مسی، سوارز و نيمار در اینتر میامی؟!

یک رسانه آمریکایی مدعی شد لوئیس سوارز علاقه زیادی به پیوستن به اینترمیامی و همبازی شدن با لئو مسی دارد و ممکن است به زودی راهی میامی شود.
کدخبر (209625) | 27 تیر 1402 | ساعت 18:39
0 399
مسی، سوارز و نيمار در اینتر میامی؟!
یک رسانه آمریکایی مدعی شد لوئیس سوارز علاقه زیادی به پیوستن به اینترمیامی و همبازی شدن با لئو مسی دارد و ممکن است به زودی راهی میامی شود.

به گزارش سرخ نیوز، لوئیس سوارز علاوه بر اینکه دوست صمیمی لیونل مسی است از دوران همبازی بودن با او در بارسلونا خاطرات شیرینی دارد. شبکه سی‌بی‌اس در گزارش مدعی شد ستاره اروگوئه‌ای علاقه زیادی به همبازی شدن دوباره با مسی دارد و اینترمیامی هم به جذب او بی‌علاقه نیست. سوارز در حال حاضر بازیکن گرمیوی برزیل است. او از شروع سال 2023 میلادی به این تیم پیوست. بر اساس گزارش سی‌بی‌اس، مدتی است سوارز با اینترمیامی مذاکره می‌کند. مذاکرات بین دو طرف دقیقا از زمانی آغاز شد که خبر پیوستن لئو مسی به این تیم آمریکایی منتشر شد. مسی، سوارز و نيمار در اینتر میامی؟! ینترمیامی در روزهای گذشته رسما از دو خرید بزرگش، لیونل مسی و سرخیو بوسکتس، که در بارسلونا همبازی بودند رونمایی کرد. سوارز هم امیدوار است به سومین بازیکن سابق بارسا تبدیل شود که راهی این تیم می‌شود تا بتواند بار دیگر از بازی کنار دوست صمیمی‌اش لذت ببرد. به جز لوئیس سوارز مدتی است شایعاتی درباره انتقال یک بارسایی سابق به اینترمیامی هم مطرح شده و گفته می‌شود جوردی آلبا هم به این تیم نزدیک شده است. مسی، سوارز و نيمار در اینتر میامی؟! سوارز به مدت شش سال از 2014 تا 2020 بازیکن بارسا بود و در خط حمله این تیم می‌درخشید. در بخشی از این دوره از او، لیونل مسی و نیمار به عنوان یکی از مرگبارترین مثلث‌های تهاجمی تاریخ فوتبال یاد می‌شد. این مثلث که به MSN معروف شده بود بارسا را در سال 2015 قهرمان چمپیونزلیگ کرد. جدیدترین اخبار فوتبال خارجی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...