همانند یک خدای یونانی؛ اندام تحسین‌ برانگیز سمیر بنوت در دوران اوج

کدخبر (210981) | 01 مرداد 1402 | ساعت 14:36
0 1487
همانند یک خدای یونانی؛ اندام تحسین‌ برانگیز سمیر بنوت در دوران اوج
اخیرا سمیر بنوت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هر سال تنها یک بدنساز موفق می‌شود که به عنوان قهرمانی مستر المپیا دست یابد و نام خود را در موزه‌ی مشاهیر تاریخ بدنسازی جاودانه سازد. سمیر بنوت یکی از این بدنسازان است که در سال 1983 موفق شد با شکست دادن حریفان بزرگی نظیر لی هنی و فرانک زین به این عنوان دست یافت. بنوت در سال 2002 وارد تالار مشاهیر بدنسازی گردید. سمیر بنوت که او را با لقب «سرو لبنانی» می‌شناختند از حیث عضلات پشتی بی‌نظیر بود و هنوز نیز اندام او حیرت و تحسین طرفداران این ورزش را متوجه خود می‌سازد. بنوت اخیرا تصاویری از فیزیک فوق‌العاده خود در دوران اوجش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که با واکنش گسترده علاقه‌مندان به بدنسازی روبرو شده است.


صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


واکنش کاربران به اندام تحسین‌ برانگیز سمیر بنوت

دستیابی به یک اندام ایده‌آل برای بدنسازان حرفه‌ای نیازمند انضباط اکید در خصوص رژیم غذایی، برنامه تمرینی و همینطور خواب منظم است. حتی کوچک‌ترین تغییرات نیز می‌توانند خود را در فیزیک بدنسازان به نمایش بگذارند. با این حال بهترین نتیجه‌ها همواره حاصل تداوم مسیر و داشتن پشتکار است. سمیر بنوت در این خصوص گفته است:

اگر به نتیجه دلخواه خود نرسیدید تسلیم نشوید. بعضی چیزها به زمان احتیاج دارند. صبر پیشه کنید و به مسیر خود ادامه دهید.

بنوت این جملات را ضمیمه پست اینستاگرامی خود کرده است. در تصاویری که این بدنساز لبنانی در صفحه خود منتشر کرده است سطح کاندیشنینگ فوق‌العاده او به‌شدت جلب نظر می‌کند. یکی از کاربران در واکنش به اندام بنوت نوشته است:  

همچون یک خدای یونانی! این بهترین توصیفی‌ست که دارم.

کاربر دیگری نوشته است:

بی‌نظیر است! تقارن و تناسب عالی! اندامی که حاصل تمرینات سخت است و زیبنده‌ی یک مرد شایسته.

همانند یک خدای یونانی؛ اندام تحسین‌ برانگیز سمیر بنوت در دوران اوجیکی دیگر از کاربران با ستایش از اندام سمیر بنوت نوشته است:

به این می‌گویند یک فیزیک کلاسیک!

دیگری گفته است:

تو صاحب یک اندام زیبا بودی مرد!

سمیر بنوت معمولا از طریق صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی به بیان نظرات خود درباره بدنسازی روز دنیا می‌پردازد. سرو لبنانی اخیرا هشدارهایی را در خصوص تزریق انسولین از طریق صفحه خود در اینستاگرام مطرح نموده بود.

هشدارهای سمیر بنوت در خصوص تزریق انسولین

بدنسازان حرفه‌ای معمولا از داروهای بهبود دهنده عملکرد برای افزایش ظرفیت رشد بدن خود بهره می‌برند. این ورزشکاران گاهی نیز در این مسیر زیاده‌روی می‌کنند و این اهمال‌کاری موجب می‌شود که با اثرات جانبی جبران‌ناپذیری در این خصوص مواجه شوند. سمیر بنوت که حالا دهه‌هاست عضوی فعال از جامعه بدنسازی است بارها در خصوص استفاده از این رویکرد به مخاطبان خود هشدار داده است.   بنوت اخیرا گفته بود:

چند مرتبه لازم است به صحبت درباره امید به زندگی بپردازیم؟ اگر می‌خواهید امید به زندگی خود را بالا ببرید عناصر مخرب سبک زندگی خود را حذف کنید. اگر می‌خواهید تا هشتاد سالگی عمر کنید خود را از انسولین دور نگه دارید.

سمیر بنوت قهرمان مسترالمپیا 1983 نظرات و رهنمودهای بدنسازان بزرگی نظیر سمیر بنوت همواره می‌تواند الهامبخش طرفداران این ورزش باشد. توصیه‌های این اسطوره‌ها قادر خواهد بود مردم معمولی و ورزشکاران حرفه‌ای را در دنبال نمودن یک مسیر درست یاری سازد.

آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...