سود احتمالی وندا نارا از انتقال ویکتور اوسیمن به پاری سن ژرمن

ناپولی به معاوضه ویکتور اوسیمن و مائورو ایکاردی علاقه‌ مند است، موضوعی که می تواند به سود وندا نارا به پایان برسد.
کدخبر (161852) | 15 فروردین 1402 | ساعت 22:48
0 509
سود احتمالی وندا نارا از انتقال ویکتور اوسیمن به پاری سن ژرمن
ناپولی به معاوضه ویکتور اوسیمن و مائورو ایکاردی علاقه‌ مند است، موضوعی که می تواند به سود وندا نارا به پایان برسد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در تلاش است تا مهاجم نوک ناپولی یعنی ویکتور اوسیمن را به خدمت بگیرد. این مهاجم نیجریه‌ای یکی از استعدادهای برتر حال حاضر فوتبال دنیا و یکی از گلزنان برتر لیگ‌های اروپایی به‌شمار می‌رود. گذشته از این، انتقال اوسیمن به پاری سن ژرمن می‌تواند به وندا نارا نیز برای دستیابی به هدفش کمک برساند.

ویکتور اوسیمن ناجی رابطه ایکاردی و وندا نارا می شود؟

بر اساس گزارش‌ها ناپولی به معاوضه ویکتور اوسیمن با مائورو ایکاردی و لئاندرو پاردس علاقه نشان داده است. عملی شدن این معاوضه به این معنی خواهد بود که ایکاردی می‌تواند به ایتالیا بازگردد. جایی که وندا نارا و بچه‌هایش احساس راحتی بیشتری در آن خواهند کرد. این اخبار پس از آن منتشر شدند که شایعه‌هایی مبنی بر آشتی دوباره وندا و ایکاردی در رسانه‌ها مطرح شدند. چگونه انتقال ویکتور اوسیمن به پاری سن ژرمن به سود وندا نارا تمام خواهد شد ویکتور اوسیمن که در حال حاضر آقای گل سری‌آ نیز هست به‌عنوان یکی از گران قیمت‌ترین مهاجمان اروپا در نظر گرفته می‌شود. باشگاه‌های بزرگی نظیر منچستریونایتد و چلسی در تلاش هستند تا در تابستان پیش رو این مهاجم ٢۴ ساله را به خدمت بگیرند. چگونه انتقال ویکتور اوسیمن به پاری سن ژرمن به سود وندا نارا تمام خواهد شد

ورود ویکتور اوسیمن می تواند به خروج مسی و راموس منجر شود

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن اخیرا گفته بود که می‌خواهد یک دگرگونی اساسی در ترکیب تیم ایجاد کند. جذب ویکتور اوسیمن می‌تواند برای پاریسی‌ها در حکم توت فرنگی روی کیک باشد. این مهاجم زهردار بدون شک امیدهای پی اس جی برای فتح چمپیونزلیگ را بالا خواهد برد. با این حال جذب اوسیمن توسط PSG می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در این باشگاه شود. پاریسی‌ها شاید مجبور شوند برای مدیریت دستمزد بازیکنان خود عذر لیونل مسی و سرخیو راموس را بخواهند. این دو فوتبالیست کهنه‌کار پس از امباپه و نیمار بیشترین دستمزدها را در پاریسن ژرمن دریافت می‌کنند. چگونه انتقال ویکتور اوسیمن به پاری سن ژرمن به سود وندا نارا تمام خواهد شد در سوی دیگر ناپولی نیز می‌تواند علاوه بر لئاندرو پاردس و مائورو ایکاردی بازیکنان دیگری را نیز به خدمت بگیرد. ناپولی در حال حاضر با ١۶ امتیاز اختلاف بر صدر جدول سری آ تکیه زده است و انتظار می‌رود که ناپلی‌ها بتوانند پس از ٣٣ سال فاتح اسکودتو شوند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...