حواشی مبارزه چارلز اولیویرا و بنیل داریوش ؛ واکنش عجیب مبارز برزیلی !

بعد از مبارزه چارلز اولیویرا و بنیل داریوش در UFC 289، مبارز برزیلی واکنش عجیبی به پیروزی در این مبارزه داشت.
کدخبر (194092) 23 خرداد 1402 | ساعت 17:02
0 174
بعد از مبارزه چارلز اولیویرا و بنیل داریوش در UFC 289، مبارز برزیلی واکنش عجیبی به پیروزی در این مبارزه داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این هفته در آخرین رویداد بازدید به ازای پرداخت UFC، شاهد مبارزه چارلز اولیویرا و بنیل داریوش در دسته سبک وزن این سازمان بودیم. مبارزه‌ای که به عنوان یکی از رقابت‌های کارت اصلی رویداد UFC 289 در نظر گرفته شده بود و در نهایت اولیویرا به عنوان قهرمان سابق این دسته وزنی که هواداران زیادی هم دارد، توانست بنیل داریوش را تنها پس از گذشت 4 دقیقه و 10 ثانیه از راند اول، ناک اوت کند و پس از 4 شکست در کانادا، اولین پیروزی خود را در این کشور کسب کند.

ویدیو: مبارزه چارلز اولیویرا و بنیل داریوش در UFC 289

شکستی که روند پیروزی‌های چارلز اولیویرا را قطع کرد

چارلز اولیویرا پس از سپری کردن یک دوره ناموفق در نیمه اول دوران فعالیتش در ام ام ای، در ادامه یازده پیروزی متوالی از جمله برتری مقابل مایکل چندلر، جاستین گیجی و داستین پوریر را بدست اورد. با این حال این مبارز برزیلی بعد از اینکه کمربند قهرمانی را از دست داد، دیگر نتوانست آن را پس بگیرد. او 5 ماه پیش با اسلام ماخاچف مبارزه کرد و با شکست در این مبارزه عنوان قهرمانی خود را از دست داد. این مبارز داغستانی موفق شد با سابمیشن اولیویرا را شکست دهد و اولین شکست را از سال 2017 به وی تحمیل کند. او برای باز پس‌گیری این عنوان و پیش از رویارویی دوباره با اسلام ماخاچف، باید از سد یک مبارز ایرانی عبور می‌کرد. بنیل داریوش و چارلز اولیویرا روز شنبه در ونکوور مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت این اولیویرا بود که حریف ایرانی الاصل خود را شکست داد. این در حالی بود که داریوش خود انگیزه زیادی برای دستیابی به اولین عنوان قهرمانی خود داشت.

مبارزه چارلز اولیویرا و بنیل داریوش ؛ واکنش عجیب مبارز برزیلی

اولیویرا در واکنش به این مساله که او همچنان برای رسیدن به دومین دوره سلطنت خود بر دسته سبک وزن انگیزه دارد، گفت:
این دقیقا همان طرز فکری است که مرا از بنیل داریوش متمایز می‌کند.
این در حالی است که بسیاری می‌گویند چارلز اولیویرا انگیزه خود را از دست داده و دیگر تشنه موفقیت نیست. او سال قبل روند بردهای متوالی شگفت انگیز خود را از دست داد و به همین دلیل تصور می‌شد در مبارزه چارلز اولیویرا و بنیل داریوش، این مبارز برزیلی چابکی گذشته را نداشته باشد. بنیل داریوش در این مسابقه به دنبال نهمین برد متوالی خود بود که البته خیلی زود ناامید شد و نتوانست برای رسیدن به قهرمانی این دسته وزنی به سراغ اسلام ماخاچف برود. خیلی ها انتظار یک مبارزه عالی و رقابتی در شب را داشتند اما چیزی که در عوض به دست آوردند، تخریب یک طرفه از سوی اولیویرا بود. در حالی که هنوز خیلی ها درباره این اجرا صحبت می‌کنند، برخی از هواداران از دیدن شکست داریوش عمیقا ناراحت هستند. پس از مسابقه، اولیویرا ویدیویی را در حساب توییتر خود منتشر کرد و طرفداران خود را در جریان اتفاقات گذاشت. با این حال در بخش نظرات، یکی از طرفداران بنیل داریوش عنوان کرد که اولیویرا را بخاطر نحوه رقابتش با داریوش دوست ندارد.

او به دنبال منفور شدن نیست

با این حال از آنجایی که چارلز اولیویرا انسان فوق‌العاده‌ای است، با فروتنی به این نظر پاسخ داد و پیام قابل توجهی در رابطه با زندگی درون رینگ هشت‌ضلعی و بیرون از آن ارسال کرد. او نوشته است:
وای نه. لطفا از من متنفر نباش گاهی می‌بازیم، گاهی می‌بریم. این ورزش است. من دنبال منفور شدن نیستم. صلح.
چارلز اولیویرا اهل منطقه گواروجا در سائوپائولو برزیل است. این مبارز 33 ساله در طول این سالها کارهای خیریه زیادی انجام داده است و مورد احترام طرفداران ورزش ام ام ای و مبارزان این ورزش قرار دارد. پس از UFC 269 داستین پوریر با وجود شکست مقابل اولیویرا، حدود 20 هزار دلار به موسسه خیریه رقیب برزیلی‌اش اهدا کرد. این نشان دهنده محبوبیت اولیویرا است. او در مبارزه اخیرش هم با وجود شکست دادن داریوش، با کمک مترجمش چند جمله تشویق کننده را به داریوش منتقل کرد.

چارلز اولیویرا و کانر مک گرگور ؛ دو مبارز کاملا متفاوت

اولیویرا روحیه‌ای بر خلاف کانر مک گرگور دارد که در همین دسته وزنی مبارزه می‌کند. درست سال گذشته در همین مواقع بود که او صحبت‌های نه چندان جالبی را در مورد بنیل داریوش بیان کرده بود. در حالیکه بنیل داریوش تا پیش از مبارزه با چارلز اولیویرا در 8 رقابت به برتری رسیده بود، هیچ وقت شانس مبارزه کردن برای کمربند قهرمانی این دسته وزنی را بدست نیاورده بود. کانر مک گرگور در یک توئیت به این موضوع اشاره و عنوان کرد:
بنیل داریوش بزرگترین هیچ کس در سازمان UFC است.
این اتفاق درست در زمانی افتاد که چارلز اولیویرا پس از برتری مقابل جاستین گیجی، بدنام را به مبارزه فراخواند. این موضوع برای داریوش چندان خوشایند نبود، او ناراحتی خود را پس از اینکه در آن زمان در هفت مبارزه پیروز شده بود، ابراز کرد. آخرین خبرها از ورزش ام ام ای

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...