شنود خانه مرلین مونرو توسط سازمان سیا و اف بی آی!

صاحبان جدید خانه مرلین مونرو، علت مرگ او را کشف کرده‌اند.
کدخبر (227525) | 16 شهریور 1402 | ساعت 18:49
0 481
شنود خانه مرلین مونرو توسط سازمان سیا و اف بی آی!
صاحبان جدید خانه مرلین مونرو، علت مرگ او را کشف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از زمانی که مرلین مونرو در شب 5 اوت 1962 درگذشت، شایعات و تئوری‌های توطئه زیادی مرگ غم‌انگیز این بازیگر افسانه‌ای را احاطه کرده است. بسیاری بر این باورند که مونرو به طور تصادفی اوردوز کرده یا خودکشی کرده است. اما برخی دیگر گفته‌اند که این مرگ تصادفی نبوده و اتفاق بسیار شوم‌تری برای ستاره افتاده است. سال‌ها بعد از مرگ مرلین مونرو، زوجی که خانه‌اش را خریده بودند، موضوع فوق‌العاده وحشتناکی را کشف کردند. عده‌ای معتقدند چیزی که پیدا شده نشان می‌دهد که مرگ مونرو بسیار تاریک‌تر از چیزی است که بقیه فکر می‌کنند. مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، اما این کشف احتمالاً می‌تواند به فهمیدن بهتر شب درگذشت مونرو کمک کند.

برخی اتفاقی که برای مرلین مونرو افتاده را زیر سوال می برند

زندگی مرلین مونرو و مرگ غم‌انگیزش موضوع بحث‌های بی‌پایان، شایعات، فیلم‌ها، تئوری‌های توطئه، کتاب‌ها، مستندها و موارد دیگر بوده است. اگرچه در گزارش رسمی کالبد شکافی، مرگ او به‌عنوان «اوردز یا خودکشی احتمالی» اعلام شد، بعضی در سال 1962 به این گزارش تردید داشتند و افراد بیشتری هم در طول سال‌ها آن را زیرسؤال بردند، چون افراد مختلفی ادعا می‌کردند که از آنچه واقعاً برای بازیگر فیلم Gentlemen Prefer Blondes اتفاق افتاده، اطلاع دارند. شنود خانه مرلین مونرو توسط سازمان سیا و اف بی آی در ابتدا اعتقاد بر این بود که مرگ مونرو خودکشی یا مصرف تصادفی بیش از حد داروست. این تشخیص بخاطر اینکه مونرو در اتاق خوابش به همراه چندین بطری حاوی داروهای تجویزی در کنار تختش پیدا شد، تقویت می‌شد. یک داروی خواب هم که اخیراً خریداری شده بود، خالی شده بود. هیچ لیوان نوشیدنی، بطری شامپاین یا هر چیز دیگری برای بلعیدن قرص‌ها استفاده شود، دیده نمی‌شد و بر این اساس برخی معتقدند که مونرو به قتل رسیده است. به نظر می‌رسد از همان ابتدا شایعات مرگ مونرو را احاطه کرده بودند و برخی معتقد بودند که او به قتل رسیده است. در نهایت، خانه این ستاره سینما فروخته شد و زوجی که آن را خریدند، تصمیم گرفتند که آن را بازسازی کنند. موضوع تکان دهنده‌ای که آن‌ها در خانه مونرو کشف کردند نه تنها وحشتناک بود، بلکه می‌توانست به شایعه‌ها پایان دهد.

