مصدومیت عجیب گود ویتو در برزیل در فاصله 4 مانده به مستر المپیا 2023 + ویدئو

گود ویتو و هانتر لابرادا که این روزها برای کسب مجوز حضور در مستر المپیا تمرینات خود را پیگیری می‌کنند اخیرا در دو استیج مختلف اقدام به فیگور گیری افتخاری کرده‌اند.
کدخبر (206678) 21 تیر 1402 | ساعت 00:58
0 178
گود ویتو و هانتر لابرادا که این روزها برای کسب مجوز حضور در مستر المپیا تمرینات خود را پیگیری می‌کنند اخیرا در دو استیج مختلف اقدام به فیگور گیری افتخاری کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در فاصله کمتر از 4 ماه مانده به مستر المپیا 2023، بدنسازان حرفه‌ای در تلاش برای کسب مجوز حضور در این رقابت بزرگ با قهرمانی در مسابقات حرفه‌ای هستند. ابتدای هفته جاری، مسابقات مستر بیگ اوولوشن پرتغال 2023 برگزار شد و آندریا پرستی با قهرمانی در دسته آزاد، بلیط مستر المپیای خود را قطعی کرد. در ادامه این رقابت‌ها هفته آینده مسابقات ونکوور پرو برگزار خواهد شد و بعد از آن نیز مسابقات شیکاگو پرو و بیگ من اسپانیا و تمپا در راه خواهد بود.

فیگور گیری افتخاری هانتر لابرادا

در ادامه روند برگزاری مسابقات بدنسازی در نقاط مختلف جهان، هانتر لابرادا بدنساز حرفه‌ای دسته آزاد و پسر لی لابرادای سرشناس که سابقه سه حضور در مستر المپیا را داشته در مسابقات NPC South Central اقدام به فیگور گیری افتخاری کرد و آخرین آپدیت بدنی خود را به نمایش گذاشت.
هانتر لابرادا برای رقابت در استیج تگزاس پرو 2023 آماده می‌شود، جایی که شاهد یک تقابل جذاب میان وی و مدافع عنوان قهرمانی این رقابت، اندرو جکد، خواهیم بود. اندرو جکد که بعد از مستر المپیا 2022 پیشرفت بدنی محسوسی داشته، در آرنولد کلاسیک 2023 بعد از سامسون داودا و نیک واکر در جایگاه سوم قرار گرفت. لابردا و جکد در مستر المپیا 2022 رقیب یکدیگر بودند و در پایان این مسابقات به ترتیب در جایگاه هفتم و هشتم قرار گرفتند و حال پرده بعدی رقابت این دو، برای کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2023 خواهد بود.

مصدومیت عجیب گود ویتو در برزیل

ویتالی اوگولنیکوف که در جامعه بدنسازی با عنوان گود ویتو شناخته می‌شود سال گذشته موفق به دریافت کارت حرفه‌ای خود شد، یکی از بدنسازان محبوب در شبکه‌های اجتماعی است و در ماه‌های اخیر با عضلات حجیم خود، مخاطبان را شگفت‌زده کرده است.
مصدومیت عجیب گود ویتو در برزیل در فاصله 4 مانده به مستر المپیا 2023 + ویدئوگود ویتو که از او به عنوان مدعی جدی قهرمانی در مسابقات European Pro یاد شده بود، اخیرا برای یک فیگور گیری افتخاری راهی برزیل شد و در استیج ماسل کانتست بین‌المللی برزیل، عضلات خود را به نمایش گذاشت. پس از یک فیگور گیری جذاب، گود ویتو در اقدامی عجیب، از از روی استیج و از ارتفاعی نسبتا بلند پرید و پس از آن دچار مصدومیت لیگامنت شد. هنوز شدت مصدومیت وی مشخص نشده، هر چند این اقدام غیرحرفه‌ای گود ویتو می‌تواند به قیمت از دست دادن مستر المپیا برای وی تمام شود.
  آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...