دلارهایی که در استمفوردبریج می سوزد

گراهام پاتر تا به اینجای کار نشان داده که انتخاب اصلا درستی از سوی تاد بولی برای هدایت چلسی نبوده است.
کدخبر (149180) | 09 اسفند 1401 | ساعت 18:24
0 108
دلارهایی که در استمفوردبریج می سوزد
گراهام پاتر تا به اینجای کار نشان داده که انتخاب اصلا درستی از سوی تاد بولی برای هدایت چلسی نبوده است.

به گزارش سرخ نیوز، در پنجره نقل و انتقالاتی که گذشت، چلسی و مالک جدید آمریکایی‌اش، تاد بولی، با پشتوانه دلار هایشان بیشترین هزینه‌ها را انجام دادند و بر خلاف انتظار با عملکردی فاجعه‌بار در تمام رقابت ها شانس قهرمانی و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند و با شکست های متوالی و عدم نتیجه گیری حالا حتی خطر سقوط را هم بیخ گوششان احساس میکنند. 

در آخرین سکانس سقوط، چلسی در دربی لندن در مقابل تاتنهام تن به شکست داد. آبی‌های لندن علاوه‌بر از دست دادن سه امتیازی مهم، برای اولین بار از فصل 16-2015 موفق به شکست دادن اسپرز نشدند. البته این فاجعه فقط به عملکرد تیمی چلسی ختم نمی شود؛ آمار ها نشان می‌دهد ۶۰ شوت اخیر آن‌ها تنها یک بار به شادی پس از گل ختم شده. شاگردان پاتر در ۸ بازی آخر خارج از خانه خودشان موفق به پیروزی نشدند تا به نیمی از رکورد سال ۲۰۰۱ خود برسند. 

فرصت گراهام پاتر در چلسی رو به اتمام است؟

باید دید تاد بولی که تاکنون نشان داده بر خلاف مالک روسی سابق چلسی علاقه‌ای به تعویض سریع سرمربی ندارد، تا کی با گراهام پاتر مدارا خواهد کرد و برای فصل آینده مسابقات که مربیان مطرحی همانند پوچتینو، زیدان و حتی شاید آنچلوتی و کلوپ بدون تیم خواهند بود، سکان هدایت آبی های لندن را به دست چه کسی خواهد سپرد و سرنوشت دلارهایی که همانند امید های هواداران تیمش به آتش کشیده شده به جام ختم می‌شود یا خیر.

‌ ‌ ‌

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...