دبیر: سر منافع کشتی با کسی شوخی ندارم

علیرضا دبیر در مراسیم قرعه کشی لیگ برتر کشتی حضور یافت.
کدخبر (224836) | 07 شهریور 1402 | ساعت 13:45
0 140
دبیر: سر منافع کشتی با کسی شوخی ندارم
علیرضا دبیر در مراسیم قرعه کشی لیگ برتر کشتی حضور یافت.

به گزارش سرخ نیوز، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اظهار داشت:

یک نفر که اظهارنظر بی ادبی کرد و گفت شأن کشتی رعایت نشده، شأن کشتی دوره شما از بین رفت که بچه‌ها پتوی شپش زده می‌خوابیدند. شان کشتی به قراردادش و لباس پوشیدنش است، به تغذیه بچه‌ها. حتما تا روزی که هستم برای اعتلای کشتی با هیچ کسی تعارف ندارم.

علیرضا دبیر در ادامه صحبت‌هایش، در خصوص لیگ برتر کشتی گفت:

به سازمان لیگ از ابتدا گفتم باید به جایی برسید که سازمان لیگ درآمدزا شود که نه نصیرزاده و نه یاری در راه برگزاری لیگ یک ریال پول از فدراسیون نگرفتند. سازمان لیگ مستقل است. خودش داور و تیم‌هایش را انتخاب کند. من تا آخر لیگ هیچ دخالتی نمی‌کنم. امروز نماینده مجلس برای یک کشتی گیر زنگ زد، محترمانه گفتم وظایف مشخص است و کشتی‌گیر باید روی تشک یاد بگیرد حقش را بگیرد. بچه 19ساله باید روی تشک باشد نه اینکه با لابی دنبال آن باشد.  او دیگر نمی‌تواند کشتی بگیرد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد:

کشتی با لیگ به خانه مردم می‌رود، باید دیده شود چون سهم دارد خیلی رشته‌ها که شلوغش میکنند یک برنز جهانی هم ندارند. وظیفه من است از حق کشتی دفاع کنم. اولویت‌تان اول کشتی باشد و بعد تیم خودتان.

جدیدترین اخبار کشتی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...