مبارزه کشتی کج چهار جانبه جان سینا مقابل تریپل اچ مقابل رندی اورتن مقابل جی بی ال در «بکلش ۲۰۰۸» + ویدئو

ویدیو مسابقه کشتی کج چهار جانبه جان سینا مقابل تریپل اچ مقابل رندی اورتن مقابل جی بی ال در «بکلش ۲۰۰۸» بر سر کمربند قهرمانی WWE را مشاهده می کنید.
کدخبر (193710) 22 خرداد 1402 | ساعت 16:18
0 473
ویدیو مسابقه کشتی کج چهار جانبه جان سینا مقابل تریپل اچ مقابل رندی اورتن مقابل جی بی ال در «بکلش ۲۰۰۸» بر سر کمربند قهرمانی WWE را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، PPV «بکلش ۲۰۰۸» به تهیه کنندگی کمپانی WWE با حضور ۱۱۲۷۷ تماشاگر در استادیوم «مارینر آرنا» شهر بالتیمور ایالت مریلند آمریکا برگذار شد. این دهمین دوره برگزاری این رویداد پس از خلق آن توسط WWE بود. مین ایونت این رویداد به مبارزه چهارجانبه جان سینا مقابل تریپل اچ مقابل رندی اورتن مقابل جی بی ال با قانون «تک حذفی» اختصاص یافت. به این صورت که برخلاف روال معمول مسابقات سه و یا چهارجانبه هر کدام از کشتی گیران که پین فال می شدند از مسابقه حذف می شدند تا در نهایت کشتی گیری که پین فال نشده بود قهرمان لقب بگیرد.

مبارزه کشتی کج چهار جانبه جان سینا مقابل تریپل اچ مقابل رندی اورتن مقابل جی بی ال در «بکلش ۲۰۰۸»استوری لاین

یک ماه قبل از برگزاری این مسابقه و در PPV «رسلمنیا ۲۴» رندی اورتن در مسابقه ای سه جانبه بر سر کمربند قهرمانی WWE مقابل «جان سینا» و «تریپل اچ» قرار گرفت و در پایان با پین فال کردن جان سینا توانست از کمربند خود دفاع کند. در «راو» شب بعد اورتن وارد رینگ شد و با افتخار از پیروزی شب قبل خود یاد کرد و مدعی شد که «عصر رندی اورتن» آغاز شده است. «جی بی ال» با ورود به رینگ به رندی پیشنهاد داد برای اثبات ادعای خود در پی پی وی پیش رو یعنی بکلش، از کمربندش مقابل او دفاع کند و اورتن قبول کرد. در همین حین تریپل اچ وارد رینگ شده و اعلام کرد او مستحق چلنج قهرمان است و شب قبل رندی به ناحق مبارزه سه جانبه را برده است.
مبارزه کشتی کج چهار جانبه جان سینا مقابل تریپل اچ مقابل رندی اورتن مقابل جی بی ال در «بکلش ۲۰۰۸»بین کشمکش آنها جنرال منیجر وقت راو «ویلیام ریگال» وارد رینگ شد و همان لحظه مسابقه ای سه نفره بین آن ها ترتیب داد تا در صورت پیروزی تریپل اچ، مسابقه مین ایونت بکلش به صورت سه جانبه بر سر کمربند WWE برگزار شود. مسابقه برگزار شد و تریپل اچ با پین فال جی بی ال برنده شد و ویلیام ریگال اعلام کرد رندی باید در مسابقه ای سه جانبه در بکلش از کمربند قهرمانی خود دفاع کند. جان سینا با ورود به رینگ در خواست کرد فرصتی که به تریپل اچ داده شد به او نیز داده شود. در نتیجه سینا در مبارزه ای سه نفره مقابل رندی اورتن و جی بی ال قرار گرفت و باکسب پیروزی به مین ایونت بکلش ۲۰۰۸ اضافه شد و ریگال اعلام کرد، رندی اورتن باید در مسابقه چهار جانبه تک حذفی از کمربند خود مقابل سینا، تریپل اچ و جی بی ال دفاع کند.

ویدیو مبارزه کشتی کج چهار جانبه جان سینا مقابل تریپل اچ مقابل رندی اورتن مقابل جی بی ال در «بکلش ۲۰۰۸»

سایر رویدادهای نوستالژیک کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...