هیجان مضاعف ؛ فاجعه ای قبل از رویارویی تاریخی کانر مک گرگور و فلوید می ودر !

کانر مک گرگور قبل از رویارویی با می ودر در سال 2017 درگیر چندین چالش همزمان شد و چند دقیقه پیش از این مبارزه ، او فاجعه ای بزرگ را تجربه کرد.
کدخبر (146774) | 05 اسفند 1401 | ساعت 14:44
0 2305
هیجان مضاعف ؛ فاجعه ای قبل از رویارویی تاریخی کانر مک گرگور و فلوید می ودر !
کانر مک گرگور قبل از رویارویی با می ودر در سال 2017 درگیر چندین چالش همزمان شد و چند دقیقه پیش از این مبارزه ، او فاجعه ای بزرگ را تجربه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور پیش از رویارویی با اسطوره بوکس فلوید می ودر در سال 2017 درگیر چندین چالش همزمان شد. درست 45 دقیقه قبل از این مبارزه، فاجعه‌ای برای کانر مک گرگور رخ داد و او حتی مطمئن نبود که بتواند مبارزه کند یا خیر. قهرمان سابق دو وزن UFC که در آن لحظات دستانش را بهم گره زده و در پشت صحنه در حال گرم کردن بود، وقتی متوجه شد چیزی را فراموش کرده، وحشت زده شد.

شرایط بحرانی و عجیب برای مک گرگور

او کیف وسایل و محافظ دهان و پایین تنه خود را در خانه‌اش در لاس وگاس جا گذاشته بود و به یک نفر نیاز داشت تا برای پیدا کردن این اقلام ضروری کمکش کند. این شرایط بحرانی و عجیب مک گرگور در حال فیلمبرداری بود و به همین شکل طرفداران توانستند یک ساعت قبل از آغاز رقابت ستاره MMA و فلوید می ودر، به کانر مک گرگور کمک و شرایط برگزاری این رویارویی را برایش مهیا کنند. مک گرگور در تصاویر می‌گفت:
یکی را به خانه برگردانید تا وسایلم را بیاورد. نمی‌دانم آنها کجاست.
وقتی خبر این سهل انگاری کانر مک گرگور به تیم می ودر رسید، پول وارد عمل شد. این مبارز حرفه‌ای که انتظار هر نوع زیرکی و بازی‌سازی را از مک گرگور داشت، با خود ضربه گیرهای بیشتری را به محل رقابت آورده بود. به می ودر در اتاق رختکنش گفته شد:
آنها می گویند مک گرگور ضربه گیر خود را فراموش کرده است.
می ودر هم با اعتماد به نفس پاسخ داد:
به او بگو نگران نباشد که من یک ضربه گیر هم برای او دارم.
می ودر بعدها در مصاحبه‌ای عنوان کرد:
من با خودم محافظ و ضربه گیر اضافی آورده بودم. چون می‌دانستم او از این حیله‌ها برای اثرگذاری روی من استفاده می‌کند.  
پس از شنیدن این خبر، می ودر به سمت رختکن کانر مک گرگور می‌رود و می‌گوید:
من یکی اضافه دارم تا به او بدهم. او می تواند این را داشته باشد.

می ‌ودر پس از پیروزی مقابل مک‌گرگور از مبارزه کناره‌ گیری کرد

می‌ ودر یقینا اجازه نداشت تا لحظاتی قبل از مبارزه به رختکن حریف برود و در نهایت نیازی هم به ضربه گیر او نشد چراکه همراهان مک گرگور توانستند وسایلش را به موقع آماده کنند. این اتفاق را بیش از هر بازیکنی باید آرون چالمرز در ذهن داشته باشد. مبارزه او با می‌ودر فردا برگزار می‌شود و او باید بداند بازی‌های ذهنی برای می ودر کارساز نیستند. در آن دیدار و در رینگ، اسطوره بوکس عملکرد بسیار بهتری از مک گرگوری داشت که اولین بازی حرفه‌ای خود را در بوکس انجام می‌داد. البته پس از آن رقابت کانر مک گرگور به موفقیت‌های چشمگیری در دنیای مبارزه رسید و این مبارز 33 ساله برای خودش تاج و تختی از پول بنا کرد به طوری که در سال 2021 بنا به گزارش مجله فوربس به عنوان ثروتمندترین ورزشکار دنیا لقب گرفت. در UFC او در یکی از چهار مبارزه اخیر خود پیروز شده است. مک گرگور در حال حاضر پس از شکستگی استخوان درشت نی و نازک نی در UFC 264 در ژوئیه 2021، در حال بازگشت به شرایط ایده‌آل خودش است. انتظار می‌رود او امسال به مصاف مایکل چندلر برود. می ‌ودر پس از پیروزی مقابل مک‌گرگور از مبارزه کناره‌گیری کرد، اما از آن زمان تاکنون چندین بار دستکش‌های خود را برای مسابقات نمایشی درآمدزا به دست کرده و رقابت با چالمرز یکی دیگر از این بازی‌های نمایشی خواهد بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...