نبرد باربی و سوپرگرل در رشته موی تای !

در مسابقات قهرمانی ONE، شاهد یک نبرد جذاب بین باربی و سوپرگرل بودیم.
کدخبر (213872) | 12 مرداد 1402 | ساعت 09:40
0 115
نبرد باربی و سوپرگرل در رشته موی تای !
در مسابقات قهرمانی ONE، شاهد یک نبرد جذاب بین باربی و سوپرگرل بودیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات قهرمانی ONE یکی از جذاب ترین مسابقات موی تای در ورزش های رزمی است. اکران فیلم باربی با نقش آفرینی مارگو رابی و رایان گاسلینگ همین حالا هم تاثیرش را برروی ورزش های رزمی داشته. یکی از دو رقیب، با آهنگ باربی در میدان نبرد حاضر شد و تصویر این صحنه در شبکه های اجتماعی حسابی مورد استقبال قرار گرفت. نبرد بین یک باربی و یک سوپرگرل در مسابقات قهرمانی ONE.

مبارزه موی تای هیجان انگیز بین سوپرگرل و باربی

مسابقه بین سوپرگرل و باربی از همان دقیقه اول یک حرکت رفت و برگشتی هیجان انگیز داشت و هردوی مبارزان با تمام وجود به مبارزه پرداختند. در حدی که شاید بتوان گفت که این نبرد سه راندی بهترین نبرد زنان درتاریخ رقابت های ONE بود و بعد از اکران فیلم باربی، این نبرد نیز حسابی در شبکه های اجتماعی وایرال شد. البته این نبرد، یک نبرد بحث برانگیز هم شد؛ چرا که روی کارت امتیازی داوران قرار گرفت. داوران امتیازی را به سوپرگرل دادند که به مذاق هواداران خوش نیامد؛ بیشتر آنها بر این باور بودند که سوپرگرل هرکاری که برای برد لازم بوده را انجام داده؛ اما او به خاطر قضاوت بحث برانگیز داوران بازنده شد. نبرد باربی و سوپرگرل در رشته موی تایبسیاری از کاربران یوتیوب دراین باره نوشتند که تصمیم داوری ، نوعی سرقت بوده و خیلی از کاربران هم تلاش های هر دو مبارز را تحسین کردند و مخالب این تصمیم بودند. از سوی دیگر باربی نیز نظر بسیاری از هواداران را به خود جلب کرده بود. نبردهای موی تای در مسابقات قهرمانی ONE Championship یکی از هیجان انگیزترین مسابقاتی است که سازمان ورزشهای رزمی آسیا ارائه کرده است.

مبارز باربی کیست؟

اکاترینا وانداریوا، مبارزی بلاروس است که در رشته های کیک بوکسینگ و موی تای نبرد می کند. او با قدی 170 سانتی متری، در دسته پروزن به رقابت می پردازد. باربی در دانشگاه دولتی بلاروس در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده و از کودکی در رشته های والیبال، دو و میدانی و ورزشهای رزمی مشغول به فعالیت بوده. نبرد باربی و سوپرگرل در رشته موی تایاو مبارزه را در سال 2007 زیر نظر مربیان بزرگی با عناوین جهانی از جمله آندری کولبین و آندری کاتسور آغاز کرد و در 70 مسابقه کیک بوکسینگ شرکت کرده و رکورد 58 برد و 11 باخت را در اختیار دارد. یکی از افتخارات باربی برد مقابل یوآنا یندژیچیک قهرمان سابق UFC است. ONE Championship در سال 2019 باربی را به خدمت گرفت. البته در آن زمان او از روزهای اوجش فاصله زیادی گرفته بود. او مقابل مبارزانی مثل جانت تاد و جکی بانتان تن به شکست داد و یکی دیگر از باخت های جنجالی اش در ژانویه 2022 مقابل سوپرگرل رقم خورد. این امکان وجود دارد تا او در آینده ای نزدیک دوباره رودرروی سوپرگرل قرار بگیرد. آخرین اخبار چهره های سینمایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...