زنان سلبریتی که قدرتمند بودن را جذاب کردند؛ از بیانسه تا میشل اوباما

از بازیگران گرفته تا نوازندگان و ورزشکاران، افراد مشهور الهام بخش مردم هستند تا لاغر شدن را هدف قرار دهند.
کدخبر (226580) | 17 شهریور 1402 | ساعت 10:28
0 246
زنان سلبریتی که قدرتمند بودن را جذاب کردند؛ از بیانسه تا میشل اوباما
از بازیگران گرفته تا نوازندگان و ورزشکاران، افراد مشهور الهام بخش مردم هستند تا لاغر شدن را هدف قرار دهند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از مدت‌ها قبل و از زمانی که مجلات مد، جایگاهشان را به عنوان تنها معیار برای مد و استایل به اینستاگرام تسلیم کرده‌اند، نظر جامعه به طور کلی نسبت به زیبایی و جذابیت تغییر کرده است. تفکر قدیمی‌ای که در آن، اندام لاغر را برای زنان ایده‌آل می‌دانست، جایش را به مد جدیدی داده که هدف در آن قوی و عضلانی بودن بدن است. سلبریتی‌های زیادی، از ورزشکاران گرفته تا بازیگران و حتی افراد فعال در سیاست، با افتخار به مزایای ورزش و رژیم غذایی سالم اعتراف می‌کنند و به افراد الهام می‌بخشند که به جای لاغری، دنبال تناسب اندام باشند. افرادی که اندامشان را برای فعال بودن و استقامت داشتن ساخته‌اند و بدون توجه به چالش‌های پیش رو، تلاش خود را برای رسیدن به اهدافشان می‌کنند. در ادامه به بعضی از این سلبریتی‌ها که مفهوم مد و استایل را تغییر داده‌اند، اشاره کرده‌ایم.

1. بیانسه

از کجا او را می‌شناسیم: فکر می‌کنم نیازی به توضیح نداشته باشد! بیانسه، اسطوره‌ای مهارت‌های مختلفی از جمله خوانندگی، رقصندگی، بازیگری و تهیه‌کنندگی دارد، برای بهتر شدن شکل طبیعی بدن و ماهیچه‌هایش، وزنه‌ زدن، یوگا و دویدن را با هم ترکیب می‌کند (به علاوه اجراهای افسانه‌ای و پرانرژی روی صحنه‌ دارد، مثل اجرایش در استراحت بین دو نیمه سوپربال 47). او رژیم‌های غذایی مختلفی را هم تجربه کرده (زمانی وگان شده بود) و گاهی به خاطر رفتارهای کمی افراطی‌اش، مورد انتقاد قرار گرفته است. اما او و مربی‌اش، مارکو بورخس، تمرینات تناوبی و دایره‌ای را در برنامه روزانه‌اش با هم ترکیب می‌کنند تا تناسب اندام و انرژی او حفظ شود.

زنان سلبریتی که قدرتمند بودن را جذاب کردند؛ از بیانسه تا میشل اوباما2. امیلی بلانت

از کجا او را می‌شناسیم: فیلم‌های Edge of Tomorrow، Mary Poppins Returns، The Devil Wears Prada و A Quiet Place. این هنرپیشه انگلیسی که با بازی در نقش یک طراح لباس لجوج در فیلم The Devil Wears Prada به شهرت رسید، وقتی برای بازی در مقابل تام کروز در فیلم اکشن علمی -تخیلی Edge of Tomorrow انتخاب شد، با فیزیک قوی و فیزیک عضلانی‌اش همه را شگفت‌زده کرد. این بازیگر، سه ماه به شدت تمرین کرد و هنرهای رزمی و همچنین کار با سلاح را یاد گرفت. او در طول تمریناتش جلیقه‌ای سنگین می‌پوشید تا برای پوشیدن لباس رزمش در فیلم آماده باشد. او در آن زمان به USA Today گفت:
شش روز در هفته، دو ساعت و نیم در روز تمرین می‌کردم. در ابتدا خیلی بی‌رحمانه بود و بعد اعتیادآور شد. می‌خواستم او (کاراکترم) خطرناک به نظر برسد و می‌خواستم تمام تلاشم را بکنم.

