رونمایی رونی کلمن از ارزشمندترین دارایی زندگی‌ خود

رونی کلمن هم مانند سایر ورزشکاران، کلکسیون شگفت‌انگیزی از علاقمندی‌های خود را دارد.
کدخبر (152566) 19 اسفند 1401 | ساعت 11:09
1 189
رونی کلمن هم مانند سایر ورزشکاران، کلکسیون شگفت‌انگیزی از علاقمندی‌های خود را دارد.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ، معتقد است که قلب و روح خود را برای زندگی در رویاهایش گذاشته است. او 8 دوره متوالی قهرمانی مسابقات مستر المپیا را از آن خود کرد. یکی از چیزهایی که رونی کلمن را در زندگی حرفه‌ایش به حرکت درآورده، بهترین بودن در کاری است که انجام می‌دهد و داشتن چیزهای منحصر به فرد در زندگی است.

موتور سفارشی رونی کلمن

کلمن هم مانند سایر ورزشکاران، کلکسیون شگفت‌انگیزی از علاقمندی‌های خود را دارد. پادشاه اخیراً ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که در آن همه جزئیات موتور سفارشی آمریکایی خود را به تفصیل شرح داده است. کلمن می‌گوید زمانی که این موتور را خرید اشتیاقی زیادی داشت.
  این ویدیو با یک یادداشت خنده دار شروع شد؛ جایی که صورت کلمن با تصویر یک دوچرخه سوار که مهارت‌هایش را نشان ‌می‌داد، پوشانده شده بود. به دنبال آن چند عکس از این بدنساز افسانه‌ای به همراه دوستانش دیده می‌شود. در این ویدیو کلمن موتور اورنج کانتی خود را که رنگی آبی با سایه‌هایی نقره‌ای دارد، به هوادارانش نشان می‌دهد و پس از آن به سراغ تشریح این موتور غول پیکر خود می‌رود و می‌گوید:

آنها انواع مختلفی از دوچرخه داشتند که می توانید از کاتالوگ انتخاب کنید که البته من عنکبوت را انتخاب کردم. من رنگ آبی و نقره‌ای آن را انتخاب کردم چراکه اینها رنگ‌های مورد علاقه من هستند.

او همچنین به قسمتی از این موتور اشاره کرد که روی ان نوشته شده بود:

رونی کلمن قهرمان 8 دوره مستر المپیا.

رونمایی رونی کلمن از ارزشمندترین دارایی زندگی‌ خودشباهت رونی کلمن و مایکل فلپس

ظاهراً او این موتور را در سال 2009 به قیمت 65 هزار دلار دلار خریده و اکنون ارزش آن به 115 هزار دلار رسیده است. این موتور کاملا سفارشی ساخته شده و خود کلمن هم تغییرات زیادی روی آن انجام داده است. این یکی از وسایل مورد علاقه کلمن است با این حال او تنها ورزشکاری نیست که به چنین سبکی از موتورها علاقه دارد. مایکل فلپس قبل از تبدیل شدن به یک شناگر حرفه‌ای، عاشق دوآتشه ماشین بود و کادیلاک اسکالید اولین ماشینی بود که خریداری کرد. فلپس پس از عقد قرارداد با شرکت اسپیدو، بخش قابل توجهی از درآمد خود را روی خرید ماشین سرمایه گذاری کرد. برخلاف فلپس که مجبور شد اولین ماشین خود را پس از تصادف به دوستش بفروشد، کلمن همچنان موتور خود را نگه داشته و زرق و برق آن نشان می‌دهد که او چقدر به این موتور علاقه دارد.
رونمایی رونی کلمن از ارزشمندترین دارایی زندگی‌ خودبیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
جالبه سال2009خرید65هزاردلارو الان توی2023شده115که اون هم بدون شک بخاَر اسم کلمنه
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...