مبارزه جنجالی فلوید می ودر و جان گاتی سوم؛ کار به کتک کاری در رینگ کشید! + ویدئو

مبارزه نمایشی فلوید می ودر و جان گاتی سوم در راند ششم به جنجال کشیده شد و با تصمیم داور نوه مافیای بدنام آمریکایی از ادامه مبارزه محروم شد و پس از آن شاهد کتک کاری طرفین در رینگ بوکس بودیم.
کدخبر (193552) 22 خرداد 1402 | ساعت 11:24
0 203
مبارزه نمایشی فلوید می ودر و جان گاتی سوم در راند ششم به جنجال کشیده شد و با تصمیم داور نوه مافیای بدنام آمریکایی از ادامه مبارزه محروم شد و پس از آن شاهد کتک کاری طرفین در رینگ بوکس بودیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که انتظار می‌رفت مبارزه نمایشی فلوید می ودر و جان گاتی سوم، نوه مافیای بدنام آمریکایی به یک رقابت تمام عیار و جذاب تبدیل شود، در واقع این جهنمی بود که در سان رایز فلوریدا بر پا شد و در یک اتفاق عجیب به یک مبارزه جنجالی تبدیل شد. در اواسط راند ششم از 8 راند در نظر گرفته شده برای این رقابت بوکس بود که جان گاتی به دلیل چنگ زدن مکرر می ودر توسط داور کنی بیلس از ادامه مبارزه محروم شد.

مبارزه جنجالی فلوید می ودر و جان گاتی سوم؛ کار به کتک کاری در رینگ کشید! + ویدئوکتک کاری جان گاتی و فلوید می ودر در وسط رینگ!

این تصمیم جان گاتی را عصبانی کرد و باعث شد او داور را کنار بزند و مشت‌هایش را به سوی فلوید می ودر پرتاب کند. این اتفاق باعث شد تا همراهان هر دو بوکسور با عجله وارد رینگ شوند و تلاش کنند تا می ودر و گاتی را از هم جدا کنند اما این کار فایده‌ای نداشت و به جای آنکه دو بوکسور به آرامش برسند، این همراهان دو طرف بودند که وارد یک نزاع بزرگتر شدند و بدین ترتیب این مبارزه به یک آشوب تمام عیار تبدیل شد.
  با این حال فلوید می ودر 5 راند قبلی هم از حریفش پیش بود و دست بالاتر را نسبت به گاتی داشت. او توانست بعد از مدت‌ها تماشاگران حاضر در سالن «FLA Live Arena» را به وجود آورد و علیرغم پایان ناگواری که این مسابقه داشت، یک برد دیگر در مبارزات نمایشی به نامش ثبت شد.

