صادقی، گلزن غیرمنتظره پرسپولیس / آر‌پی‌جی زن سرخپوشان علیه قهرمانی سپاهان

سعید صادقی با گلی که مقابل گل گهر زد خود را به رتبه سوم گلزنان این فصل پرسپولیس رساند.
کدخبر (180337) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:59
0 104
صادقی، گلزن غیرمنتظره پرسپولیس / آر‌پی‌جی زن سرخپوشان علیه قهرمانی سپاهان
سعید صادقی با گلی که مقابل گل گهر زد خود را به رتبه سوم گلزنان این فصل پرسپولیس رساند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سعید صادقی که همین چند روز پیش در جام حذفی یک پنالتی از گل گهر در آزادی گرفته بود، بار دیگر مقابل تیم سابق اش خوش درخشید و موفق شد ضمن ارسال یک پاس گل، دروازه فروزان را هم باز کند تا در برد پرگل تیمش در لیگ برتر شریک شود.

در هفته‌های گذشته، سعید صادقی نقش پررنگی را در نتیجه‌گیری پرسپولیس و بازگشت به صدر جدول داشت. صادقی پس از رفع مصدومیت، در دومین مسابقه‌ای که به زمین رفت توانست دروازه ملوان را باز کند و در جریان برتری ۳-۱ برابر مس کرمان گلزنی کرد. زدن سه گل و ارسال یک پاس گل در ۵ مسابقه، خبر از آمادگی بالای این هافبک خوش تکنیک دارد.

صادقی گلزن غیرمنتظره پرسپولیس / آر‌پی‌جی زن سرخپوشان علیه قهرمانی سپاهان

تاریخ سازی سعید صادقی در قائمشهر؟

سعید صادقی در نیم نخست فراز و فرودهای زیادی داشت و در مقطعی بسیار خوب کار کرد و موفق شد مقابل هوادار دبل کند و برابر نساجی پاس گل دهد، اما این روند ادامه نداشت و مصدومیت، فرصت درخشش را از هافبک شماره ۲۱ پرسپولیس گرفت. او حالا با آمادگی کامل به میادین بازگشته و به همان ستاره ای تبدیل شده که گل‌محمدی انتظارش را می‌کشید.

صادقی اگر در بازی مقابل نساجی همان هافبک گلزن هفته‌های اخیر باشد، پرسپولیس نباید غمی را بابت کسب نتیجه در قائمشهر داشته باشد. باید دید این ستاره خوش‌نقش می‌تواند ششمین گل فصل خود را با پیراهن سرخ بزند و تیمش را در هفته پایانی در کورس با سپاهان قهرمان کند؟‌ در صورت این اتفاق، او تاریخ‌ساز خواهد شد. گفتنی است صادقی در بازی رفت پرسپولیس مقابل نساجی اولین پاس گل فصل خود را مقابل نساجی به ثبت رساند و هم اکنون دو پاس گل را در کارنامه دارد.

پاسوری که سومین گلزن سرخپوشان پایتخت است

بهترین پاسور فصل گذشته لیگ برتر، برخلاف حضورش در گل گهر، کاراکتر یک گلزن را داشته و با شوت‌زنی به سمت دروازه حریفان، تلاش کرده برای پرسپولیس مفید باشد. هر ۵ گل فصل این بازیکن از همین طریق وارد دروازه حریفان شده است. او در بازی اخیر با گل گهر از زاویه بسته، مقابل مس کرمان با شوت از راه دور،  مقابل ملوان با ضربه والی و در مقابل هوادار با دو شوت از داخل و پشت محوطه جریمه گلزنی کرد.

صادقی گلزن غیرمنتظره پرسپولیس / آر‌پی‌جی زن سرخپوشان علیه قهرمانی سپاهان

تنوع شوت های صادقی نشان از خلاقیت این بازیکن گلزن دارد. او فصل قبل هم که در گل‌گهر حضور داشت، ۵ گل از ۷ گل خود را با شوت به ثمر رسانده بود. دیگر مشخصه این هافبک تکنیکی ارسال های بی نقص اوست، چیزی که هنوز آن طور که باید و شاید در پرسپولیس نتیجه نداده است و همبازیان این فصل صادقی توپ های خوبی را که او در طول فصل فرستاده است را تنها دو بار به تور چسبانده اند.

شاید روزی که سعید صادقی جذب پرسپولیس شد، بسیاری انتظار داشتند او با پاس گل‌های خود تاثیرگذار شود، اما تا به اینجا که با شلیک‌های تماشایی، گل های مهمی را زده و موفق شده در جمع سه گلزن برتر تیمش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...