صحبت‌های تکان‌دهنده هنری سجودو در مورد کانر مک گرگور / بازگشت «بدنام»، دروغ یا واقعیت؟

کدخبر (183741) | 01 خرداد 1402 | ساعت 18:18
0 136
صحبت‌های تکان‌دهنده هنری سجودو در مورد کانر مک گرگور / بازگشت «بدنام»، دروغ یا واقعیت؟
هنری سجودو قهرمان سابق UFC اخیرا در اظهارنظری جنجالی در مورد کانر مک گرگور توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، هنری سجودو قهرمان سابق UFC در پادکست اخیر خود با یک خبرنگار MMA در رابطه با کانر مک گرگور صحبت کرده است؛ صحبت هایی که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است. او به صراحت عنوان کرد که کانر مک گرگور دیگر هرگز مبارزه نخواهد کرد. او همچنین احتمال مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر را کاملا رد کرد. صحبت های تکان دهنده سجودو در مورد مک گرگور / بازگشت «بدنام»، دروغ یا واقعیت؟ اخیرا نه تنها سجودو بلکه حتی خود مایکل چندلر نیز احتمال داده که کانر مک گرگور با او مبارزه نخواهد کرد و عوامل مختلفی از جمله سازمان USADA در این موضوع تاثیرگذار خواهد بود.

دشمنی بین کانر مک گرگور و هنری سجودو چطور آغاز شد؟

سجودو و مک گرگور دشمنان سرسخت یکدیگر هستند و آغاز مشکلات آن ها، به سال 2016 برمی‌گردد. کانر در آن زمان باید در UFC 200 در مبارزه ای دیگر با نیت دیاز رو به رو می‌شد. با این حال، تیم مدیریت UFC او را از برگزاری این مبارزه منع کرد. آن ها مک گرگور را به دلیل شرکت نکردن در یک کنفرانس مطبوعاتی از مبارزه با نیت دیاز منع کردند. مبارزان زیادی بودند که از مک گرگور در این شرایط حمایت کردند اما سجودو که در آن زمان یکی از مبارزان خوب دسته مگس وزن به شمار می‌آمد، از مک گرگور حمایت نکرد. او نه تنها از او حمایت نکرد بلکه اذعان داشت که کاری که UFC انجام داد کاملا درست بود. دشمنی بین کانر مک گرگور و هنری سجودو چطور آغاز شد؟ مبارز سابق دسته مگس وزن در مصاحبه با MMAFighting.com اظهار کرد:

«من فکر می‌کنم که UFC کار درستی انجام داد. UFC باید چنین کارهایی را بیشتر از قبل انجام دهد. اگر شما فکر می‌کنید که از UFC برتر هستید، اگر فکر می‌کنید که از تمامی مبارزان دیگر بهتر هستید پس شاید بهتر باشد ادب شوید! من فکر می‌کنم که این کار، یکی از دیسیپلین و قوانین خوب UFC به حساب می‌آید.»

سال ها پس از این اتفاق، درگیری دیگری بین آن ها در سال 2020 شکل گرفت. او توییتی را در توییتر منتشر کرد و فوق ستاره UFC را تگ کرد. سجودو در آن زمان قهرمان دو دسته مختلف بود و هفتمین سال حضورش در MMA را جشن می‌گرفت. در سال 2022 نیز سجودو چند ماه پس از سومین مبارزه مک گرگور و داستین پوریر دوباره دست به کار شد و در توییتر، بحث و جدال دیگری را با مک گرگور آغاز کرد. سجودو ویدیویی از مک گرگور را در اکانت توییتر خود منتشر کرد و سعی داشت تا چند نکته را به او آموزش دهد. با این حال، مک گرگور این دفعه سریعا به او پاسخ داد و نوشت:

یک تازه کار چاق و جوان!

با این حال، این توییت مدتی پس از انتشار آن از توییتر حذف شد. دشمنی بین کانر مک گرگور و هنری سجودو چطور آغاز شد؟ مک گرگور همچنین در ادامه بار دیگر با نامی دیگر سجودو را خطاب کرد و نوشت:

باد معده!

هنری سجودو نیز زیرکانه پاسخ داد و نوشت:

تو در مورد باد معده چه می‌دانی زمانی که همیشه مخزن گازت خیلی زود تمام می‌شود!

اواخر همان سال نیز سجودو به ویدیوی از کانر مک گرگور واکنش نشان داد و نوشت:

تلخ ترین لحظه سال

پیش بینی هنری سجودو از آینده مک گرگور در UFC

هنری سجودو در پادکست اخیر خود با چاماتکار سندو خبرنگار MMA در رابطه با شک و تردید خود از بازگشت مک گرگور صحبت کرد. او گفت:

من فکر نمی‌کنم که مک گرگور دیگر هرگز مبارزه کند. چیزی که من از وضعیت و شرایط متوجه شدم این است که این ها همگی حرف و احتمال است و هیچ قطعیتی در کار نیست. او خیلی بزرگ است و بازگشت از وزن 116 کیلوگرم به 90 کیلوگرم کار ساده ای نخواهد بود. آیا شما فکر می‌کنید که این اتفاق او را قوی تر می‌کند؟ به هیچ عنوان اینطور نیست!

او در ادامه اضافه کرد:

نه! من فکر می‌کنم که او به اندازه کافی پول درآورده است و هیچ نیازی به بازگشت ندارد. حتی اگر بازگردد تماما مربوط به غرور او خواهد بود و این تنها چیزی است که می‌تواند او را برای بازگشت قانع کند.

صحبت‌های سجودو در رابطه با مک گرگور توجه زیادی را در رابطه با بازگشت این ستاره بزرگ به خود جلب کرده است. هنوز تکلیف او با سازمان USADA مشخص نشده و تنها زمان مشخص می‌کند که آیا دوباره به قفس بازخواهد گشت یا خیر. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...