زیباتر از گل گدوت، قوی‌ تر از آرنولد ؛ واکنش‌‌ها به آخرین تصاویر از زیباترین بدنساز زن جهان

کدخبر (209664) | 27 تیر 1402 | ساعت 23:05
0 3212
زیباتر از گل گدوت، قوی‌ تر از آرنولد ؛ واکنش‌‌ها به آخرین تصاویر از زیباترین بدنساز زن جهان
ولادیسلوا گالاگان در پست اخیر خود در اینستاگرام، باردیگر ابرقهرمانان زن دنیا و مدل‌های اینستاگرامی را تحت تاثیر قرار داد و هوادارانش را شگفت زده کرد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ولادیسلوا گالاگان، سوپر مدل تناسب اندام و بدنساز روسی که به کایلی جنر بدنسازی معروف شده، از 16 سالگی به یک نام آشنا در دنیای تناسب اندام تبدیل شده است. هیکل کات و تراشیده او بدون هیچ گونه انتقاد یا قضاوتی، طرفداران را شیفته خود کرده است. کندال جنر بدنسازی توسط طرفدارانش لقب «الهه هیولا» را گرفته است. هر بار که او عکسی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند، طرفداران بدنسازی به زیبایی و تناسب اندام او واکنش نشان می‌دهند.

زیباتر از گل گدوت، قوی‌ تر از آرنولد ؛ واکنش‌‌ها به آخرین تصاویر از زیباترین بدنساز زن جهان 01دلبری بدنساز معروف زن در اینستاگرام!

او در پست اخیر خود در اینستاگرام، باردیگر ابرقهرمانان زن دنیا و مدل‌های اینستاگرامی را تحت تاثیر قرار داد و هوادارانش را شگفت زده کرد. زیباترین بدنساز زن جهان که این روزها مانند بسیاری مردم جهان از گرمای شهر به سواحل دریا پناه برده، تصاویری را در فضای مجازی منتشر کرد که در آنها به خوبی قدرت عضلانی و ماهیچه‌های ورزیده‌اش کاملا مشخص بود. زیباتر از گل گدوت، قوی‌ تر از آرنولد ؛ واکنش‌‌ها به آخرین تصاویر از زیباترین بدنساز زن جهان 01او در یکی از عکس‌ها عضلات کات خود را به نمایش می‌گذارد و در تصویر دیگری عضله دو سر برجسته او کاملا مشهود است. در این تصاویر دوگانگی میان صورت و بدن گالاگان کاملا مشخص است؛ موضوعی که در چند ماه اخیر و پس از بر سر زبان افتادن این بدنساز، میان طرفداران بدنسازی مورد بحث بوده است. با این حال این بدنساز که در توضیحات صفحه اینستاگرامی خود نوشته:

ساخته شده در آزمایشگاه اتحادیه جماهیر شوروی.

این تناسب اندام و شهرت خود را یک روزه بدست نیاورده است. او مجبور بود در این سالها تمام سختی‌ها و حتی آسیب‌ها را تحمل کند تا اکنون به یکی از ثروتمندترین اینفلوئنسرهای تناسب اندام تبدیل شود. او قبلاً از ناحیه پا آسیب دیده بود که باعث شد روال تمرینی خود را تغییر دهد تا پاهای کات قبلی خود را دوباره به دست آورد. این مدل همچنین دلیل آسیب دیدگی خود را که بواسطه آن بدون بهبودی کامل تمرین می‌کرد، به اشتراک گذاشت. گالاگان عنوان داشته که برای حفظ تناسب اندامش مجبور شده بدون توجه به مصدومیت، روش تمرینی خود را تغییر دهد.

زیباتر از گل گدوت، قوی‌ تر از آرنولد ؛ واکنش‌‌ها به آخرین تصاویر از زیباترین بدنساز زن جهان 01ولادیسلوا گالاگان جذاب‌ ترین بدنساز زن جهان است

با این حال در تصاویر جدید این ورزشکار مشخص است که برنامه‌ریزی و تغییر رویه او نتیجه‌بخش بوده و وی توانسته عضلات خود را حفظ کند. زیباترین بدنساز جهان در این تصاویر مانند همیشه با آمادگی کامل به نظر می‌رسد و باعث شگفت‌زدگی طرفدارانش شده است. عضلات پرورش یافته گالاگان مانند همیشه طرفداران را شگفت زده و آنها را به واکنش واداشت. یکی از آنها نوشت:

او جذاب‌ترین بدنساز زن جهان است.

دیگری هم ضمن مقایسه او با دیو و دلبر نوشته:

وقتی دیو و دلبر با هم ترکیب می‌شوند.

زیباتر از گل گدوت، قوی‌ تر از آرنولد ؛ واکنش‌‌ها به آخرین تصاویر از زیباترین بدنساز زن جهان 01یکی از طرفداران حتی نام‌های خاصی را برای زیبایی و عضلات برجسته او انتخاب و  گالاگان را با افراد مشهور مقایسه کرد:

زیباتر از گل گدوت، قوی‌تر از آرنولد.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی .

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...