فیلمی از پلیس بودن تا اسطوره شدن رونی کلمن ؛ من ماورایی نیستم

رونی کلمن چهره افسانه ای دنیای بدنسازی و قهرمان 8 دوره مستر المپیا ویدیویی از دوران حضور خود در پلیس را به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (149043) 09 اسفند 1401 | ساعت 14:58
0 522
رونی کلمن چهره افسانه ای دنیای بدنسازی و قهرمان 8 دوره مستر المپیا ویدیویی از دوران حضور خود در پلیس را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، تنها یک «پادشاه» در دنیای بدنسازی وجود دارد و آن رونی کلمن است. وقتی صحبت از بدنسازی به میان می آید، یقینا نام او به عنوان یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ یاد می‌شود. رونی کلمن آنقدر محبوب است که نمی‌توان به جز بودن در قالب یک بدنساز، وی را در فرم دیگری تصور کرد. با این حال ممکن است کمی حیرت آور باشد اما واقعیت این است که کلمن در گذشته یک پلیس بوده و البته از آن دسته پلیس‌های با ابهت! البته اینکه بدانیم شخصی مانند رونی کلمن محافظ قانون است، مایه آرامش خواهد بود. زمانی که رونی کلمن به عنوان یک پلیس فعالیت می‌کرد، هیچ برنامه‌ای برای تبدیل شدن به یک بدنساز حرفه‌ای نداشت اما همه چیز خیلی ناگهانی تغییر کرد و باعث شد او به قهرمان 8 دوره مستر المپیا تبدیل شود. کلمن به عنوان کسی که توانسته 26 قهرمانی در رقابت‌های مختلف فدراسیون جهانی بدنسازی بدست آورد، جزو پرافتخارترین‌های این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

ویدیوی ویژه ای که رونی کلمن منتشر کرد

او برای هشت سال متوالی از سال 1998 تا 2005 عنوان قهرمانی مستر المپیا را از آن خود کرد و به یک چهره محبوب میان هواداران دنیای بدنسازی تبدیل شد. کلمن اخیرا به عنوان هدیه‌ای برای هوادارانش، ویدیویی را در کانال یوتیوبی خود منتشر کرده که در آن سفرش از پلیس بودن تا تبدیل شدن به یک بدنساز را به تصویر می‌کشد. این ویدئو دربردارنده تصاویری از دوران قدیم رونی کلمن است که به عنوان یک پلیس مشغول فعالیت بود. او حتی در لباس پلیس هم محبوبیت قابل توجهی میان مردم داشت. این محبوبیت به خاطر اسلحه‌های بزرگ کلمن بود البته اسلحه نه به آن مفهوم واقعی بلکه سلاحی از جنس عضله که از پشت فرم لباس هم کاملا خودنمایی می‌کرد.
رونی کلمن در مصاحبه‌ای، فیزیک بدنی خود را توصیف کرده و می‌گوید:
فکر نکنید من یک آدم ماورایی هستم و خودم را بهتر از هر کسی می‌دانم. این تنها یک نعمت خدادادی است.

چرا رونی کلمن پلیس شد؟

چه چیزی باعث شد که کلمن در ابتدا یک پلیس شود؟ رونی کلمن در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده است. او که در رشته حسابداری تحصیل کرده بود، پس از فارغ التحصیلی برای یافتن شغل مناسب به آرلینگتون تگزاس نقل مکان کرد. پس از پیگیری‌های زیادی که داشت، سرانجام با آگهی جذب نیروی پلیس در روزنامه مواجه شد. برای استخدام در این شغل، به هیچ مدرک خاصی نیاز نبود و کلمن هم به خوبی از این فرصت استفاده کرد. با این حال در آن زمان خود رونی کلمن هم نمی‌دانست که قرار نیست پلیس بودن یک شغل دائمی برای تمام زندگی او باشد. وقتی کلمن وارد شغل جدیدش شد، خیلی زود رابطه دوستی خود را با شخصی به نام گوستاوو آرلوتا آغاز کرد و او کسی بود که کلمن را متقاعد کرد تا در یک باشگاه ورزشی، تمرین بدنسازی کند. این باشگاه متعلق به بدنسازی به نام برایان دابسون بود. دابسون در همان اولین نگاه متوجه شد که کلمن برای ورود به دنیای بدنسازی بی نظیر است.

فیلمی از پلیس بودن تا اسطوره شدن رونی کلمن ؛ من ماورایی نیستم

افسانه دنیای بدنسازی چگونه وارد مسابقات شد؟

دابسون به کلمن انگیزه‌های زیادی برای شرکت در مسابقه مستر تگزاس در سال 1990 داد و رونی کلمن با اکراه موافقت کرد و همان جا بود که افسانه دنیای بدنسازی متولد شد. دابسون و کلمن هر دو در مسابقات مستر تگزاس در سال 1990 شرکت کردند. با این حال استاد خود را شکست داد و سپس در سال 1995 قهرمان کانادا شد. رونی کلمن در سال 1998 اولین عنوان مستر المپیا را به دست آورد و به دنبال آن مسیر دیوانه‌وار خود تا سال 2005 و کسب 7 عنوان قهرمانی دیگر در مستر المپیا را ادامه داد. این تعداد قهرمانی باعث شد او نامش را به عنوان پرافتخارترین ورزشکار دنیای بدنسازی ثبت کند. کلمن تا سال 2003 هم پلیس بود و هم در رشته بدنسازی فعالیت داشت اما در نهایت پلیس بودن را رها و زندگی خود را وقف بدنسازی کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...