جنجال کانر مک گرگور و هنری سجودو کماکان ادامه دارد؛ پاسخ کوبنده تریپل سی در توئیتر

کدخبر (178436) | 21 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:46
0 106
جنجال کانر مک گرگور و هنری سجودو کماکان ادامه دارد؛ پاسخ کوبنده تریپل سی در توئیتر
شکست هنری سجودو برابر آلجامین استرلینگ با واکنش طعنه‌آمیز کانر مک گرگور مواجه شد. حالا تریپل سی نیز بیکار ننشسته و پاسخ کوبنده‌ای به بدنام داده است.

به گزارش سرخ نیوز، قهرمان سابق یو اف سی در دو دسته وزنی اخیرا و پس از سه سال غیبت مجددا بر روی رینگ هشت ضلعی ظاهر شد. هرچند تلاش هنری سجودو برای کسب مجدد کمربند قهرمانی دسته خروس وزن موفقیت‌آمیز نبود و به شکست برابر آلجامین استرلینگ منجر شد. البته که مبارزه میان آنها بسیار نزدیک دنبال شد و در نهایت یک داور به‌سود سجودو و دو داور به‌نفع استرلینگ رأی دادند.

ببینید: ویدیو مبارزه کامل آلجامین استرلینگ و هنری سجودو | UFC 288

طعنه های کانر مک گرگور به هنری سجودو

اگرچه هنری سجودو در اولین مبارزه‌ای که پس از یک مدت طولانی به انجام رساند بسیار خوب ظاهر شد اما این عملکرد خوب باعث نشد که کانر مک گرگور متلک‌های نیشدار خود را حواله‌ی تریپل سی نکند. بدنام با انتشار یک توئیت (که مدتی بعد حذف شد) به تمسخر ستاره ام ام ای پرداخته بود:

این آسان‌ترین پولی بود که تا به حال به‌دست آورده‌ام (مک گرگور روی استرلینگ شرط بسته بود). آلجو حتی یک خراش هم برنداشت. هنری مبارز کوچولوی خوبی است. او تا بحال کمتر از بیست مبارزه انجام داده است و تمام پیروزی‌هایش هم با ادا و اطوار به‌دست آمده‌اند.

نزاع لفظی میان کانر مک گرگور و هنری سجودو کماکان ادامه دارد؛ پاسخ کوبنده تریپل سی در توئیتر کانر مک گرگور پس از آن نیز با انتشار یک ویدئو به تمسخر هنری سجودو ادامه داد و به تریپل سی توصیه کرد که برای بهتر ضربه زدن طرز ایستادنش را تغییر دهد. او با ارائه چند توصیه سعی در تحقیر سجودو داشت. با این حال دارنده مدال طلای المپیک پکن نیز در قبال این واکنش‌های مک گرگور ساکت نماند و او نیز به این نزاع لفظی دامن زد. سجودو در توئیتر نوشت:

هی پسر! تو بسیار بسیار بد در حال دست و پا زدن هستی. تو حتی قادر نیستی یک آزمایش ادرار سالم را پشت سر بگذاری. عکس‌های روی قوطی‌های آبجو از تو ترسناک‌ترند.

هنری سجودو خطاب به کانر مک گرگور: تو فقط می توانی فرار کنی!

بازگشت کانر مک گرگور به رینگ اخیرا به‌دلیل درگیری‌های این مبارز ایرلندی با کمیته ضد دوپینگ USADA به تعویق افتاده بود. این کمیته گفته بود که مک گرگور برای بازگشت به مبارزه ابتدا باید وارد چرخه تست‌های دوپینگ شود. بدنام قرار است در سال جاری با مایکل چندلر مبارزه کند. با این حال گویا قرار است این مبارزه تا بازگشت دوباره مک گرگور به چرخه تست‌های دوپینگ به تعویق بیفتد. نزاع لفظی میان کانر مک گرگور و هنری سجودو کماکان ادامه دارد؛ پاسخ کوبنده تریپل سی در توئیتر کانر مک گرگور حالا حدود سه سال است که به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده است و هیچ تست دوپینگی را نیز در طول این مدت پشت سر نگذاشته است. بر اساس قوانین USADA هر مبارز برای اینکه بتواند بر روی رینگ ظاهر شود ابتدا باید به‌مدت شش ماه چندین تست دوپینگ را پشت سر بگذارد. هنری سجودو نیز سعی کرده است با اشاره به این ماجرا متلک سنگینی را حواله بدنام کند. او در یک توئیت دیگر نوشته بود:

تنها تمرین ورزشی‌ که کانر مک گرگور این روزها انجام می‌دهد فرار کردن از دست USADA است!

بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...