تنها یک مسابقه تا رکوردشکنی براک لزنر ؛ طلسم 20 ساله هیولای آمریکایی!

براک لزنر بیش از 20 سال است که در شو Monday Night Raw کشتی نگرفته و آخرین کشتی او در این شو به جولای 2002 برمی‌گردد.
کدخبر (193684) | 23 خرداد 1402 | ساعت 15:00
0 516
تنها یک مسابقه تا رکوردشکنی براک لزنر ؛ طلسم 20 ساله هیولای آمریکایی!
براک لزنر بیش از 20 سال است که در شو Monday Night Raw کشتی نگرفته و آخرین کشتی او در این شو به جولای 2002 برمی‌گردد.

به گزارش سرخ نیوز، براک لزنر قهرمان سابق WWE با شکستن رکوردها غریبه نیست. زمانی که او در سال 2014 با آندرتیکر کشتی گرفت، توانست نوار شکست ناپذیری این هیولا در رسلمنیا را بشکند. حالا این مبارز سابق ام ام ای در راه شکستن رکورد دیگری قرار دارد که توانسته توجه هوادارانش را جلب کند. براک لزنر بدون شک یکی از مسلط‌ترین کشتی‌گیران و مبارزان در ورزش‌های رزمی است. او پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی WWE در سنین بسیار پایین، قهرمان سنگین وزن UFC نیز شد. دستاوردهایی که لزنر در این مدت داشته به خوبی بیانگر استعداد و توانمندی این کشتی گیر فعلی است. تنها یک مسابقه تا رکوردشکنی براک لزنر ؛ طلسم 20 سال هیولای آمریکایی!

بازگشت براک لزنر به برند Raw

طبق گزارش سایت «آمار و اطلاعات کشتی کج» براک لزنر بیش از 20 سال است که برای برند راو کشتی نگرفته و آخرین کشتی او به جولای 2002 برمی‌گردد. در آن شب او موفق شد تامی دریمر را در یک مسابقه رسمی در سنگاپور شکست دهد. این کشتی قبل از اینکه او راک را در سامراسلم شکست دهد و برای اولین بار قهرمان WWE شود، برگزار شد. تنها یک مسابقه تا رکوردشکنی براک لزنر ؛ طلسم 20 سال هیولای آمریکایی! حالا این کشتی گیر 45 ساله پس از اینکه با کودی رودز برای مقابله با رومن رینز و سولو سیکوآ متحد شد، به شکستن این رکورد بسیار نزدیک شده بود. این اتفاق در رویداد اصلی Raw که بعد از رسلمنیا 39 برگزار شد، به وقوع پیوست؛ جایی که لزنر در شب دوم مسابقات مقابل اوموس به پیروزی رسیده بود. در آن شب براک لزنر، کودی رودز، رومن رینز و سولو سیکوآ همگی برای مسابقه به رینگ آمدند. با این حال مسابقه هرگز شروع نشد چرا که رومن رینز قبل از شروع مسابقه، به کودی رودز هم تیمی خود حمله کرد. بنابراین این رکورد تا به امروز ادامه دارد. آخرین مسابقه تلویزیونی که لزنر در آن کشتی گرفت، در اسمکدان برگزار شد. تنها یک مسابقه تا رکوردشکنی براک لزنر ؛ طلسم 20 سال هیولای آمریکایی!

رکوردی که براک لزنر می تواند از آن خود کند

قطعا نام براک لزنر به عنوان یکی از بهترین‌های دنیای هنرهای رزمی و کشتی کج در تاریخ ثبت خواهد شد. با این حال چندین کشتی‌گیر افسانه‌ای دیگر هم وجود دارند که چندین سال است که در راو کشتی نگرفته‌اند. بخشی از این موضوع به خود RAW برمی‌گردد چراکه عده‌ای از کشتی‌گیران بزرگ چند سال پس از تاسیس این مسابقات در دهه 90 میلادی، آن را ترک کردند و مجددا چند سال بعد تصمیم به بازگشت گرفتند. تنها یک مسابقه تا رکوردشکنی براک لزنر ؛ طلسم 20 سال هیولای آمریکایی! داچ مانتل بیش از 16 سال را بدون کشتی در RAW پشت سرگذاشت. به همین ترتیب، جف جارت و فلش فلانگان به ترتیب 19 و 20 سال کشتی نگرفتند. بنابراین اگر براک لزنر طلسم 20 ساله خود را بشکند، بیشترین فاصله زمانی میان اولین و آخرین کشتی خود در این رویداد را بر جای خواهد گذاشت. چندین کشتی گیر دیگر WWE بیش از دو دهه است که در RAW کشتی نگرفته‌اند و می توانند رکورد فلانگان را بشکنند. ایکس پک، پری ساتورن، باف بگول و دی دی پی از جمله این کشتی‌گیران هستند. با این حال بسیار بعید است که یکی از این کشتی گیران بار دیگر برای مسابقه به RAW برگردند. اخبار و حواشی کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...