روزهای بد جورجینا رودریگز ادامه دارد/ همسر کریستیانو رونالدو وارد لیست سیاه شد

جورجینا رودریگز گفته من قبلاً کریستیانو رونالدو را در فروشگاه گوچی دیده بودم و وقتی که از آن‌جا خرید می‌کرد، با هم آشنا شدیم، اما این حقیقت نیست.
کدخبر (168284) | 29 فروردین 1402 | ساعت 19:52
0 352
روزهای بد جورجینا رودریگز ادامه دارد/ همسر کریستیانو رونالدو وارد لیست سیاه شد
جورجینا رودریگز گفته من قبلاً کریستیانو رونالدو را در فروشگاه گوچی دیده بودم و وقتی که از آن‌جا خرید می‌کرد، با هم آشنا شدیم، اما این حقیقت نیست.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز، نامزد پر حاشیه کریستیانو رونالدو که این روزها با انتشار فصل دوم مستند زندگی‌اش به نام «من جورجینا هستم» از نتفلیکس سطح جدیدی از حواشی را تجربه می‌کند، یکی از ۱۶ شخصیتی خواهد بود که از سوی رسانه Telecinso در لیست سیاه قرار خواهد گرفت. الساندرو سالم، مدیرعامل جدید شرکت مدیاست که مالکیت شبکه تلویزیونی اسپانیایی‌زبان و مشهور Telecinso را در اختیار دارد، این تصمیم را اتخاذ کرده و قصد دارد تا جورجینا رودریگز را مورد بایکوت رسانه‌ای قرار دهد. پس از پخش مستند من جورجینا هستم و به خصوص فصل دوم آن، هواداران انتقادات بسیاری نسبت به شیوه روایت و عدم نشان‌دادن واقعیت‌ها در آن داشتند. بنابر گزارش‌ها، برخلاف چیزی که در این مستند نشان داده می‌شود، جورجینا فردی مغرور، شهرت‌طلب و به دنبال ثروت است که پس از آشنایی با کریستیانو رونالدو، روابط خود را با بسیاری از دوستان و آشنایان قدیمی‌اش قطع کرد و حالا به شدت احساس تنهایی می‌کند، به طوری که با دادن هدیه‌های گران‌قیمت به معدود دوستان باقی‌مانده‌اش، سعی دارد که آن‌ها را مجاب به ادامه دادن رابطه‌شان کند.

روزهای بد جورجینا رودریگز ادامه دارد/ همسر کریستیانو رونالدو وارد لیست سیاه شدافشاگری همکار سابق جورجینا رودریگز ؛ او دروغ می‌ گوید

پابلو بون، همکار سابق جورجینا رودریگز که با او در یکی از شعبات برند مشهور گوچی کار می‌کرد، افسانه مطرح شده از سوی این مدل آرژانتینی مبنی بر آشنایی او با کریستیانو رونالدو در این مکان را رد می‌کند. بون در مصاحبه‌ای گفت:
 جورجینا گفته من قبلاً کریستیانو را در فروشگاه گوچی دیده بودم و وقتی که از آن‌جا خرید می‌کرد، با هم آشنا شدیم، اما این حقیقت نیست. وقتی کریستیانو وارد فروشگاه گوچی شد، همگی برگشتیم تا به او نگاه کنیم، زیرا او مردی فوق العاده بلند قد و البته مشهور است که تنها مسئولین فروشگاه به آن دسته از مشتریان خدمات ارائه می دهند. جورجینا و کریستیانو رونالدو اصلا با هم صحبت نکردند ولی بعد از چند هفته، همدیگر را در یک مهمانی دیدند و با هم بیشتر آشنا شدند.
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، بیش از ۶ سال است که با یکدیگر در ارتباطند و دو فرزند مشترک نیز دارند و حالا در عربستان زندگی می‌کنند؛ هرچند که اخیرا فوق‌ستاره پرتغالی از رفتارهای شریک زندگی‌اش راضی به نظر نمی‌آید. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...