در انتظار دومین مبارزه بوکس کانر مک گرگور ؛ کانلو آلوارز حریف بدنام می‌شود

کدخبر (183356) | 01 خرداد 1402 | ساعت 08:40
0 541
در انتظار دومین مبارزه بوکس کانر مک گرگور ؛ کانلو آلوارز حریف بدنام می‌شود
احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد مبارزه بوکس کانر مک گرگور و کانلو آلوارز خواهیم بود؛ مبارزه ای که گردش مالی ورزش های رزمی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور بدش نمی‌آید که در رینگ بوکس مقابل کانلو آلوارز قرار بگیرد؛ مبارزه‌ای که احتمالاً می‌تواند چندین رکورد مسابقات بازدید به ازای پرداخت - PPV - را بشکند. نباید فراموش کرد که کانر مک گرگور و کانلو آلوارز هر دو از بزرگترین مبارزان ورزش‌های رزمی حال حاضر دنیا هستند و هر دو در مقطعی از دوران حرفه‌ای خود به ترتیب مقابل فلوید می ودر شکست خورده‌اند. در نگاه اول به نظر می‌رسد کانلو آلوارز برای شکست دادن مک گرگور در بوکس دست بالا را خواهد داشت اما ستاره UFC اطمینان دارد که برای پیروزی در این مبارزه شانس خوبی دارد و توضیح می‌دهد که چگونه ضربات مشت دست چپ او می‌تواند آلوارز را تحت تاثیر قرار دهد. در انتظار دومین مبارزه بوکس کانر مک گرگور ؛ کانلو آلوارز حریف بدنام می شود

کانر مک گرگور : مشکلی بابت شکست دادن کانلو آلوارز در بوکس ندارم

کانر مک گرگور در مصاحبه اخیرش با ادی هرن گفته است:

من یک مشتزن دست چپ هستم. جان راید و بیلی جو هم مشتزن دست چپ بودند. من مبارزات آنها را دیده و چیزهایی یاد گرفته‌ام. من روش‌های مبارزه آنها را می‌شناسم. با کانلو مبارزه خواهم کرد و مشکلی برای شکست دادن او ندارم.

کانلو آلوارز اخیراً از عنوان قهرمانی بلامنازع خود در برابر جان رایدر با تصمیم داوران دفاع کرده است. او پس از دومین شکست حرفه‌ای خود مقابل دیمیتری بیول در می 2022، دیگر در هیچ یک از دو مبارزه بعدی‌اش شکست نخورده است. کانلو به صورت شفاهی با بیول برای مبارزه دیگری در وزن 80 کیلوگرم به توافق رسیده است. در همین حال، کانر مک گرگور پس از پایان برنامه TUF 31 به UFC برمی‌گردد تا در برابر مایکل چندلر قرار بگیرد و به غیبت دو ساله خود پایان دهد. در انتظار دومین مبارزه بوکس کانر مک گرگور ؛ کانلو آلوارز حریف بدنام می شود

مبارزات بوکس کانر مک گرگور ؛ خاطرات بد از فوید می ودر

به هر شکل ممکن بعید به نظر می‌رسد که مبارزه کانر مک گرگور و کانلو آلوارز به این زودی‌ها صورت پذیرد. با این حال نمی‌توان شانس مبارزه آنها را در آینده نزدیک نادیده بگیریم. بوکسورها در مقایسه با مبارزان UFC از حقوق بالاتری برخوردارند. از این رو بوکسورهای زیادی را نمی‌شناسیم که به سوی دنیای ام ام ای حرکت کنند و شاید در این میان کلارسا شیلدز استثنا باشد. در سوی مقابل مبارزان ام ام ای زیادی بودند که وارد رینگ بوکس شده و شانس خود را در این عرصه امتحان کرده‌اند؛ کاری که کانر مک گرگور نیز در اوت 2017 در برابر فلوید می ودر انجام داد. کانر مک گرگور علیرغم شکست خوردن در اولین رقابت خود در بوکس، بزرگترین درآمد دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد. حالا اگر کانر مک گرگور و کانلو آلوارز تصمیم به مبارزه بگیرند، قطعا این اتفاق در رینگ بوکس رخ خواهد داد. کانر توانست دربرابر فلوید می ودر 10 راند مقاومت کند و حتی مشت‌های سهمگینی را هم به وی تحمیل کرد. جالب خواهد بود که ببینیم آیا کانر مک گرگور آنچه را که برای پیشی گرفتن از کانلو آلوارز در یک مسابقه بوکس لازم است را دارد یا خیر. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...