شکیرا اجازه ملاقات با فرزندان را به جرارد پیکه نمی دهد؟

ممکن است درگیری شکیرا و جرارد پیکه، وارد فاز جدیدی شود.
کدخبر (165825) | 24 فروردین 1402 | ساعت 15:46
0 264
شکیرا اجازه ملاقات با فرزندان را به جرارد پیکه نمی دهد؟
ممکن است درگیری شکیرا و جرارد پیکه، وارد فاز جدیدی شود.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا، خواننده و آهنگساز مشهور کلمبیایی طی ماه‌های اخیر جدایی پر سر و صدایی را از جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تجربه کرد و پس از آن، شهر بارسلونا را ترک و برای ادامه زندگی به میامی رفت.

این دو چهره مشهور، فرزندانی مشترک به نام‌های میلان و ساشا دارند که در ادامه با مادر خود در آمریکا زندگی خواهند کرد. حالا شکیرا برای شریک زندگی سابق خود، شروط سفت و سختی گذاشته تا او بتواند با دو پسرشان در میامی دیدار کند. خواننده کلمبیایی بر مواضع خود اصرار دارد و اگر جرارد پیکه تمایلی به رعایت آن نداشته باشد، نمی‌تواند فرزندان خود را ببیند.

شکیرا اجازه ملاقات با فرزندان را به جرارد پیکه نمی دهد؟

وقتی این زوج محبوب سال گذشته از هم جدا شدند، ابتدا نتوانستند برای حضانت فرزندانشان به توافق برسند اما پس از ماه‌های مذاکرات وکلای دو طرف، سر انجام جرارد پیکه موافقت کرد تا از حضانت ساشا و میلان بگذرد؛ البته تحت شرایطی خاص. جرارد پیکه برای همسر سابقش شرط گذاشت تا هروقت که تصمیم ملاقات با فرزندانش را داشت، شکیرا هزینه سفر و اقامت او در میامی را بپردازد.

کلارا چیا، مانع ملاقات جرارد پیکه و فرزندانش از شکیرا

با این حال، شکیرا شرط جدیدی برای جرارد پیکه گذاشته که در صورت عدم اجرای آن، خبری از ملاقات با فرزندان نخواهد بود؛ این شرط، غیبت نامزد جدید جرارد پیکه در جریان ملاقات او با فرزندانش است.

به گفته منابع مختلف، شکیرا نمی خواهد شریک زندگی سابقش، دوست دختر فعلی خود را برای دیدن فرزندانشان بیاورد. ستاره کلمبیایی هنوز با این موضوع که زنی 23 ساله جایگزین او شده، کنار نیامده و بنابراین از ملاقات کلارا چیا با فرزندانش جلوگیری می‌کند. این شرط باید به طور کامل انجام شود، در غیر این صورت او اجازه نخواهد داد جرارد پیکه، ساشا و میلان را ببیند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...