دقیقی: از صحبت‌هایم برداشت غلط شد

سرمربی شمس آذر که در ابتدای صحبت‌هایش با عذرخواهی از تیم استقلال حسن نیت خود را در این خصوص نشان داد
کدخبر (225142) | 08 شهریور 1402 | ساعت 13:10
0 140
دقیقی: از صحبت‌هایم برداشت غلط شد
سرمربی شمس آذر که در ابتدای صحبت‌هایش با عذرخواهی از تیم استقلال حسن نیت خود را در این خصوص نشان داد

به گزارش سرخ نیوز، سعید دقیقی مربی جوان و تازه کار شمس آذر که به تازگی به همراه این تیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است گفت و گویی انجام داده که در ادامه آن را میخوانیم. وی درباره صحبت‌هایش در برنامه فوتبال برتر گفت:

از صحبت‌های من در برنامه فوتبال برتر برداشت غلط شد من هم مشکلات استقلال را می‌دانم. تلمبار موضوعات مختلف به جا مانده از سال‌های گذشته کار را هم برای کادرفنی و هم مدیریت سخت می‌کند اگر باعث ناراحتی هواداران استقلال شدم عذر می‌خواهم.
سرمربی شمس آذر که در ابتدای صحبت‌هایش با عذرخواهی از تیم استقلال حسن نیت خود را در این خصوص نشان داد در ادامه صحبت‌هایش گفت:
آرزوی موفقیت برای باشگاه بزرگ استقلال دارم. قطعا افزایش نمایه‌های فوتبال ملی کشور با ارتقای باشگاه‌های بزرگ و پر هوادار فوتبال شدنی است.
دقیقی افزود:
جواد نکونام برای من بسیار قابل احترام و از مفاخر تاریخ فوتبال ایران است و با همه مشکلات تا به امروز نتایج خوبی گرفته است. ایشان بسیار بسیار پرتلاش و مایه افتخار فوتبال ملی ایران هستند امیدوارم با رفع موانع و هم افزایی کادرفنی و مدیریتی در ادامه مسیر موفق باشند.
سعید دقیقی در واکنش به این سوال که به عنوان سرمربی شمس آذر به چه دلیل به مسئله استقلال ورود کرده، صادقانه توضیح جالبی داد و مدعی شد که به عنوان یک طرفدار استقلال فارغ از جایگاه کنونی خود، نگرانی‌اش را ابراز کرده است:
جدا از علاقه به مردم استانم و باشگاه شمس آذر و افتخار به همراهی باشگاه تراکتور و محبت همیشگی عزیزان آذری، تعلقات رنگی‌ام در دوران جوانی که در مصاحبه‌هایم مشخص است به رنگ آبیست و شاید همین حس تعلق در صحبت‌هایم تاثیرگذار بود.
سرمربی شمس آذر خاطر نشان کرد:
از دوست عزیزم آقای نوازی انتظار بیشتری داشتم. البته من او را می‌شناسم و فوق‌العاده خوش قلب و مهربان است و البته قطعا تعصب او به تیمش ستودنی است. شاید هم درست گفته باشد من و بازیکنانم هنوز هیچی نیستم و تلاش می‌کنیم با همت عالی و میل خواستن بدون غرور با همه کاستی‌ها و مشکلات از هیچ به بالاترین‌ها برسیم.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...