مایک تایسون مقابل محمد علی کلی / سیلی کدام‌یک محکم‌تر بود؟

دانا وایت، رئیس سازمان UFC، برنده مبارزه تخیلی سیلی زنی قدرتی میان اسطوره های ورزش دنیا را پیش بینی کرد.
کدخبر (193708) | 24 خرداد 1402 | ساعت 15:24
0 282
مایک تایسون مقابل محمد علی کلی / سیلی کدام‌یک محکم‌تر بود؟
دانا وایت، رئیس سازمان UFC، برنده مبارزه تخیلی سیلی زنی قدرتی میان اسطوره های ورزش دنیا را پیش بینی کرد.

به گزارش سرخ نیوز، دانا وایت یک از بزرگترین طرفداران ورزش های مختلف است. او که رئیس سازمان یو اف سی است به تازگی مسابقات «سیلی زنی» را راه اندازی کرده است. او اخیرا در مصاحبه ای با رابی فاکس شرکت کرده و رابی فاکس سوال جالبی را در این مصاحبه از او پرسید. او شرایطی کاملا تخیلی را برای وایت مجسم کرد که در این شرایط، ستارگان بزرگی از ورزش های مختلف باید در این مسابقه شرکت کنند و رو به روی یکدیگر قرار بگیرند؛ دانا وایت نیز باید برنده این مسابقات را پیش بینی می‌کرد. فاکس از وایت درخواست کرد تا نتیجه رویارویی مایکل جردن و لبرون جیمز، راکی و آپولو و حتی محمد علی و مایک تایسون را پیش بینی کند. مایک تایسون در مقابل محمد علی ! / سیلی کدامیک محکم تر است؟

مسابقات مبارزه با سیلی اسطوره ها ؛ دانا وایت پیش بینی کرد

این مکالمه، به این شرح بود:
- راکی در مقابل آپولو؟ + مطمئنا راکی. - مایکل جردن مقابل لبرون جیمز؟ + مایکل جردن. گوش کنید، من به لبرون و به آنچه که او به عنوان یک ورزشکار انجام داده، احترام می‌گذارم و او بازیکن فوق العاده است و همیشه در بازی‌ها حاضر بوده است. حضور او در یک تیم می‌تواند بسیار مفید باشد، اما جردن بازیکن مورد علاقه ام است. من طرفدار تیم سلتیکز هستم و جردن برای من ارزش ویژه ای دارد.
مایک تایسون در مقابل محمد علی ! / سیلی کدامیک محکم تر است؟
- محمد علی مقابل مایک تایسون؟ + هر دو را دوست دارم. ولی تایسون را انتخاب می‌کنم، قدرتش بیشتر است. - سوپرمن مقابل هالک؟ + پسرم می‌گوید سوپرمن. - دیو پورتنوی مقابل راجر گودل؟ + احتمالا این مسابقه را بتوانم راه بیاندازم، دیو را انتخاب می‌کنم. او قبلا هم چند بار گودل را سیلی زده است.
مایک تایسون در مقابل محمد علی ! / سیلی کدامیک محکم تر است؟ هرچند که مسابقات سیلی زدن با انتقادات زیادی رو به رو شده اما این مجموعه همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. در همان مصاحبه، وایت اعلام کرد که قسمت سوم این مسابقات در 16 تیر (7 ژوئیه) در یو اف سی ایپکس، برگزار خواهد شد. یو اف سی 290 یک روز پس از برگزاری این مسابقه، در هفدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

آندره وارد ، حمایت از انگانو و انتقاد از دانا وایت!

آندره وارد ستاره بوکس، از فرانسیس انگانو قهرمان سابق سنگین وزن یو اف سی به دلیل جدایی اش از این سازمان حمایت و از دانا وایت به عنوان رئیس سازمان یو اف سی، انتقاد کرد. وارد، انگانو را به دلیل پیوستن به لیگ پی اف ال تشویق کرده و مدعی شده که «شکارچی» قطعا در بلند مدت از این تصمیم خود سود خواهد برد. مایک تایسون در مقابل محمد علی ! / سیلی کدامیک محکم تر است؟ وارد در رابطه با درگیری لفظی و مشکلات انگانو و دانا وایت توضیح داد:
من از اینکه فرانسیس با این شرایط کنار می‌آید، خوش حالم. هر زمان که یک مبارز از الگوی معمول خارج شود، همیشه می‌گویند که او دیوانه است و دنبل پول خیلی زیادی است. همیشه داستان عجیبی سرهم می‌کنند. فرانسیس با این شرایط را تحت کنترل دارد و حتی با وجود چندین قرارداد ناموفق ، او همچنان در مسیر خود باقی ماند و در نهایت آنچه را که می‌خواست، به دست آورد. هر چیزی که دانا وایت می‌گوید و انجام می‌دهد، دروغ است، می‌توانید در مورد او هر آنچه را می‌خواهید بگویید، اما او پولش را دریافت می‌کند.
آخرین خبرها از ورزش ام ام ای

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...