3. میشل اوباما

از کجا او را می‌شناسیم: بانوی اول سابق ایالات متحده تبدیل شدن بانوان اول آمریکا به نمادی برای استایل و مد، کار غیرمعمولی نیست، اما برای خانم اوباما، این موضوع بیشتر به تیپ بدنی قوی‌اش مربوط می‌شد تا لباسی که می‌پوشید. قدرتمند بودن بازوهای او توجه همه را جلب کرد و او علاقه شخصی‌اش به تناسب اندام را با توانایی لابی کردنش برای آموزش بهداشت کودکان ترکیب و کمپین Let’s Move را ایجاد کرد. حرکت او ابتکار عمل جالبی بود. در مورد بازوهایش باید گفت که او در حال تمرین با وزنه 35 کیلویی در پرس شیبدار دیده شده است.

زنان سلبریتی که قدرتمند بودن را جذاب کردند؛ از بیانسه تا میشل اوباما4. آلیشیا ویکاندر

از کجا او را می‌شناسیم: فیلم‌های Ex Machina، Tomb Raider و The Light Between Oceans آلیسیا برای آماده شدن برای نقش لارا کرافت، قهرمان بازی‌های ویدیویی، در فیلم Tomb Raider (2018)، از روش Magnus تمرینات اینتروال استفاده کرد و در این فرآیند، 7 کیلوگرم عضله ساخت. این بازیگر سوئدی‌الاصل دارای پیش‌زمینه رقصندگی است که به فرم بدنی کوچک (قد 1.67 سانتیمتری) اما عضلانیش کمک می‌کند. او همچنین هنرهای رزمی ترکیبی را یاد گرفته چون نقشش در Tomb Raider (اولین نقش اکشن مهم او) زنی بود که برای بقا در دشوارترین شرایط تلاش می‌کرد.

زنان سلبریتی که قدرتمند بودن را جذاب کردند؛ از بیانسه تا میشل اوباما5. بری لارسون

از کجا او را می‌شناسیم: فیلم‌های Captain Marvel، Avengers: Endgame، Room و Kong: Skull Island. وقتی از شما خواسته می‌شود که نقش یک ابرقهرمان را بازی کنید، می‌دانید که باید عضله‌سازی کنید. وقتی از شما خواسته می‌شود که یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان مارول کامیکس را بازی کنید، باید خیلی بیشتر تلاش کنید و سطحتان را بالاتر ببرید. لارسون که قبل از پوشیدن لباس کاپیتان مارول، بیشتر به خاطر درام‌های آرامی مانند اتاق و قلعه شیشه‌ای شناخته می‌شد، همه توانش را برای نقش جدیدش به کار برد، تا جاییکه یک جیپ را در سربالایی هل داد و بالا برد! وقتی برای چنین کاری انتخاب می‌شوید، طبیعتاً می‌خواهید نتایج خوبی را به نمایش بگذارید.

6. اوانجلین لیلی

از کجا او را می‌شناسیم: سریال تلویزیونی Lost و فیلم‌های اکشن - ماجراجویی The Hobbit: Battle of the Five Armies، The Hobbit: Desolation of Smaug، Ant-Man، Ant-Man and the Wasp و Avengers: Endgame. یک سکانس منحصربه‌فرد در فیلم Ant-Man استودیوی مارول وجود دارد که در آن کاراکتر لیلی، هوپ پیم، باید به قهرمان داستان، اسکات لنگ (با بازی پل راد) آموزش بدهد که چطور مثل یک ابرقهرمان بجنگد. لیلی این نقش را جدی می‌گرفت و به‌شدت برای آن تمرین می‌کرد و بیشتر اوقات در توییتر و اینستاگرام، دستاوردهای چشمگیرش را نشان می‌داد.

زنان سلبریتی که قدرتمند بودن را جذاب کردند؛ از بیانسه تا میشل اوباما7. زوئی سالدانا

از کجا او را می‌شناسیم: فیلم‌های آواتار، انتقام جویان، نگهبانان کهکشان و پیشتازان فضا. زوئی سالدانا مجبور است با وجود سفرهای متعدد، فیلمبرداری‌های 16 ساعته و بزرگ کردن سه پسر در خانه، تناسب اندام را هم در برنامه‌اش قرار دهد. او به مجله Shape گفت:
من سعی می‌کنم هفته‌ای سه بار ورزش کنم، اما... واقعاً دوست ندارم در مورد تمرینات سخت‌گیر باشم.
سالدانا همچنین رژیم‌های غذایی را کنار گذاشته تا کمتر نگران غذا باشد و بیشتر به چیزهایی که برایش مهم هستند فکر کند. زنان سلبریتی که قدرتمند بودن را جذاب کردند؛ از بیانسه تا میشل اوباما آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...