تصویری مخفیانه ایکاردی از واندا نارا؛ همه او را دوست دارند اما من هستم که عکس می‌ گیرم

پس از خبر جدایی مائورو ایکاردی و واندا نارا حضور این دو در مراسم عروسی دوست صمیمی شان شایعه بازگشت زوج جنجالی فوتبال به یکدیگر را قوت بخشیده است.
کدخبر (158382) | 05 فروردین 1402 | ساعت 15:04
0 279
تصویری مخفیانه ایکاردی از واندا نارا؛ همه او را دوست دارند اما من هستم که عکس می‌ گیرم
پس از خبر جدایی مائورو ایکاردی و واندا نارا حضور این دو در مراسم عروسی دوست صمیمی شان شایعه بازگشت زوج جنجالی فوتبال به یکدیگر را قوت بخشیده است.

به گزارش سرخ نیوز، مائورو ایکاردی و واندا نارا اخیرا به اتفاق یکدیگر در مراسم عروسی لیزی تاگلیانی حضور داشتند. ظاهراً در این مراسم این زوج با یکدیگر بسیار صمیمی بودند که همین شایعاتی در مورد آشتی دوباره آن‌ها پس از جدایی‌شان ایجاد کرده است. ایکاردی و واندا نارا از سال 2013 با هم رابطه داشتند و سال قبل بالاخره پس از یک دوره پرفراز و نشیب از یکدیگر جدا شدند. با این حال هیچ وقت این جدایی رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفت و این زوج معمولا هر از چندگاهی با یکدیگر ارتباطی برقرار می‌کردند.

حضور مائورو ایکاردی و واندا نارا در مراسم عروسی بعد از جدایی

لیزی تاگلیانی که دوست صمیمی واندا و ایکاردی است، در مراسمی که با حضور 180 مهمان برگزار شد، با سباستین نبات ازدواج کرد. میرتا لگراند، نیکلاس پرالتا، کارینا لا پرنسیتا و فلورنسیا پنیا که همگی از افراد مشهور آرژانتینی هستند، برخی از مهمانان سرشناس این مراسم نیز بودند.

واندا نارا و ایکاردی در طول مراسم به طور مداوم بسیار محتاطانه و البته صمیمی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند. این زوج در سال 2013 تنها پنج ماه پس از آن که در شرایط بحث برانگیزی رابطه دوستی خود را شروع کردند، با یکدیگر ازدواج کردند. پیش از آن واندا نارا با هم تیمی سابق ایکاردی یعنی ماکسی لوپز ازدواج کرده بود.

روزهای جنجالی در انتظار زوج پرحاشیه فوتبال

با این حال آن‌ها در سال 2022 پس از اینکه ایکاردی در حال خیانت به نارا با مدل آرژانتینی چینی سوارز دستگیر شد، از یکدیگر طلاق گرفتند. این زوج سرانجام در اواخر سال 2022 آشتی کردند اما دیگر نتوانستند رابطه قدیمی خود را شکل دهند و باز هم از هم فاصله گرفتند. با این حال هنوز گمانه‌زنی‌هایی در مورد بازگشت این زوج پرحاشیه به یکدیگر شنیده می‌شود و گهگاه واکنش‌هایی که واندا نارا و مائورو ایکاردی نسبت به یکدیگر نشان می‌دهند، موجب دامن زدن به این شایعات می‌شود.

مائورو ایکاردی به تازگی عکس نیمه برهنه از واندا نارا در اینستاگرام خود منتشر کرد اما خیلی زود آن را حذف کرد. چنین اتفاقی به سردرگمی موجود در مورد اینکه آیا این زوج دردسرساز دوباره با هم هستند یا خیر، اضافه کرد. ایکاردی به دهمین سالگرد ازدواج‌شان در اینستاگرام واکنش نشان داد و قبل از انتشار یک عکس نیمه برهنه از نارا، چندین عکس دیگر از او منتشر کرد و زیر آن نوشت

همه او را دوست دارند اما من هستم که عکس می‌گیرم.

او سپس بیشتر عکس‌ها را حذف کرد.

اخراج وندا نارا توسط مائورو ایکاردی؛ آیا زوج جنجالی بهم باز می‌گردند؟

واندا در طول دوران فعالیت حرفه‌ای ایکاردی در فوتبال، مدیر برنامه‌هایش بود اما پس از اینکه از یکدیگر جدا شدند، ایکاردی همسر سابق خود را اخراج کرد. حالا گفته می‌شود ایکاردی که در تیم گالاتاسرای ترکیه فعالیت دارد، تصمیم دارد این شغل را دوباره به واندا نارا بازگرداند. ایکاردی پیش از این در باشگاه‌های مطرح اروپایی مانند اینترمیلان و پاری سن ژرمن بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...