فلوید می ودر هم مقابل لیونل مسی زانو زد؛ اسطوره بوکس در ورزشگاه اینتر میامی

از زمان پیوستن لیونل مسی به اینتر میامی، افراد مشهوری برای تماشای بازی‌هایش به آمریکا می‌روند.
کدخبر (225469) 09 شهریور 1402 | ساعت 19:23
0 358
از زمان پیوستن لیونل مسی به اینتر میامی، افراد مشهوری برای تماشای بازی‌هایش به آمریکا می‌روند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ورزشگاه DRV PNK تیم اینتر میامی چهارشنبه یک شب پرستاره دیگر را سپری کرد؛ جایی که این تیم در بیست و پنجمین بازی خود در این فصل MLS میزبان نشویل اس سی بود. از زمانی که لیونل مسی به این تیم پیوسته، افراد مشهور زیادی از سراسر جهان به فلوریدا جنوبی سفر کرده‌اند تا شاهد حضور قهرمان جهان در خاک آمریکا باشند. درواقع این ستاره آرژانتینی در حال حاضر به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر میامی تبدیل شده که هر هفته تعداد زیادی از مردم آمریکا را برای سرگرمی و فرصت لذت بردن از آخرین تصاویر یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، به این شهر می‌کشاند.

تماشاگرهای مشهور در بازی های اینتر میامی

دو ستاره جدید ورزشی که شب گذشته‌ به این لیست پیوستند، اسطوره بوکس، فلوید می ودر، و خانواده سلطنتی بیسبال کن گریفی جونیور بودند. در این بازی که اینتر میامی به دنبال رهایی از جایگاه ماقبل آخر جدول کنفرانس شرق MLS بود، لیونل مسی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.
فلوید می ودر هم مقابل لیونل مسی زانو زد؛ اسطوره بوکس در ورزشگاه اینتر میامی کن گریفی جونیور نیز به عنوان یک عکاس فعال در این بازی حضور داشت. اسطوره MLB در حالیکه کاور مخصوص عکاسان را بر تن داشت، در کنار زمین دیده شد که در حال تماشای این بازی مهیج از نزدیک و ثبت بهترین لحظات مسابقه بود. سایر سلبریتی‌هایی که به لیست ستاره‌هایی پیوستند که نمی‌خواهند تماشای بزرگ‌ترین پدیده فوتبال را از دست بدهند و در بازی روز چهارشنبه حضور داشتند، عبارتند از جیلن ودل، گلوریا ستاره موسیقی لاتین، الکیس ارل، مارچلو هرناندز و گواینا. این بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید و لیونل مسی 90 دقیقه در ترکیب تیم حضور داشت. فرصت بعدی برای هواداران و افراد مشهوری که می‌خواهند مسی را در حال بازی فوتبال تماشا کنند، یکشنبه 3 سپتامبر خواهد بود؛ زمانی که این تیم در بازی بعدی فصل عادی خود میزبان لس آنجلس خواهد بود.
حضور مسی نه تنها نگاه‌ها را به سمت MLS جلب کرده است؛ بلکه باعث جلب توجه نام‌های مطرح از حوزه های مختلف به فوتبال شده است. سوپراستارهای جهانی مانند لبرون جیمز و سرنا ویلیامز و کیم کارداشیان تاکنون در حال تماشای مسی در ورزشگاه دیده شده‌اند. با ورود لیونل مسی به اینترمیامی، جو رختکن نیز تغییر کرده است. مسی تصمیم گرفت به هم‌تیمی‌هایش یک هدفون سفارشی صورتی و مشکی برند بیتز را که نماد باشگاه روی آن حک شده بود، هدیه دهد. آخرین خبرها از چهره ها  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...