آیا رومن رینز به هالیوود خواهد رفت؟ / چه کسی جانشین او خواهد بود؟

رومن رینز در حال حاضر ستاره برتر دبلیو دبلیو ای است اما اگر او دبلیو دبلیو ای را به مقصد هالیوود ترک کند، چه کسی جایگزینش خواهد شد؟
کدخبر (193316) | 22 خرداد 1402 | ساعت 21:06
0 167
آیا رومن رینز به هالیوود خواهد رفت؟ / چه کسی جانشین او خواهد بود؟
رومن رینز در حال حاضر ستاره برتر دبلیو دبلیو ای است اما اگر او دبلیو دبلیو ای را به مقصد هالیوود ترک کند، چه کسی جایگزینش خواهد شد؟

به گزارش سرخ نیوز، قهرمان بی نظیر دبلیو دبلیو ای تقریبا به هر آن چیزی که از دبلیو دبلیو ای نیاز داشت، دست پیدا کرد. رومن رینز یکی از بزرگترین نام‌های این صنعت است و یکی از پرطرفدارترین چهره های دبلیو دبلیو ای محسوب می‌شود. او به مدت بیش از 1000 روز قهرمانی‌اش را حفظ کرده و به همین دلیل، او را یکی از بزرگان تمام دوران WWE می‌دانند. با این حال، رومن رینز ممکن است در آینده نه چندان دور به صنعت فیلم و سریال روی بیاورد. او که هم اکنون در دبلیو دبلیو ای فعالیت می‌کند، احتمالا در آینده وارد هالیوود خواهد شد.

رومن رینز وارد دنیای فیلم و سریال می شود؟

گزارشات نیز حاکی از آن است که خود مقامات دبلیو دبلیو ای نیز به دنبال ورود رینز به هالیوود هستند و امیدوارند تا او بتواند در آنجا به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. از آنجایی که دواین جانسون پسرعموی رومن رینز نیز در صنعت فیلم و سریال مشغول به فعالیت است، ورود به دنیای فیلم و سریال می‌تواند یکی از گزینه های موجود به حساب بیاید. اگر چه رفتن رینز به هالیوود برای دبلیو دبلیو ای ضربه بزرگی خواهد بود، اما تریپل اچ برنامه‌های جالبی برای چهره جدید کشتی کج دارد. جایگزین کردن رومن رینز برای هیچ کس کار آسانی نیست. با این حال، برخی از دیگر ستارگان ممکن است ویژگی‌های لازم را برای جایگزینی این کشتی گیر بزرگ داشته باشند.

گمانه‌زنی‌ ها پیرامون مبارزه احتمالی رومن رینز و سولو سیکوا ؛ آیا رینز بیبی فیس خواهد شد؟5. درو مکینتایر

بسیاری از مردم فکر می‌کردند که این کشتی گیر اسکاتلندی، عنوان قهرمانی را در سال 2022 از چنگ رومن رینز در می‌آورد. با این حال، این اتفاق نیفتاد و او از رومن رینز شکست خورد؛ به همین دلیل، او به احتمال زیاد تا مدت ها با رومن رینز رو به رو نخواهد شد. اگرچه او شکست خورد اما اگر او را با رینز مقایسه کنیم، تفاوت چشمگیری بین آن دو وجود ندارد. اگر رومن رینز دبلیو دبلیو ای را ترک کرده و به هالیوود برود، درو مکینتایر می‌تواند یکی از گزینه های جایگزینی رومن رینز باشد.

آیا رومن رینز به هالیوود خواهد رفت؟ / در این صورت، چه کسی جای او را خواهد گرفت؟4. کودی رودز

«کابوس آمریکایی» در رسلمنیا 39 نمایش خوبی را از خودش در مقابل رومن رینز به نمایش گذاشت اما در پایان از او شکست خورد. آن ها هر دو از قدرت سخنوری خوبی برخوردارند به طوری که گاهی اوقات او حتی بهتر و برتر از رومن رینز به نظر می‌رسید. این موضوع از دلایل عمده‌ای است که جامعه دبلیو دبلیو ای او را یکی بهترین از جایگزین های رینز در نظر می‌گیرند. اگر چه انتخاب او به عنوان چهره اصلی این صنعت برای بسیاری از ستارگان دیگر ضربه‌ای سخت خواهد بود اما به توجه به استعدادهای برجسته او در کشتی کج، کودی رودز گزینه بسیار خوبی برای جایگزینی رومن رینز به حساب می‌آید.

آیا رومن رینز به هالیوود خواهد رفت؟ / در این صورت، چه کسی جای او را خواهد گرفت؟3. بران بریکر

بسیاری از کشتی گیران مستحق حضور در برندهای اصلی دبلیو دبلیو ای هستند و بران بریکر، قطعا یکی از آن ها محسوب می‌شود. ستاره‌ی نسل دوم کشتی کج با قدرت، شخصیت و استعداد های بیشمارش، همه توجه ها را به سمت خود جلب کرده است. شخصیت شرور او بسیار شبیه به رومن رینز در سال 2020 است. هردوی آنها به عنوان دوتا کشتی گیران اصلی کشتی کج شناخته می‌شوند. با وجود اینکه مدتی زمانی می‌برد تا بران بریکر به خوبی توانایی های خود را در برندهای اصلی به نمایش بگذارد، او یکی از نامزدهای مورد علاقه طرفداران جایگزینی رومن رینز خواهد بود.

2. گونتر

گونتر نیز مانند رومن رینز با قهرمانی تاریخی اش بر تمام حریفان خود غلبه کرده و به یکی از بهترین قهرمانان کشتی کج تبدیل شده است. با توجه مهارت‌هایش در رینگ و مسابقات و رقابت‌های شگفت‌ انگیزش در چند ماه گذشته، توجه بسیاری به او جلب شده است. با توجه به دلیل شباهت های زیاد گانتر و رومن رینزطرفداران کشتی کج امیدوارند که آن ها برای یک بار هم که شده، با یکدیگر کشتی بگیرند. علاوه بر اینکه این مسابقه مطمئنا بسیار هیجان انگیز خواهد بود، این رقابت می‌تواند به نوعی وداع با رومن رینز و اهدای تاج و تختش به گانتر باشد.

1. ست رالینز

تاریخچه ست رالینز و رومن رینز هیچگاه از یاد طرفداران کشتی کج نخواهد رفت. می‌توان به جرات گفت که آن ها دو تن از بزرگترین و محبوب ترین کشتی گیران تاریخ دبلیو دبلیو ای به حساب می‌آیند. رینز در سال 2018 به دلیل بیماری خود مجبور به ترک دبلیو دبلیو ای شد و ست رالینز تا مدتی جای او را گرفت و او در رسلمنیا 35 به با براک لزنر رقابت کرد و قهرمانی یونیورسال را به دست آورد. تاریخ تکرار خواهد شد، اگر رینز به هالیوود برود، ست رالینز بهترین جایگزین او به عنوان بزرگترین چهره این صنعت است. در حالی که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان این دو نفر را هنوز به عنوان دو رقیب با یک دیگر مقایسه می‌کنند، حقیقت این است که ست رالینز در یک قدمی تبدیل شدن به بزرگترین کشتی گیر کشتی کج قرار دارد. این می‌تواند بهترین فرصت برای رسیدن ست رالینز به این جایگاه باشد. علاوه بر این، جایگزینی رالینز به جای رینز، سود زیادی برای دبلیو دبلیو ای نیز به همراه خواهد داشت.   آخرین اخبار ورزش کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...