شوک به دنیای بوکس : دیدار فلوید می ودر با رقیب دیرینه در دوبی

بسیاری از طرفداران بوکس این نقد را به فلوید می ودر دارند که او برای بار دوم مقابل حریفان خود قرار نمی‌ گرفت اما مبارزه می ودر و مارکوس مایدانا دوبار انجام شد.
کدخبر (157820) 04 فروردین 1402 | ساعت 10:44
0 218
بسیاری از طرفداران بوکس این نقد را به فلوید می ودر دارند که او برای بار دوم مقابل حریفان خود قرار نمی‌ گرفت اما مبارزه می ودر و مارکوس مایدانا دوبار انجام شد.

به گزارش سرخ نیوز، در طی دوران حرفه‌ای فلوید می ودر پنجاه بوکسور مقابل او روی رینگ قرار گرفتند. اما هیچکدام از آنها نتوانستند او را شکست دهند. بسیاری از طرفداران بوکس این نقد را به می ودر دارند که او برای بار دوم مقابل حریفان خود قرار نمی‌گرفت. اما این ادعا کمی با واقعیت فاصله دارد. فلوید می ودر مقابل پنج حریف خود در مبارزه‌ دوم نیز پیروز شد.

دلیل مبارزه دوم فلوید می ودر و مارکوس مایدانا

با این حال مشت‌زنی هم بود که توانست سخت‌ترین دوران بوکس می ودر را به او تحمیل کند: مارکوس مایدانا! این دو بوکسور دو بار روبروی هم قرار گرفتند که هر دو مبارزه با پیروزی فلوید می ودر به پایان رسید. مبارزه اول در روز سوم ماه می سال 2014 (13 اردیبهشت 1393) به انجام رسید، مبارزه‌ای که به‌شدت نیز نزدیک دنبال شد. با وجود اینکه می ودر به عنوان پیروز نبرد برگزیده شد اما عده زیادی اعتقاد داشتند که مایدانای آرژانتینی شایسته‌ پیروزی بود و می‌توانست به رکورد شکست ناپذیری می ودر پایان دهد. این دلیلی بود که موجب ترتیب یافتن مبارزه‌ دوم شد.

دو مشت‌زن بار دیگر در روز سیزدهم سپتامبر همان سال (22 شهریور 1393) روبروی هم قرار گرفتند. این بار اما فلوید می ودر تغییراتی در استراتژی مبارزه خود اعمال کرده بود و توانست بدون حرف و حدیث پیروز رینگ لقب بگیرد. با وجود اینکه هر دو مبارزه رقابتی دنبال شدند اما عداوت و ستیزه‌ای میان دو ورزشکار دیده نمی‌شد. هردو با احترام نسبت به یکدیگر رفتار کردند و در بیرون از رینگ نیز کری و حاشیه‌ای در جریان نبود. احتمالا به همین دلیل هم هست که آنها دوباره و این بار در دوبی ملاقاتی دوستانه را پشت سر گذاشته‌‎اند. در ویدیویی که به تازگی منتشر شده هر دو اسطوره در میان رینگ دیده می‌شوند که یکدیگر را در آغوش گرفته‌اند. طرفداران بوکس نیز سریعا به این ویدیو واکنش نشان دادند و نظرات خود را ابراز نمودند.

تجدید دیدار فلوید می ودر و مارکوس مایدانا با واکنش طرفداران روبرو شد

کاربری با ستایش دوران حرفه‌ای مایدانا گفته:

مایدانا مبارزات فوق العاده‌ای را از خود برجا گذاشت. اما اگر دوباره پا به رینگ بگذارد احتمالا دچار گرفتگی عضلات خواهد شد.

کاربری دیگر نیز گفته است که مایدانا تا به امروز با پول حاصل از مبارزه‌اش با می ودر امرار معاش نموده:

مایدانا هنوز هم خرج زندگی و خورد و خوراکش را با عواید حاصل از آن دو مبارزه تامین می‌کند.

یک کاربر دیگر نیز نیز نوشته:

او هم یکی دیگر از انبوه بوکسورهایی بود که توسط بزرگترین مشت‌زن تاریخ به زانو درآمدند.

حق با کانر مک گرگور بود ؛ فلوید می ودر «خواندن» بلد نیست !ویدیوی دیدار فلوید می ودر با رقیب سابقش جنب و جوشی در دنیای بوکس به راه انداخت. اگرچه این دیدار توسط علاقه مندان به بوکس به اشکال متفاوتی تفسیر شد، اما و به‌هرحال یک چیز کاملا روشن است: شهرت و کاریزمای می ودر هنوز هم توجه عمومی را به خود جلب می‌کند. حتی پس از پایان دوران حرفه‌ای او. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...