پزشکانی که با اشتباهات خود زندگی فلکس ویلر را نابود کردند!

فلکس ویلر همچنان یک چهره محبوب میان هواداران بدنسازی است و به همین دلیل دائما شرایط زندگی خود را با هوادارانش در میان می‌گذارد.
کدخبر (149183) | 10 اسفند 1401 | ساعت 00:31
0 434
پزشکانی که با اشتباهات خود زندگی فلکس ویلر را نابود کردند!
فلکس ویلر همچنان یک چهره محبوب میان هواداران بدنسازی است و به همین دلیل دائما شرایط زندگی خود را با هوادارانش در میان می‌گذارد.

به گزارش سرخ نیوز، فلکس ویلر یکی از بزرگان دنیای بدنسازی است که در دوران ورزش حرفه‌ای خود یکی از بهترین فرم‌ها و بدن‌ها را میان هم نسلان خود داشت. با این حال ویلر اکنون سال‌هاست که با بیماری‌های مختلف دست و پنجه نرم‌ می‌کند و بخش قابل توجهی از سلامتی خود را از دست داده است. چند سال قبل ویلر مجبور شد که به دلیل بیماری یکی از پاهای خود را از زانو قطع کند، برای موارد مختلف تحت عمل‌های جراحی زیادی قرار گرفته است. فلکس ویلر اخیرا ویدئویی را در مورد تجربه خود از مصرف دارویی به نام آمی تریپتیلین در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. در سال 2019 فلکس ویلر به دلیل لخته شدن خون و نارسایی کلیه در کلیه پیوندی خود، در بیمارستان بستری شد. او از سال 2003 درگیر این بیماری بود که در نهایت منجر به قطع بخشی از پای راست او شد. طی دو سال گذشته فلکس ویلر با بیماری کرونا دست و پنجه نرم کرد و مدتی را برای پیگیری روند درمانی خود در بیمارستان بستری شد.

صحبت های فلکس ویلر درباره عوارض جانبی مصرف یک دارو

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، او پس از انجام سومین عمل جراحی روی کلاهک گرداننده دست چپ خود، تصویری از آخرین وضعیت خود را از بیمارستان به اشتراک گذاشت. با همه این تفاسیر، ویلر همچنان یک چهره محبوب میان هواداران بدنسازی است و به همین دلیل دائما شرایط زندگی خود را با هوادارانش در میان می‌گذارد. ویلر در ویدیویی که اخیرا به اشتراک گذاشته، در مورد عوارض جانبی مصرف یک داروی جدید با هوادارانش صحبت کرد.

از گور بازگشته ؛ فلیکس ویلر چطور از 40 عمل جراحی جان سالم به در برد؟به گفته فلکس ویلر این دارو برای بهبود روند درمانش از سوی پزشکان تجویز شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که معایب این دارو از مزایای آن بیشتر بوده است. ویلر درباره اثرات مصرف داروی آمی تریپتیلین می‌گوید:
تمام اثرات که این دارو بر ذهن دارد را من تجربه کرده‌ام. من فقط خیلی عصبانی هستم. دکترها به من گفتند که سعی کن این دارو را بخوری و می‌بینی اثر خوبی روی تو خواهد داشت. خشکی دهان از عوارض جانبی این دارو است که من شدیدا آن را حس کردم. پوستم خشک و سفت شده و برزشی در بدنم حس می‌کنم و نمی‌توانم سریع حرکت کنم. حتی ذهنم هم بهم ریخته است.

توصیه فلکس ویلر ؛ عوارض جانبی داروها از پزشک خود بپرسید

در این ویدئو، فلکس ویلر از بیماران خواست تا از پزشکان در مورد عوارض جانبی که ممکن است هنگام مصرف داروی جدید تجربه کنند، سوال کنند. ویلر می‌گوید پزشکی برایش دارویی را تجویز کرده بود که به کلیه آسیب می‌رساند، این در حالی بود که آن پرشک می‌دانست ویلر پیوند کلیه انجام داده است. او با اشاره به اینکه برخی عوارض جانبی داروها جدی هستند، از بیماران خواست تا خودشان روند درمانی و مصرف دارو را با توجه به شرایطشان تحت کنترل داشته باشند.
باید پیگیر وضعیت خودتان باشد و تمام عوارض جانبی مربوط به یک دارو را از پزشک خود بپرسید. اکثر داروهایی که من مصرف می‌کنم، عوراض جانبی زیادی دارند و برخی از آنها تا ده برابر بیشتر است. باید همه چیز را درباره عوارض جانبی داروها از پزشک خود بپرسید. پزشکان از این کار متنفر هستند اما بر سر پرسیدن این موارد پافشاری کنید.
بیشتر بخوانید:    

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...