شکیرا به میامی نقل مکان کرد ؛ همسایه های مشهور ملکه !

شکیرا پس از ترک بارسلونا، راهی آمریکا شد تا در آنجا زندگی کند. در آنجا با چند شخصیت شناخته شده همسایه است که با آنان آشنا می‌شوید.
کدخبر (163170) | 19 فروردین 1402 | ساعت 09:43
0 183
شکیرا به میامی نقل مکان کرد ؛ همسایه های مشهور ملکه !
شکیرا پس از ترک بارسلونا، راهی آمریکا شد تا در آنجا زندگی کند. در آنجا با چند شخصیت شناخته شده همسایه است که با آنان آشنا می‌شوید.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی که به ملکه موسیقی لاتین مشهور است، پس از جدایی از جرارد پیکه، مدتی به زندگی در شهر بارسلونا ادامه داد اما از آنجایی که با خانواده شریک زندگی سابق خود همسایه بود، ترجیح داد تا این شهر را ترک کرده و به ایالات متحده آمریکا برود. شکیرا که پیش از نقل مکان به اسپانیا برای زندگی با جرارد پیکه سال‌ها در آمریکا زندگی کرده بود، حالا بار دیگر به این کشور بازگشت تا در ایالت فلوریدا و شهر میامی زندگی کند. پست خداحافظی شکیرا از شهر بارسلونا، که اتفاقاً در آن هم کنایه‌ای نثار جرارد پیکه کرده بود، در اینستاگرام با بازخورد گسترده کاربران مواجه شد. شکیرا در پست خداحافظی خود، ضمن تشکر از دوستانش، نوشت:

در بارسلونا آموختم که دوستی قطعاً طولانی‌تر از عشق است.

همسایه های شکیرا در میامی

محل زندگی شکیرا در آمریکا، منطقه‌ای به نام جزیره ستاره‌ (Star Island) در میامی است که میزبان برخی از ثروتمندترین و مشهورترین افراد جهان است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

دواین وید

این ستاره سابق NBA و باشگاه میامی هیت، عمارتی با شش اتاق خواب، یک سینمای شخصی، یک استخر، یک اسکله، یک زمین بسکتبال و غیره در این منطقه دارد.

سیندی کرافورد

این هنرپیشه و مانکن شناخته‌شده، که یکی از چهره‌های نمادین جهان در دهه ۹۰ میلادی محسوب می‌شد، در سال 2020 با همسرش خانه‌ای زیبا در این منطقه خرید.

جنیفر لوپز

یکی از ثروتمندترین همسایه‌هایی که شکیرا در جزیره ستاره خواهد داشت، جنیفر لوپز است. لوپز که یکی از مشهورترین سلبریتی‌های دنیاست، عمارتی مجلل و دو طبقه با ۱۱ اتاق خواب در این منطقه دارد. سال گذشته، او و بن افلک در حال گذراندن ساعاتی از تعطیلات خود در این خانه زیبا دیده شدند. ستاره ای که در جشن تولدش بدون پوشش ظاهر شد؛ جنیفر لوپز راز بدن فوق العاده اش را افشا کرد!

ریکی مارتین

ریکی مارتین که مانند شکیرا یکی از خواننده‌های لاتین محبوب و مشهور دنیاست، در نزدیکی شکیرا زندگی خواهد کرد. ویلایی با 7 اتاق خواب، استخر، جکوزی و...، محل زندگی خواننده آهنگ رسمی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...