مصدومیت سومین بازیکن رئال در تابستان

پس از سبایوس و آردا گولر، حالا فرلان مندی هم مصدوم شد.
کدخبر (214707) | 09 مرداد 1402 | ساعت 19:16
0 111
مصدومیت سومین بازیکن رئال در تابستان
پس از سبایوس و آردا گولر، حالا فرلان مندی هم مصدوم شد.

به گزارش سرخ نیوز، در جریان ال‌کلاسیکوی روز شنبه که در آمریکا برگزار شد رئال مادرید یکی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داد. مصدومیت فرلان مندی کادر فنی و هواداران رئال را نگران کرده بود. دقایقی پیش باشگاه رئال اعلام کرد که بعد از انجام معاینات روی مدافع فرانسوی مشخص شد که او از ناحیه عضله دو سر قدامی پای راست با آسیب‌دیدگی جدی مواجه شده است. در اطلاعیه باشگاه رئال مادرید آمده است:

فرلان مندی بازیکن ما امروز در معاینات پزشکی شرکت کرد و مشخص شد از ناحیه عضله دو سر قدامی پای راست به شدت آسیب دیده است. بررسی‌های بیشتری ادامه دارد.
مصدومیت سومین بازیکن رئال در تابستان این مصدومیت معمولا باعث می‌شود فوتبالیست‌ها بین 2 تا 3 هفته از میادین دور باشند. به این ترتیب مندی دیگر قادر به حضور در ادامه تور تابستانی پیش‌فصل رئال نیست و احتمالا مثل آردا گولر به زودی به مادرید برخواهد گشت تا روند درمانش را در والده‌بباس ادامه دهد. از سوی دیگر فصل جدید لالیگا برای رئال از روز 12 آگوست با بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس آغاز می‌شود و مندی ابتدای فصل را هم از دست خواهد داد. مصدومیت این مدافع فرانسوی سومین مصدومیت تابستانی رئال است. پیش از او سبایوس و آردا گولر هم با مصدومیت‌های جدی مواجه شده بودند. مصدومیت مندی در حالی است که در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره عدم تمایل رئال به ادامه همکاری با او منتشر شده و گفته می‌شد مدیران باشگاه منتظرند تا پیشنهاد خوبی برای این مدافع فرانسوی از باشگاه‌های عربستانی دریافت کنند. آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...