189
مهاجم خارجی پرسپولیس زلزله به پا می کند؛ یک نفر رفتنی شد؟
مهمترین خواسته یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات که به جذب مهاجم خارجی پرسپولیس مرتبط می شود هنوز محقق نشده و به یک شایعه بزرگ منتهی شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس النصر عربستان به لحظه موعود که قرار است در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار بگیرند نزدیک تر شده اند و در این بین هنوز برای هواداران پرسپولیس مهمترین سوال در راستای نقل و انتقالات به چرایی عدم جذب مهاجم خارجی بر می گردد و با آنکه هر روز یک خبر درباره نام مهاجم خارجی پرسپولیس به گوش می رسد اما در میدان عمل نه اتفاقی افتاده است و نه نشانه ای از آن به گوش می رسد.

مهاجم خارجی جدید پرسپولیس به کجا رسید؟

پرسپولیسی ها که به تنها خرید پر سر و صدای خود در خط حمله یعنی شهاب زاهدی دلخوش کرده بودند با توجه به آمار ضعیف وی در 4 دیدار ابتدایی لیگ برتر فوتبال بیست و سوم حالا امیدوارند تا قبل از رسیدن زمان بازی پرسپولیس النصر و همچنین دربی 102 یک بازیکن تاثیرگذار برای پر کردن آن خلا جدی جذب شود، موضوعی که تا این لحظه اتفاق قابل اعتنایی را به جهت قطعیت یافتن آن شاهد نبوده ایم. مهاجم خارجی پرسپولیس زلزله به پا می کند؛ یک نفر رفتنی شد؟

سایه سنگین جذب مهاجم خارجی روی سر رضا درویش

و به همین دلیل از روزهای گذشته زمزمه هایی مبنی بر تغییرات در راس باشگاه و احتمال برکناری رضا درویش شنیده شده است و نکته مهم اینکه یکی از رسانه های وابسته به وزارت ورزش و جوانان و نزدیک به کیومرث هاشمی سرپرست این وزارت روز گذشته محتوایی با همین مضمون را منتشر کرد که باید منتظر ماند و دید این موضوع ناشی از تخلیات یک خبرنگار بوده یا آنکه واقعا از راهروهای وزارت ورزش خبری دال بر پایان یافتن عمر مدیریتی رضا درویش شنیده شده است. رضا درویش مدیری است که با آنکه فصل گذشته تیم تحت مدیریت وی طوفانی ظاهر شد و سه جام را به ویترین افتخارات و جام های پرسپولیس اضافه کرد اما از ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی تا امروز که عدم توفقیق وی در جذب مهاجم خارجی سایه ای سنگین بر سرش افکنده به دفعات اخباری مبنی بر برکناری اش رسانه ای شد. مهاجم خارجی پرسپولیس زلزله به پا می کند؛ یک نفر رفتنی شد؟ نکته مهم دیگر در این رابطه به شکاف عمیقی مرتبط می شود که در هیات مدیره آنها ایجاد شده و حتی چندی قبل به درگیری کلامی درویش و یکی از اعضای این هیات مدیره کشیده شد. دیگر اعضای هیات مدیره نیز این روزها جبهه ای را علیه درویش درست کرده اند و گرچه این روزها همه آنها در مواجهه با ماجرای ناکامی مدیریت در جذب بازیکن خارجی پرسپولیس روزه سکوت گرفته اند اما همین سکوت آنها و شنیده های ما مبنی بر دلخوری ها آنها از نوع مدیریت درویش، شایعه تغییرات در راس این باشگاه را نزدیک به ذهن نگه می دارد. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...