محبوب‌ترین ناک اوت مایک تایسون؛ پینکلون توماس قربانی محبوب مایک آهنین!

برخلاف نام‌های مطرح‌تر، مایک تایسون از ناک اوت کردن پینکلون توماس لذت بیشتری برده است.
کدخبر (177502) 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:15
0 250
برخلاف نام‌های مطرح‌تر، مایک تایسون از ناک اوت کردن پینکلون توماس لذت بیشتری برده است.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون یکی از برترین بوکسورهای تمام دوران است. تایسون در طول دوران حرفه‌ای خود به موفقیت‌های قبال توجهی دست یافت و رقبای بزرگی از جمله هالیفیلد را شکست داد اما او تاکنون عنوان نکرده بود که کدام یک از ناک اوت‌هایش را بیشتر دوست دارد. با این حال تایسون سرانجام ناک اوت مورد علاقه‌اش را در دوران حرفه‌ای درخشان خود معرفی کرد. تایسون در طول دو دهه فعالیت حرفه‌ای بوکس، توانست در 44 مبارزه از 50 مبارزه خود حریفانش را ناک اوت کند؛ رکوردی که می‌تواند هر بوکسور سنگین وزن تاریخ را به چالش بکشد.
محبوب‌ترین ناک اوت مایک تایسون؛ پینکلون توماس قربانی محبوب مایک آهنین!
تایسون در مصاحبه اخیرش با ESPN فاش کرد که ناک اوت پینکلون توماس برای حفظ عنوان سنگین وزن خود در سال 1987، ناک اوتی است که او نسبت به 43 ناک اوت دیگرش ارجحیت می‌دهد و آن را بیشتر دوست دارد. وقتی از تایسون پرسیده شد که کدام ناک اوت مورد مورد علاقه او بوده، پاسخ داد:
پینکلون توماس. چون با مشت‌های سنگین به چانه‌اش زدم تا او را شکست دهم. او درد بسیار شدیدی را تحمل کرد.

مایک تایسون از تمام پتانسلیش استفاده نکرد

تایسون نام‌های بزرگ متعددی مانند فرانک برونو، لری هولمز و تروور بربیک را ناک اوت کرده است تا به یکی از تاثیرگذارترین و برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ این ورزش تبدیل شود.  او همچنان رکورد جوانترین قهرمان سنگین وزن جهان در تاریخ بوکس را در اختیار دارد. با این حال عده‌ای بر این باور هستند که تایسون با وجود رکوردها و نتایج شگفت انگیزی که داشت، نتوانست تمام پتانسیل خود را در این عرصه به نمایش بگذارد چراکه در اوایل دهه 90 میلادی روانه زندان شد و به نوعی از مسیر رو به رشد خود منحرف گردید. مایک تایسون بدون شک مهمترین بوکسور سنگین وزن آمریکایی یک قرن گذشته بود اما حالا بوکسوری به نام دیانتی وایلدر وارد رینگ شده که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. وایلدر نسبت ناک اوت بسیار چشمگیرتری در مقایسه به مایک آهنین افسانه‌ای دارد و هر حریفی را توانسته ناک اوت کند البته به جز تایسون فیوری!
محبوب‌ترین ناک اوت مایک تایسون؛ پینکلون توماس قربانی محبوب مایک آهنین!مایک تایسون آخرین بار در مبارزه نمایشی مقابل روی جونز جونیور قرار گرفت و در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت به رینگ ندارد اما احتمال بازگشت را هم رد نکرده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...