نبردی خونین در راه است / چه کسی عنوان قهرمانی BMF را از آن خود خواهد کرد؟

با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری مسابقه داستین پویرر مقابل جاستین گیجی، حساسیت آن بالاتر می‌رود.
کدخبر (189765) | 17 خرداد 1402 | ساعت 14:58
0 111
نبردی خونین در راه است / چه کسی عنوان قهرمانی BMF را از آن خود خواهد کرد؟
با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری مسابقه داستین پویرر مقابل جاستین گیجی، حساسیت آن بالاتر می‌رود.

به گزارش سرخ نیوز، هواداران مشتاقانه منتظر مبارزه داستین پویریر و جاستین گیجی هستند. آن ها باید در تاریخ هفتم مرداد (بیست و نهم ژوئیه) در یو اف سی 291 بر سر عنوان قهرمانی BMF با یکدیگر مبارزه کنند. مبارزه پیشین آن ها به مبارزه ای خاطره انگیز تبدیل شد و پویریر موفق شد تا در دور چهارم، گیجی را تکنیکال ناک اوت کند. با این حال، این مبارزه کاملا متفاوت خواهد بود چراکه عنوان قهرمانی BMF در میان است و این موضوع، هیجان این مبارزه را چند برابر می‌کند. پویریر پیش بینی کرده که این مبارزه به شدت خشن خواهد بود و آن ها هر دو تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی انجام خواهند داد. نبردی خونین در راه است / چه کسی عنوان قهرمانی BMF را از آن خود خواهد کرد؟

پویریر خودش را برای قهرمانی آماده می‌کند

هر دو مبارز خودشان را برای نبردی خونین آماده می‌کنند. پویریر در یکی از مصاحبه های پیشین خود در رابطه با این مبارزه صحبت کرد و عنوان کرد که می‌خواهد تمام مهارت های خود را به کار گیرد اما در عین حال می‌داند که این مبارزه بسیار سخت خواهد بود. او گفت:
قطعا من هم دوست دارم که مبارزه آرام باشد و دوست دارم که مبارز برتر قفس باشم و توانایی های خودم را در حمله کردن و حرکات سریع نشان دهم و به حریفم بفهمانم که در طی چند سال گذشته، بسیار بهتر می‌توانم از خودم دفاع کنم. با این حال می‌دانم که این مبارزه بسیار خشن خواهد بود و هر اتفاقی می‌تواند بیافتد.
پویریر و گیجی هر دو در گذشته به قهرمانی موقت این عنوان دست پیدا کرده بودند اما هم اکنون باید بر سر عنوان اصلی BMF با یکدیگر مبارزه کنند و این موضوع قطعا همه چیز را تغییر خواهد داد. نبردی خونین در راه است / چه کسی عنوان قهرمانی BMF را از آن خود خواهد کرد؟ هر دو مبارز طرفداران زیادی دارند و هواداران مشتاقانه منتظر نبردی خونین هستند. با توجه به توانایی های هر دو مبارز، به احتمال زیاد این مبارزه به یکی از خاطره انگیز ترین مبارزه های یو اف سی تبدیل خواهد شد. مدت کمی تا برگزاری این مبارزه باقی مانده و طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای آن هستند. چه کسی به این عنوان قهرمانی دست پیدا خواهد کرد؟ تنها زمان این موضوع را مشخص می‌کند اما این مبارزه قطعا با خشونت زیادی همراه خواهد بود و به یادماندنی خواهد شد. جدیدترین خبرهای ورزش ام ام ای:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...