مشتی که مایک تایسون روانه فلوید می ودر کرد؛ چه کسی بزرگترین بوکسور تاریخ است؟

مایک تایسون و فلوید می ودر تابه‌حال ماجراهای تاریکی با یکدیگر داشته‌اند و مشکلات آن‌ها دردساز بوده است.
کدخبر (198573) | 03 تیر 1402 | ساعت 02:11
0 1282
مشتی که مایک تایسون روانه فلوید می ودر کرد؛ چه کسی بزرگترین بوکسور تاریخ است؟
مایک تایسون و فلوید می ودر تابه‌حال ماجراهای تاریکی با یکدیگر داشته‌اند و مشکلات آن‌ها دردساز بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فلوید می ودر بی‌تردید یکی از بزرگ‌ترین بوکسورهای تاریخ است. او صاحب رکورد پنجاه پیروزی از مجموع پنجاه مبارزه خود است و یکی از معدود ورزشکاران تاریخ است که کارنامه حرفه‌ای خود را بدون حتی یک شکست به پایان رساندند. تعداد نام‌هایی که کارنامه‌ای در سطح می ودر رقم زدند، انگشت‌شمار است. شاید فقط محمد علی کلی و مایک تایسون با او قابل قیاس باشند. مایک تایسون در سوی دیگر، یکی دیگر از مشت‌زنان اسطوره‌ای تاریخ است. حالا حدود دو دهه از آخرین مبارزه مایک آهنین می‌گذرد. با این حال، او هنوز و حتی در سن 56 سالگی نیز از لحاظ بدنی در فرم خوبی قرار دارد. در سال 2014 بود که مایک تایسون مشتی را روانه‌ی فلوید می ودر ساخت. مشتی که تنها چند اینچ تا اصابت به می ودر فاصله داشت. البته که این تنها یک شوخی صرف از جانب آیرون مایک بود. مشتی که مایک تایسون روانه فلوید می ودر کرد؛ چه کسی بزرگترین بوکسور تاریخ است؟

روابط تیره و تار مایک تایسون و فلوید می ودر

باید گفت که رابطه مایک تایسون و فلوید می ودر هرگز آنقدرها هم خوب نبوده است. در سال 2003 بود که زنی ادعا کرد تایسون او را مورد آزار جنسی قرار داده است. تایسون نیز مدعی شد که می ودر این ماجرا را ترتیب داده است و شکایت زن را طرحی دانست که توسط فلوید می ودر مهندسی شده است. مایک تایسون علاوه‌بر این گفته بود که فلوید می ودر به رابطه‌ی او با آن زن حسادت می‌کرده است. تایسون بعدها در طی مصاحبه‌ای با Boxing Junkie گفته بود:
من آن مسئله‌ را پشت سر گذاشتم و حالا دیگر مشکلی با فلوید ندارم. شما می‌توانید ببخشید، اما می‌بایست به‌خاطر داشته باشید.
به‌نظر می‌رسد که مایک تایسون هنوز دیدگاه خود را تغییر نداده و همچنان فلوید می ودر را بابت آن اتفاق مقصر می‌داند. مایک تایسون علاوه بر این، به‌طور کل نام فلوید می ودر را از گزینه‌های مطرح برای عنوان «بزرگترین بوکسور تاریخ» خارج می‌داند. او می‌گوید که رکورد پیروزی‌های متوالی خولیو سزار چاوز بسیار ارزشمندتر از رکورد شکست‌ناپذیری می ودر است. تایسون در پادکست خود گفته است:
فلوید بوکسور بزرگی است و شکی در این نیست. اما وقتی از رکورد 50 پیروزی حرف می‌زنید به یاد داشته باشید که چاوز رکورد 90 پیروزی را به‌ثبت رساند. او سالی هشت مبارزه را به انجام می‌رساند و برایش هم مهم نبود با چه کسی روبه‌رو می‌شود. او برای هر جدالی آماده بود.
مشتی که مایک تایسون روانه فلوید می ودر کرد؛ چه کسی بزرگترین بوکسور تاریخ است؟

تایسون: می ودر یک متوهم است

با وجود این صحبت‌ها، مایک تایسون جایگاه فلوید می ودر در تاریخ بوکس و دستاوردهای بزرگ او را به رسمیت می‌شناسد. اما اظهار نظر جالب دیگری در سال 2015 رخ داد. پس از اینکه می ودر ادعا کرد که بزرگترین بوکسور تاریخ است و خود را بالاتر از نام‌هایی چون محمد علی و مایک تایسون قرار داد، تایسون او را یک «متوهم» توصیف کرد. اگرچه مایک تایسون گفته است که فلوید می ودر را بخشیده است اما گویا هنوز نیز اتفاقات سال 2003 را فراموش نکرده است. می ودر نیز تابه‌حال هرگز درباره این اتهامات و سایر اظهارنظرهای تایسون واکنشی نشان نداده است. آخرین خبرها از ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...