ساعت و زمان بازی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر / دربی کی برگزار می‌شود؟

کدخبر (227000) | 14 شهریور 1402 | ساعت 10:49
0 1348
ساعت و زمان بازی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر / دربی کی برگزار می‌شود؟
تاریخ و زمان بازی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر خلیج فارس مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره برنامه هفته پنجم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس اعلام و مشخص شد که دربی تهران چه زمانی برگزار می‌شود. ساعت و زمان بازی پرسپولیس و استقلال به این دلیل اهمیت پیدا می‌کند در دربی شماره ۱۰۲، هر دو تیم بین بالانشینان جدول محسوب می‌شوند و رقابت‌ آن‌ها در مسیر قهرمانی، تاثیر مهمی خواهد گذاشت. در این مطلب به بررسی زمان و ساعت بازی پرسپولیس استقلال در دربی رفت لیگ بیستو سوم می‌پردازیم.

ساعت و زمان بازی پرسپولیس مقابل استقلال

بازی پرسپولیس استقلال یکی از مهم ترین دیدارهای قاره آسیا محسوب می‌شود. دربی تهران در هفته پنجم لیگ برتر خلیج فارس برگزار می‌شود. ساعت و زمان بازی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی لیگ بیست و سوم، ۳۰ شهریور 1402 تعیین شده است. 

تاریخ بازی استقلال و پرسپولیس چه زمانی خواهد بود؟

با اعلام سازمان لیگ، بازی رفت استقلال پرسپولیس در لیگ بیست و سوم به تاریخ ۳۰ شهریور برگزار می‌شود. در صورت دنبال کردن اخبار پرسپولیس، متوجه خواهید شد که سرخپوشان پایتخت باید روز ۲۸ شهریور به مصاف النصر عربستان بروند و این فاصله کم و تنها دو روزه بین این مسابقه حساس و دربی ۱۰۲، نکته عجیبی است.

بازی پرسپولیس و استقلال کجا برگزار خواهد شد؟

دربی شماره ۱۰۲ در روز ۳۰ شهریور برگزار خواهد شد و به میزبانی ورزشگاه آزادی. دیدار دیدار رفت پرسپولیس و استقلال با میزبانی پرسپولیس خواهد بود اما اینکه این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...