آماده‌باش به مدعیان یک رکورد؛ ددلیفت 452 کیلویی پیمان ماهری پور با سه تکرار

پیمان ماهری‌پور پاورلیفترکار ایرانی با انتشار ویدئویی از ددلیفت وزنه 452 کیلویی با 3 تکرار، بار دیگر توانایی بدنی خود را به رخ کشید.
کدخبر (211642) 02 مرداد 1402 | ساعت 00:03
0 593
پیمان ماهری‌پور پاورلیفترکار ایرانی با انتشار ویدئویی از ددلیفت وزنه 452 کیلویی با 3 تکرار، بار دیگر توانایی بدنی خود را به رخ کشید.

ویدئو ددلیفت 452 کیلویی پیمان ماهری پور با 3 تکرار

پاورلیفتر کار ایرانی و قهرمان چندین دوره قوی‌ترین مردان و مردان آهنین ایران است. این ورزشکار متولد سال 1366 در اردبیل بوده و در  سال‌های 2017 و 2018 در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان شرکت کرده و سابقه رقابت با هافتور بیورنسن و ادی هال را داشته است. پیمان ماهری پور در حال حاضر رئیس کمیته داوران قوی‌ترین مردان ایران است و بارها به ضرورت پخش مردان آهنین از تلویزیون اشاره کرده و به سلامت و کارهای خیر ورزشکاران این رشته تاکید داشته است. این پاورلیفترکار ایرانی از سال 2019 به دلیل عدم صدور روادید در مسابقات جهانی غایب بوده، هر چند وی اخیرا در مسابقات پاور شو در سیبری شرکت کرد، رقابتی که حدود 4 ماه قبل برگزار شد و ماهری پور سوم شد و رضا قیطاسی دیگر ورزشکار ایرانی هم که در این مسابقات شرکت کرده بود در جایگاه هفتم قرار گرفت. تیم ایران در مجموع و در رقابت تیمی در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. پیمان ماهری پور رکورددار ددلیفت ایران و آسیا (رکورد فدراسیون) است و در تلاش است تا به رکورد 501 کیلویی هافتور بیورنسون حمله کند، رکوردی که سال 2020 با شکستن رکورد ادی 500 کیلویی ادی هال (ثبت شده در سال 2016) حاصل شد. هر چند سال گذشته رکورد 502.5 کیلویی ددلیفت از سوی کریستوفر ویرزبیکی لهستانی ثبت شده، که البته این رکورد در حالت سومو حاصل شده و این در حالی است که این ورزشکار تنها 110 کیلوگرم وزن دارد! ماهری پور بعد از سلطان بطحائی و رضا قرایی سومین ورزشکار ایرانی بوده که در مسابقات قوی ترین مردان جهان شرکت کرده است. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...