مبارزه کشتی کج راک مقابل براک لزنر در «سامراسلم 2002» بر سر کمربند قهرمانی WWE + ویدئو

ویدیو مسابقه کشتی کج راک مقابل براک لزنر در «سامراسلم ۲۰۰۲» بر سر کمربند قهرمانی WWE را مشاهده می کنید.
کدخبر (194225) 23 خرداد 1402 | ساعت 22:38
0 573
ویدیو مسابقه کشتی کج راک مقابل براک لزنر در «سامراسلم ۲۰۰۲» بر سر کمربند قهرمانی WWE را مشاهده می کنید.

به گزارش سرخ نیوز، PPV «سامراسلم ۲۰۰۲» به تهیه کنندگی کمپانی WWE با حضور ۱۴۷۹۷ تماشاگر در استادیوم «ناسائو کولوسئوم» نیویورک سیتی آمریکا برگذار شد. این پانزدهمین دوره برگزاری این رویداد پس از خلق آن توسط WWE بود. سامراسلم یکی از چهار پی پر وی اصلی WWE در کنار رسلمنیا، رویال رامبل و سوروایور سریز است که از زمان خلق شدن توسط کمپانی تا به امروز ادامه یافته اند. این اولین سامراسلم بعد از تغییر نام و ماهیت WWF به WWE بود. مین ایونت این رویداد به مبارزه دواین جانسون (راک) مقابل براک لزنر بر سر کمربند قهرمانی WWE اختصاص یافت.

استوری لاین

یک ماه قبل از برگزاری سامراسلم و در اپیزود هفتگی شو «راو» مورخ ۲۴ جون ۲۰۰۲ اعلام شد براک لزنر بابت پیروزی در تورنمنت «کینگ اف د رینگ» فرصت چلنج قهرمان WWE را خواهد داشت. در آن زمان آندرتیکر قهرمان کمربند WWE بود. چند روز بعد در PPV «ونجنس ۲۰۰۲» مسابقه ای سه نفره بین آندرتیکر، راک و کرت انگل برگزار شد و راک با پین فال کرت انگل پیروز مسابقه و قهرمان جدید کمربند WWE لقب گرفت. در نتیجه اعلام شد که راک باید در سامراسلم ۲۰۰۲ مقابل لزنر قرار گرفته و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. شب بعد در اپیزود هفتگی «اسمکدان» آن سال راک به همراه هم تیمی خود «هالک هوگان» در مسابقه‌ای بر سر کمربند تیمی دو نفره WWE به مصاف تیم «لنس استورم» و «کریستین» رفتند. حین مسابقه لزنر دخالت کرده و وارد رینگ شد و به هوگان هم تیمی راک حمله کرد. در نتیجه این دخالت تیم راک و هوگان هر چند برنده بازی شدند اما به دلیل قانون دیسکالیفه برنده کمربند نشدند.
در نتیجه این حمله لزنر، در اپیزود هفته بعد اسمکدان، لزنر به هوگان فرصت داد تا در صورت پیروزی در مسابقه ای مقابل او فرصت چلنج کمربند WWE را از آن خود کند. هوگان قبول کرد اما در مبارزه ای یک طرفه شکست خورد. هفته بعد تماشاگران اسمکدان شاهد برگزاری مسابقه ای با عنوان «قهرمان مقابل قهرمان» میان راک (قهرمان کمربند WWE) و کریس بنوا (قهرمان کمربند اینتر کانتیننتال) بودند و لزنر مجددا با حمله به راک، او را تا مرز شکست برد، اما راک به مبارزه برگشت و در نهایت با اجرای یک «راک باتم» بنوا را پین فال کرده و پیروز شد.

دخالت های لزنر در اپیزودهای هفتگی پیش از سامراسلم ادامه داشت و در آخرین مورد پس از اینکه «راک» و «ادج» در مسابقه تیمی دو نفره مقابل «ادی گوئررو» و «کریس بنوا» به پیروزی رسیدند، لزنر بار دیگر به راک حمله کرد و درگیری شدیدی بین این دو درگرفت که تا بیرون از رینگ ادامه یافت. در نتیجه این درگیری ها بر شعله آتش اختلاف این دو افزود و یکی از زیباترین مصاف های تاریخ سامراسلم را رقم زد.

ویدیو مبارزه کشتی کج راک مقابل براک لزنر در «سامراسلم ۲۰۰۲» بر سر کمربند قهرمانی WWE

  سایر رویدادهای نوستالژیک کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...