کریم عبدالجبار و مایکل جردن؛ هیچ بهترینی در NBA وجود ندارد

کریم عبدالجبار و مایکل جردن هر دو معتقدند که بازیکنان حال حاضر NBA قابل مقایسه با گذشته نیستند.
کدخبر (131980) | 06 بهمن 1401 | ساعت 14:33
0 394
کریم عبدالجبار و مایکل جردن؛ هیچ بهترینی در NBA وجود ندارد
کریم عبدالجبار و مایکل جردن هر دو معتقدند که بازیکنان حال حاضر NBA قابل مقایسه با گذشته نیستند.

به گزارش سرخ نیوز، کریم عبدالجبار امتیازآورترین بازیکن در تاریخ NBA است. با این حال میان انتخاب بهترین بازیکن تاریخ لیگ بسکتبال آمریکا میان او و مایکل جردن رقابت نزدیکی بوده است. کریم عبدالجبار در مورد بهترین بازیکن تاریخ NBA می‌گوید:

"بازیکنان دوره‌های مختلف، قوانین مختلف و موقعیت‌های مختلف قابل مقایسه نیستند! مهم نیست که چقدر مقایسه کنید، هر چه هست ناعادلانه است. بنابراین هیچ بهترینی و هیچ نفر اول واقعی در تاریخ در NBA وجود ندارد"!

کریم عبدالجبار و مایکل جردن؛ هیچ بهترینی در NBA وجود ندارد

مقایسه کریم عبدالجبار و مایکل جردن ؛ کدام یک بهترین بازیکن تاریخ NBA است؟

مدت هاست که طرفداران بسکتبال معتقدند که مایکل جردن بهترین بازیکن تاریخ NBA است! اما جردن هرگز خودش باور نداشته که بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال آمریکا است. در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن تاریخ NBA است، جردن و کریم اساساً دیدگاه های مشابهی دارند. جردن می‌گوید:
"بازیکنان دوره‌های مختلف قابل مقایسه نیستند. اگر فکر کنم بهترین هستم، بی‌احترامی به پیشینیان است. من هرگز با پیشینیان خود رقابت نداشته‌ام، پس چرا باید فکر کنم می‌توانم آنها را شکست دهم؟"
کریم عبدالجبار و مایکل جردن؛ هیچ بهترینی در NBA وجود ندارد به نظر می رسد نه کریم عبدالجبار و نه مایکل جردن فکر نمی‌کنند که یک بازیکن به عنوان بهترین در تاریخ NBA وجود دارد. حقیقتا هیچ راه منصفانه‌ای برای انتخاب یک بازیکن به عنوان بهترین وجود ندارد. حتی مقامات NBA هم نمی‌توانند یک استاندارد انتخاب واحد ارائه دهند! بنابراین هر فهرست رده‌بندی بازیکنان NBA غیرعلمی و ناعادلانه است. کریم عبدالجبار و مایکل جردن؛ هیچ بهترینی در NBA وجود ندارد

لبرون جیمز رکورد کریم عبدالجبار را می شکند؟

بسکتبال یک ورزش تیمی است و هیچ کس نمی‌تواند بدون کمک هم تیمی‌هایش عملکرد موفقی داشته باشد. شاید آمار و اثرگذاری یک بازیکن بیشتر از دیگری باشد، اما باز هم نمی‌توان بدون بازیکنان دیگر عملکرد خوبی داشته. آنچه NBA باید واقعاً رده‌بندی کند، رتبه تیمی است، نه رتبه فردی. در این مورد برخی از طرفداران بسکتبال می‌پرسند پس جیمز برای چه می‌جنگد؟ در واقع جیمز برای دستیابی به تاج و تخت مرد اول تاریخ NBA رقابت می‌کرد و این رقابت 19 سال به طول انجامیده است. جیمز که در بیستمین فصل بسکتبال حرفه‌ای خود قرار دارد، همچنان رقابت برای قهرمانی را بزرگترین هدف خود می‌داند. با این حال او در این روزها در آستانه شکستن یک رکورد بزرگ است. کریم عبدالجبار و مایکل جردن؛ هیچ بهترینی در NBA وجود ندارد در حالیکه او شب گذشته در دیدار لیکرز مقابل کلیپرز موفق شد 46 امتیاز دیگر به نام خود ثبت کند، تنها چند ده امتیاز دیگر تا شکستن رکورد جاودانه کریم عبدالجبار افسانه‌ای قرار دارد. آنها تنها بازیکنان تاریخ NBA هستند که بیش از 38 هزار بدست آورده‌اند. با این حال رکورد عبدالجبار چندین دهه دست نخورده باقی مانده بود و یقینا جیمز این رکورد را تا چند هفته آینده از آن خود خواهد کرد و جاودانه خواهد شد. درباره NBA و بسکتبال بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...