قهرمان سنگین وزن کشتی آمریکا پس از مبارزه با امیرحسین زارع به سراغ رومن رینز می‌رود؟

گیبل استیوسون در حالی به اولین مبارزه در رینگ کشتی کج فکر می‌ کند که در حال حاضر خود را برای بازی‌های المپیک سال آینده در پاریس آماده می‌ کند.
کدخبر (194582) | 24 خرداد 1402 | ساعت 21:43
0 204
قهرمان سنگین وزن کشتی آمریکا پس از مبارزه با امیرحسین زارع به سراغ رومن رینز می‌رود؟
گیبل استیوسون در حالی به اولین مبارزه در رینگ کشتی کج فکر می‌ کند که در حال حاضر خود را برای بازی‌های المپیک سال آینده در پاریس آماده می‌ کند.

به گزارش سرخ نیوز، بدون شک رومن رینز در حال حاضر در اوج دوران حرفه‌ای خود قرار دارد. او اخیراً از مرز هزار روز در اختیار داشتن عنوان قهرمان جهان در WWE عبور کرده است. در عین حال رئیس قبیله روز به روز به گذراندن 3 سال قهرمانی جهان نزدیک می‌شود. علاوه بر این افتخارات، رینز بدون شک بزرگترین ورزشکار در کشتی و یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در این پروموشن محسوب می‌شود. او اخیرا توسط گیبل استیوسون، کشتی‌گیر سنگین وزن تیم ملی امریکا که در المپیک 2020 توکیو به مدال طلا دست پیدا کرد، به مبارزه دعوت شده است.

گیبل استیوسون ، رومن رینز را به مبارزه فراخواند

گیبل استیوسون یک کشتی گیر رشته آزاد است که به خاطر دستاوردهایش در این ورزش مورد توجه زیادی قرار گرفته است. او که پس از کسب مدال طلای المپیک برای مدتی کشتی را کنار گذاشته و اعلام کرده بود که قصد دارد وارد WWE شود، اخیرا در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی امریکا شرکت و به راحتی توانست جواز حضور در مسابقات جهانی صربستان را کسب کند. حالا او با اظهار نظر زیر پست اینستاگرامی اخیر رومن رینز توجهات را به خود جلب کرده و او را به چالشی غیرقابل منتظره دعوت کرده است. رومن رینز در این ویدیو به تبلیغ مسابقات المپیک 2024 پاریس پرداخته و استیوسون هم از این فرصت استفاده و نظر خود را زیر پست او بیان کرد. این کشتی‌گیر سرشناس نوشته:
هر کسی؟هر زمان؟ رومن مقابل گیبل در پاریس؟
در واقع منظور استیوسون بازی‌های المپیک آینده بود که در پاریس فرانسه برگزار می‌شود. مشخص نیست که رئیس قبیله برای یک مسابقه کشتی آزاد به چالش کشیده شده است یا یک مسابقه کشتی حرفه‌ای؟ با این حال رومن هنوز به چالش گیبل پاسخ نداده است اما هواداران می‌توانند منتظر واکنش او و یا مشاورش هیمن به این موضوع در مسابقات اسمکدان جمعه یا هفته بعد از آن باشند.

گیبل استیوسون از تشک کشتی تا قرارداد با WWE

بسیاری از هواداران از اظهار نظر استیوسون متعجب شده و با هیجان زیادی نسبت به چالش مطرح شده از سوی این کشتی گیر، واکنش نشان دادند. چنانچه مسابقه رومن رینز مقابل گیبل استیوسون به انجام برسد، انتظار می‌رود به صورت بازدید به ازای پرداخت باشد چراکه استیوسون قبلاً سابقه حضور در WWE را داشته است. گیبل استیوسون حرفه کشتی خود را در سطح دانشگاهی پیش برد و برای دانشگاه مینه سوتا رقابت کرد. او در سطح رقابت‌های دانشگاهی هم عملکرد چشمگیری داشت و از همان زمان نام و نشانی برای خود بدست آورد. استیوسون دو بار قهرمان دسته سنگین وزن NCAA شد و در سال‌های 2021 و 2022 عناوین قهرمانی را به دست آورد. استیوسون در حین فعالیتش در NCAA در سال 2021، قراردادی با WWE امضا کرد و در حال حاضر نیز تحت این قرارداد نیز قرار دارد. گیبل در حالی به اولین مبارزه در رینگ کشتی کج فکر می‌کند که در حال حاضر خود را رای بازی‌های المپیک سال آینده در پاریس آماده می‌کند. او همچنین در گذشته چند بار در شبکه تلویزیونی WWE حضور پیدا کرده است. در عین حال این سازمان شرایطی را برای وی فراهم کرده تا او بتواند یکبار دیگر مدال طلای المپیک را کسب کند. در همین حال، WWE Universe می تواند انتظار داشته باشد که او را به عنوان یک مجری تمام وقت در بزرگترین تبلیغ کشتی در سال 2024 ببیند. گیبل استیوسون در دسته سنگین وزن کشتی آزاد فعالیت دارد؛ جایی که امیرحسین زارع از ایران هم در این دسته کشتی می‌گیرد و احتمال دارد این دو کشتی گیر طی چند ماه آینده در مسابقات قهرمانی جهان در صربستان به مصاف یکدیگر بروند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...