شارلیز ترون و یک فصل عاشقانه جدید

شارلیز ترون از رابطه جدیدش صحبت کرده و احساس خوبی از این رابطه را ابراز می‌کند.
کدخبر (226055) | 11 شهریور 1402 | ساعت 22:19
0 314
شارلیز ترون و یک فصل عاشقانه جدید
شارلیز ترون از رابطه جدیدش صحبت کرده و احساس خوبی از این رابطه را ابراز می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، الهه عشق دوباره به شارلیز ترون رو کرده و او از رابطه عاشقانه‌اش با الکس دیمیتریویچ پرده برداشته است. منابع نزدیک به این هنرپیشه زیبا، گفته‌اند که ترون مجذوب این فصل جدید در زندگی عاشقانه‌اش شده و این خبر، موج‌ هیجان را در سراسر صنعت سینما ایجاد کرده است. منبعی به radaronline.com گفت:

شادی و عشقی که از شارلیز فوران می‌کند، واقعاً دیدنی است. این رابطه، نقطه عطف مهمی برای اوست و اولین رابطه عاشقانه جدی‌اش بعد از بیش از هفت سال است.
رابطه‌های عاشقانه‌ی قبلی ترون شامل رابطه‌ی معروفش با شان پن است که در سال 2013 در کانون توجه قرار گرفت و در دسامبر 2014 با اعلام نامزدیشان، به اوج رسید. با این حال، داستان با ادعای برهم خوردن نامزدی پیچیده شد و ترون در مصاحبه‌ای در سال 2020 درباره جرئیات رابطه صحبت کرد. به قول خودش:
بیایید قضیه را روشن کنیم. من و شان باهم رابطه داشتیم و هیچ وقت چیزی بیشتر از آن نبود. رابطه عاشقانه؟ بله. نامزدی؟ خیر. ما هیچ وقت نامزد نکردیم و هیچ وقت باهم زندگی نکردیم.
شارلیز ترون و یک فصل عاشقانه جدیداین بازیگر برنده جایزه اسکار درباره نظرش درمورد ازدواج، صادقانه صحبت کرده و گفته:
مفهوم ازدواج هیچ وقت جایگاه مهمی در قلبم نداشته. این موضوع هیچ وقت هدفی که باعث خوشحالیم شود، نبوده.
ترون که به استقلال شدیدش معروف است، ادامه داد:
احساس تنهایی هرگز راهی به زندگیم نداشته. من از تنهایی‌ام لذت می‌برم و مطمئن نیستم که زندگی مشترک در افق دیدم باشد. درواقع، شریک زندگی آینده‌ام ممکن است نیاز داشته باشد که خانه‌ای متناسب با من بسازد.
عشق جدید شارلیز ترون

جرقه غیرمنتظره ای که زندگی شارلیز ترون را با مدل الکس دیمیتریویچ روشن کرد

در طول سال 2020، این ستاره همه‌کاره، نقشش را به‌عنوان یک مادر مجرد فداکار برای جکسون 11 ساله و آگوست 7 پذیرفت و از لحظات ارزشمند زندگی لذت برد. ترون درمورد انتظارات عاشقانه‌اش به کنایه گفت:
هر کیس مناسبی باید بهترینش را رو کند. من نیاز به عظمت دارم و شریکم هم در این زمینه مشارکت کند یا حتی بیشتر از این باشد.
الکس دیمیتریویچ، مردی است که بدون زحمت با انرژی پرجنب‌وجوش ترون و اشتیاق به زندگی‌اش مطابقت دارد. یک منبع نزدیک به آن‌ها گفت:
ملاقات با الکس برای شارلیز، نعمتی غیرمنتظره بود. غیرمنتظره بود، اما سرنوشت راهش را پیدا کرد و او (شارلیز) نمی‌توانست بیشتر از این هیجان‌زده باشد.
شان پن قبلاً درمورد آینده احتمالی‌اش با ترون صحبت کرده بود. در سال 2015، او صراحتاً گفت:
در حالی که قبلاً دو بار جرأت کردم ازدواج کنم، هیچ وقت به اندازه امروز قضیه برایم روشن نبود. اگر بخواهم دوباره به ازدواج فکر کنم، مسیر کاملاً متفاوتی خواهد بود، گواهی بر زیبایی ایجاد سنت‌های جدید در حالی که سنت‌های قدیمی را گرامی می‌دارد.
شارلیز ترون و یک فصل عاشقانه جدیددر حالی که دنیای سرگرمی، مشتاقانه این اتفاق عاشقانه را تماشا می‌کند، سفر عشق شارلیز ترون، چرخش هیجان‌انگیزی پیدا کرده است. در دنیای خیره‌کننده هالیوود، که در آن داستان‌ها شکل می‌گیرند، شکسته می‌شوند و از نو شکل می‌گیرند، یک چیز قطعی است: جادوی عشق همچنان به الهام بخشیدن و شعله‌ور شدن قلب ستاره‌ها و دوست‌داران آن‌ها ادامه می‌دهد. آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...