چرخش 180 درجه‌ای رابطه مائورو ایکاردی و واندا نارا ؛ او ملکه زندگی من است!

روابط مائورو ایکاردی و واندا نارا با چرخشی 180 درجه ای بهبود یافته و این زوج آرژانتینی وارد مسیر جدیدی در رابطه خود شده اند.
کدخبر (151616) | 15 اسفند 1401 | ساعت 14:58
0 128
چرخش 180 درجه‌ای رابطه مائورو ایکاردی و واندا نارا ؛ او ملکه زندگی من است!
روابط مائورو ایکاردی و واندا نارا با چرخشی 180 درجه ای بهبود یافته و این زوج آرژانتینی وارد مسیر جدیدی در رابطه خود شده اند.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می‌رسد پس از اینکه مائورو ایکاردی، ستاره تیم گالاتاسرای به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجش با واندا نارا اینفلوئنسر سرشناس آرژانتینی، چندین عکس مشترک را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، حالا رابطه آنها وارد مسیری تازه شده است. ستاره فوتبال آرژانتین برای این عکس‌ها نوشته:

او، همسرم، تنها عشق من و ملکه من در این زندگی معمولی و مادر دخترم است. تو را دوست دارم و در تمام عمر زیبایم، دوستت خواهم داشت.

واکنش مائورو ایکاردی به حواشی ایجاد شده

ایکاردی از ده سال زندگی عاشقانه و همچنین فداکاری‌هایی که نسبت به یکدیگر انجام دادند تا امروز به اینجا برسند، نوشته بود اما او بلافاصله تمام استوری‌ها را حذف کرد زیرا بسیاری از دوستان و طرفداران ایکاردی فکر می‌کنند که پست کردن چنین عکس‌هایی از همسر سابقش واقعا احمقانه است. در پاسخ به یکی از این استوری‌ها یک روزنامه نگار آرژانتینی با تمسخر حرکت ایکاردی نوشته است:
ما با هم هستیم، با هم خواهیم ماند و همیشه با هم خواهیم بود.
این واکنش باعث عصبانیت شدید ایکاردی شد و او هم به خبرنگار اعلام کرد که دیگر نه خودش و نه هیچ یک از اطرافیانش با او صحبت نخواهند کرد. چرخش 180 درجه‌ای رابطه مائورو ایکاردی و واندا نارا ؛ او ملکه زندگی من است!ایکاردی در دوران حضورش در فوتبال اروپا در باشگاه‌هایی مانند سمپدوریا، اینتر، پاری سن ژرمن و گالاتاسرای نزدیک به 200 گل به ثمر رساند. ایکاردی در دوران حضورش در اینتر به یک ستاره در سری آ تبدیل شد و در 219 بازی 124 گل به ثمر رساند و 29 پاس گل داد. در فصل 2014-2015، او با 22 گل بهترین گلزن سری آ لقب گرفت. ایکاردی در دو فصل بعد هم پرکار بود و به ترتیب 24 و 29 گل به ثمر رساند. با این حال، او از لیست تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2018 کنار گذاشته شد.

حواشی بی پایان زندگی خارج از زمین مائورو ایکاردی و واندا نارا

ایکاردی در سال 2020 با یک جابجایی شوکه کننده به پاری سن ژرمن پیوست؛ جایی که او دو قهرمانی لیگ یک و دو جام حذفی فرانسه را به دست آورد. او سپس برای فصل 2022-2023 به گالاتاسرای رفت و در 12 بازی 9 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد. با این حال ایکاردی در بیرون از زمین فوتبال به طور مداوم حواشی عجیب و غریبی ایجاد می‌کند که همین مساله بر عملکرد فوتبالی و همچنین زندگی شخصی او تاثیر زیادی گذاشته است. زندگی مشترک ایکاردی با واندا نارا پس از خیانت همسر سابقش متلاشی شد. نارا وارد رابطه دوباره با همسر سابق خود مکسی لوپز شده بود و همین مساله رابطه این زوج را به چالش کشاند. ایکاردی و نارا زندگی پرفراز و نشیبی را در طی این 10 سال پشت سرگذاشته‌اند اما با وجود شایعاتی مبنی بر طلاق این زوج، چگونگی این داستان هنوز مشخص نیست. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...