چه چیز وحشتناکی در خانه مرلین مونرو کشف شد؟

ورونیکا همل بازیگری است که نقش جویس داونپورت را در سریال بلوز هیل استریت را بازی کرده و با همسرش، خانه مرلین مونرو در برنت وود را در دهه 1970 خریداری کرده است. همل در حین بازسازی خانه سابق این بازیگر اسطورهای، متوجه شد که دستگاهای شنود زیادی برای شنود مکالمات در این خانه استفاده شده است. بر اساس صفحه IMDB همل:
در سال 1972 او و همسرش مالک خانه مرلین مونرو در برنت وود شدند. آن‌ها یک پیمانکار را برای تعویض سقف و بازسازی خانه استخدام کردند و پیمانکار سیستم شنودی در خانه کشف کرد که همه اتاق‌ها و تلفن را پوشش می‌داد. این قطعات در سال 1962 به صورت عمومی در دسترس نبودند، اما (به قول یکی از مقامات بازنشسته وزارت دادگستری) ابزار استاندارد FBI بودند. صاحبان جدید 100000 دلار خرج کردند تا دستگاه‌های شنود را از خانه خارج کنند.
شایعه شده است که هنرپیشه فیلم Some Like It Hot با رئیس جمهور سابق جان اف کندی و همچنین برادرش، سناتور و دادستان کل سابق، رابرت کندی رابطه داشته است. به نظر می‌رسد ارتباط مونرو با برادران کندی دلیلی برای شنود خانه اوست. نظریه پردازان در باره اینکه چه کسی می‌تواند خانه مونرو را شنود کرده باشد، بحث کرده‌اند که و افراد مختلف نظریه‌های متفاوتی دارند. عده‌ای حتی ادعا کرده‌اند که اطلاعات موثقی از شنود خانه مونرو دارند.

خانه مونرو به شدت تحت شنود بوده است

خانه مونرو، بازیگری که گفته بود از کودکی دوست داشته خاله بازی کند، خانه را قلعه‌ای که می‌توانم در آن احساس امنیت کنم، نامیده بود، به شدت تحت شنود بوده است. متأسفانه مونرو حریم خصوصی را که می‌خواست یا فکر می‌کرد، نداشت، چون ظاهراً افرادی به هر کاری که او در خانه‌اش انجام می‌داد، گوش می‌دادند. شنود خانه مرلین مونرو توسط سازمان سیا و اف بی آی آنتونی سامرز در فیلم مستند خود به نام «معمای مرلین مونرو: نوارهای ناشنیده» با فرد اوتاش که ادعا کرده خانه این ستاره را تحت شنود قرار داده، صحبت می‌کند. اوتاش که یک افسر پلیس سابق است و بعدها به کارآگاه خصوصی هالیوود تبدیل شده، در مورد ستاره‌های مختلفی تحقیق کرده و مسائل پنهان آنها را کشف کرده است. او شنودهایی که در خانه مونرو گذاشته بود و چیزهایی که ضبط کرده بود را در مستند The Mystery of Marilyn Monroe: The Unheard Tapes فاش کرد. اوتاش در مورد محل قرارگیری شنودها گفت:
در مجموع چهار شنود در آنجا نصب شده بود. آن‌ها در زیر فرش‌ها، در لوسترها و در وسایل سقفی قرار گرفته بودند.
اوتاش افزود:
کسی ازطرف (جیمی) هوفا خانه مرلین را سیم کشی کرد. بابی کندی بارها آنجا بود. نوارهای بیشتری از رابرت کندی و مونرو ضبط شده بود، برخلاف جک کندی و مونرو.
با این حال، طبق گزارش U.S Weekly، پادکست The Killing of Marilyn Monroe همچنین بر این باور است که اف‌بی‌آی و سازمان سیا به دلیل رابطه مونرو با رئیس‌جمهور سابق، جان اف کندی و بابی کندی، خانه او را شنود می‌کردند. بیل بیرنز، مورخ هالیوود، گفته:
بدون اطلاع مرلین مونرو، سازمان سیا و اف بی آی تلفن‌های او را ضبط کرده بودند. او شنود شده بود.
اگر شواهد فیزیکی بیشتری از آن شب پیدا شود، به ویژه هر نوع شنودی که از اتاق خواب او انجام شده باشد، می‌تواند حقیقت را در مورد آنچه برای مونرو رخ داده، آشکار کند. هر اتفاقی که در شب 5 آگوست 1962 در اتاق خواب مرلین مونرو افتاده باشد، چه یک تصادف غم‌انگیز و چه قتل، این بازیگر افسانه‌ای هالیوود خیلی زود از دنیا رفت. آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...