هفتمین مبارزه نمایشی فلوید می ودر

فلوید می ودر 46 ساله از آگوست سال 2017 در هیچ مبارزه حرفه‌ای شرکت نکرده و در عوض 7 رقابت نمایشی داشته که آخرین آنها جان گاتی سوم بوده است. او پیش از این رقبایی چون لوگان پاول، دجی اولاتونجی و آرون چالمرز را شکست داده بود. جان گاتی در مسابقات بوکس 2 برد داشت و هیچ شکستی نخورده بود. در عین حال او در مسابقات ام ام ای که از سال 2017 تا سال 2020 در آن شرکت می‌کرد، 5 برد و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده بود. راند 1: مبارزه با کمی تاخیر آغاز شد زیرا حدود 8 هزار نفر تماشاگر در سالن حضور داشت و عده‌ای از آنها اطراف رینگ را احاطه کرده بودند. پس از اینکه مسئولان برگزاری توانستند کمی از شلوغی اطراف رینگ بکاهند، مسابقه آغاز شد. می ودر دائما مشت‌های خود را به قسمت‌های بالایی می‌زند و سعی می‌کند ذهن گاتی را به هم بریزد. گاتی پس از حدود 25 مشت می ودر، اولین مشت خود را پرتاب می‌کند. فلوید  می ودر چند مشت به بدن گاتی می‌زند و سپس به سراغ ضربات ترکیبی می‌رود. گاتی سعی می‌کند پاسخ دهد اما مشخصا راند به سود می ودر بود. داوران 10-9 می ودر را برنده اعلام می‌کنند. راند 2: این راند دو دقیقه‌ای است. صدای فریادهای گاتی بلند و بلندتر می‌شد چراکه فلوید می ودر با لبخندی تمسخرآمیز مقابلش ایستاده است. می ودر می‌داند که قرار نیست ضربه‌ای بخورد. او با دست راستش کار می‌کند و گاتی کمی گیج به نظر می‌رسد. در عین حال فلوید می ودر از هر مشتی که به سویش بیاید، اجتناب می‌کند. چند ضربه ترکیبی از سوی می ودر زده می‌شود و پس از آن صدای زنگ پایان راند به صدا درمی‌آید. اسطوره بوکس 20-18 پیش می‌افتد.
مبارزه جنجالی فلوید می ودر و جان گاتی سوم؛ کار به کتک کاری در رینگ کشید! + ویدئوراند 3: پس از پایان راند دوم، می ودر به بخش طرفداران گاتی می‌رود و خودش او را تشویق کرد. گوتی در راند سوم گاتی کمی بیشتر به جلو حرکت می‌کند، مشت‌های بیشتری می‌زند اما می ‌ودر تقریباً به بازی کردن با گوتی ادامه می‌دهد و سپس مشت‌هایی به بدنش می‌زند. گاتی بلند می‌‎شود و می ودر به عقب می‌رود تا از بدنش استفاده کند و از مشت‌های گاتی دور شود. می ودر به او لبخند می‌زند، سرش را به سمت گاتی تکان می‌چرخاند، سپس زبانش را نیز به سمت او بیرون می‌آورد. شاید این مبارزه نمایشی باشد اما برای گاتی ناامیدکننده است. فلوید می ودر 30 به 27 پیش می‌افتد. راند 4: به نظر می‌رسد که می ‌ودر زیاد عرق نکرده است. گاتی با یک مشت چپ به سراغ حریف می‌رود اما می ودر با حرکات سر از آن فرار می‌کند و سپس با یک آپرکات به آن پاسخ می‌دهد. می ودر دست پیش می‌گیرد و ضربات کوبنده‌ای را به سر رقیبش می‌زند و به دنبال آن یک مشت شست و رفته را به صورت گاتی می‌زند. گاتی به بدن می ودر‌ می‌کوبد و او فقط صورت را نشانه می‌رود. با چند ضربه ترکیبی دیگر، فلوید می ودر یک راند یک طرفه دیگر را هم به سود خود می‌کند. او 40 بر 36 پیش می‌افتد. راند 5: پخش مجدد تصاویر نشان می‌دهد که گاتی در واقع در پایان چهارمین راند، یک هوک راست تمیز به سر می ودر فرود آورده است. در شروع راند پنجم می ودر حریف را به گوشه رینگ می‌برد و چند ضربه را نثارش می‌کند. گاتی هم ضربانی می‌زند و داور سعی می‌کند آنها را از هم جدا کند. می ودر به داور می‌گوید من می‌خواهم این حرامزاده را بکشم. این جمله واکنش تند گاتی را به همراه داشت. در حالیکه می ودر همچنان می‌خندد، یک راند دیگر را هم به نام خود می‌کند. می ودر 50 بر 45 پیش می‌افتد. راند 6: داور کنی بیلس به مبارزان می‌گوید مراقب حرف زدن خود باشند و سپس وارد مبارزه می‌شوند. بیلس تلاش می‌کند دوباره آنها را از هم جدا کند اما او نمی‌تواند. او مبارزه را متوقف می‌کند و گاتی را به دلیل انضباطی دیسکوالیفای می‌کند.. گاتی پس از پایان مبارزه دوباره به دنبال می ودر می رود و جهنمی به پا می‌شود. همراهان آنها وارد یک زد و خورد در رینگ می‌شوند. گاتی و می ودر خارج رینگ هستند اما تیم همراه آنها همچنان به درگیری ادامه می‌دهند.
  آخرین خبرها از ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...