قهر جنوبی‌ ها از استقلال/ پایان زوج بوشهری آبی‌ ها

پس از جدایی محمد محبی از استقلال امروز با اعلام رسمی این باشگاه مهدی قایدی دیگر وینگر این تیم هم از جمع آبی‌ پوشان جدا شد.
کدخبر (211258) | 01 مرداد 1402 | ساعت 08:00
0 139
قهر جنوبی‌ ها از استقلال/ پایان زوج بوشهری آبی‌ ها
پس از جدایی محمد محبی از استقلال امروز با اعلام رسمی این باشگاه مهدی قایدی دیگر وینگر این تیم هم از جمع آبی‌ پوشان جدا شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، باشگاه استقلال که روزهای پر تلاطمی را در فصل نقل و انتقالات سپری می‌کند امروز نیز با یکی دیگر از ستاره های فصل پیش خود خداحافظی کرد. پس از جدایی محمد محبی از آبی‌پوشان امروز به صورت رسمی پرونده حضور مهدی قایدی در استقلال بسته شد و طبق اعلامیه این تیم او در فصل آینده در تیم دیگری توپ خواهد زد. قهر جنوبی‌ ها از استقلال/ پایان زوج بوشهری آبی‌ ها فصل گذشته زوج بوشهری آبی‌ها متشکل از محمد محبی و مهدی قایدی در اکثر مسابقات گره گشای آن‌ها بودند و عملا تیم ساپینتو را تا یک سوم پایانی مسابقات در کورس قهرمانی حفظ کردند اما حالا و در فاصله حدود ده روز مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر هر دو ستاره جنوبی این تیم به صورت رسمی از استقلال جدا شدند تا جواد نکونام سرمربی استقلال نتواند در اسکواد خودش از دو بازیکن بهره ببرد. جواد نکونام سرمربی استقلال قدر مسلم استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشته است و با از دست دادن ستاره‌های خودش مثل رافائل سیلوا، مهدی قایدی و محمد محبی کار سختی را خصوصا در هفته‌های ابتدایی لیگ جدید در پیش خواهد داشت. گرچه استقلال برای جایگزینی این نفرات تاکنون موفق به جذب چند بازیکن شده است اما تغییر عمده در اسکلت اصلی تیم به قطع بهایی سنگین برای آبی‌پوشان خواهد داشت و باید دید جواد نکونام در فصل جدید چگونه با این چالش روبه رو خواهد شد. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...