مبارزه کشتی کج تیم باتیستا (اسمکدان) مقابل تیم شان مایکلز (راو) در «سوروایور سریز ۲۰۰۵» + ویدئو

ویدیو مسابقه کشتی کج تیم باتیستا (اسمکدان) مقابل تیم شان مایکلز (راو) در «سوروایور سریز ۲۰۰۵» را مشاهده می کنید.
کدخبر (195014) 25 خرداد 1402 | ساعت 22:05
0 1335
ویدیو مسابقه کشتی کج تیم باتیستا (اسمکدان) مقابل تیم شان مایکلز (راو) در «سوروایور سریز ۲۰۰۵» را مشاهده می کنید.

به گزارش سرخ نیوز، PPV «سوروایور سریز ۲۰۰۵» به تهیه کنندگی کمپانی WWE با حضور ۱۵۰۰۰ تماشاگر در استادیوم «جو لوئیس آرنا» شهر دیترویت ایالت میشیگان آمریکا برگزار شد. این نوزدهمین دوره برگزاری این رویداد پس از خلق آن توسط WWE بود. «سوروایور سریز» یکی از چهار پی پی وی اصلی WWE در کنار رسل مانیا، رویال رامبل و سامراسلم است که از زمان خلق شدن توسط کمپانی تا به امروز ادامه یافته اند. مین ایونت این رویداد به مبارزه تیم دیو باتیستا (اسمکدان) مقابل تیم شان مایکلز (راو) اختصاص یافت.

مبارزه کشتی کج راک مقابل براک لزنر در «سامراسلم 2002» بر سر کمربند قهرمانی WWE + ویدئواستوری لاین

یک ماه قبل از برگزاری سوروایور سریز و در یک اپیزود هفتگی ویژه به نام «WWE Homecoming» که با شرکت کشتی گیرانی از هر دو برند «راو» و «اسمکدان» برگزار می شد، جنرال منیجر وقت راو «اریک بیشاف» حین برگزاری مسابقه ای از برند اسمکدان دستور توقف بازی را داد. کمی بعد «تئودور لانگ» جنرال منیجر «اسمکدان» به تلافی این حرکت مسابقه ای از برند «راو» را با دخالت خود نیمه تمام گذاشت. در نتیجه بین کشتی گیران دو برند تنش ایجاد شد. ماحصل این درگیری برگزاری مسابقه ای تیمی در اولین پی وی وی پیش رو که «تابو تیوزدی» نام داشت بود. در این مسابقه «ری میستریو» و «مت هاردی» به نمایندگی از اسمکدان به مصاف تیم راو که متشکل از «کریس مسترز» و «جین استینسکی» بود رفتند و در پایان تیم اسمکدان به پیروزی رسید.
مبارزه کشتی کج راک مقابل براک لزنر در «سامراسلم 2002» بر سر کمربند قهرمانی WWE + ویدئودر پایان «تابو تیوزدی» دو جنرال منیجر به توافق رسیدند که دو تیم ۵ نفره به نمایندگی از برند راو و اسمکدان در مین ایونت «سوروایور سریز ۲۰۰۵» به مصاف هم بروند. تئودور لانگ اعلام کرد که تیم ۵ نفره اسمکدان متشکل از باتیستا، رندی اورتن، ری میستریو، بابی لشلی و جی بی ال (به کاپیتانی باتیستا) خواهد بود و در مقابل اریک بیشاف نیز تیم راو را با ترکیب شان مایکلز، بیگ شو، کین، کریس مسترز و کارلیتو (به کاپیتانی شان مایکلز) روانه میدان کرد. حاصل این تقابل مبارزه ای نفس گیر و مملو از صحنه های مهیج شد که در ادامه خواهید دید.

ویدئو مبارزه کشتی کج تیم باتیستا (اسمکدان) مقابل تیم شان مایکلز (راو) در «سوروایور سریز ۲۰۰۵»

سایر رویدادهای نوستالژیک کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...